Mecburen Mert'in verdiği kıyafetleri giyip aşağıdaki kahvaltı sofrasına indim . Mert beni görünce
" Ooo güzelim bakıyorum da benden sonra kendini toparlamışsın. " dedi. Ve sırıttı. Pislik sen Olmasaydın kendimi toparlamaya hiç ihtiyacım olmayacaktı.
" Hııı "diye kafamı salladım. Ona cevap vermesem ve istediklerini yapmasam bana neler yapabileceğini biliyordum.
"Hadi geç şuraya "dedi kahvaltı sofrasına göstererek
Bende geçtim masada boş boş otururken Mert hep beni izliyordu.
"Hadi yesene "dedi
"Aç değilim. " dedim. Aslında kurt gibi açtım ama yemek istemiyordum.
"Ye dedim lan sana " dedi. Ya içine bir şey kattıysa diye düşündüm. Evet biliyorum çok salakca bir dusunceydi. Çünkü neden Mert beni bayıltmak falan istesin ki? Bana yapacaklarını ben uyumadan zevkle yapıyordu zaten pislik . Ama ben yine de yemek istemedim . Kafamı' istemiyorum ' anlamında salladigimda bana sırıtarak
" Bak yanına gelirsem ben yediririrm . "dedi . Artık onunla bir şey yaşamak istemiyordum. Dün yaşadığımız olay oldukça iz bıraktı zaten . Ve elimi çatala doğru uzattım. Tam zeytine batirirken zeytin tabağın içinden fırlayıp Mert'in kucağına düştü.
Ben Mert'in bir şey demesine izin vermeden endişeli bir sesle" Ço-ok özür di-lerim . "Dedim.
" Sorun yok . "dedi. Normal bir sesle Oha Mert hiç sinirlenmeden cevap vermişti.
"Benden korkmadan yemeğini yiyebilirsin bir şey yapmam. Önümde bu güzel yemekler varken seni yemem merak etme. " Dedi. Senin gibi bir sapık tan korkmamak mümkün mü?
"T-amam "dedim. Yine titreşim moduna geçmiştim.
"Bak şuna ya hâlâ korkuyor . " dedi.
"Yo kor-kmuyorum. "Dedim . Belli oluyordu hic korkmadiğım bu sesimle(!)
"O zama niye sesin titriyor ? " Dedi. Evet hem korkmuyorum diyorum hemde sesim titriyor . Mert ilk defa anlamlı ve düzgün bir soru sordu tarihe geçin ben şok "
"Boğazım acıyor . O yüzden titriyor galiba . " dedim. Aslında sadece korkumdan titriyordu bu sesim. Boğazımın acıması bu sorudan kurtulmak için tamamiyle uydurdugum bir bahanemdi. Benim Boğazım açmıyor . Benim daha başka yerlerim acıyor mesela ruhum...
" Uf bahanen çok saçma oldu . İstersen yenisini bul. " Dedi keyif alircasina.
"Yemeğimizi yemeye devam edelim mi artık? " Dedim.
" Tamam " dedi . Ve o yemeğe başladı. Ama ben çok korkuyordum. Bu sefer yine çatalımı batırdım. Ve bu sefer yiyebildim. Yemek yiyene kadar hiç konuşmadık. Ama Mert'in gözü hep bendeydi. Ve bu da benim yemek yememi engelliyordu. Beni rahatsız ediyordu. Yemeğin sonuna geldiğimiz de bana lavoboyu göstermesini istedim. O da gösterdi. Ve evdeki hizmetçiler kahvaltı sofrasını topladılar. Ben elimi yüzümü yıkarken Mert içeri daldı . Oha ya bune köpek ya uygun olmayan bir durumda olsaydım. Ama neye yarar ki zaten o böyle şeyleri umursamaz. Hangi durumda olursam olayım o yine de içeri dalardı. Ben o içeri girdiğinde korktuğum için geriledim.
" Niye içeri daliyorsun? " Dedim. Çok da tepkimi belli etmeden
"Sanane elimi yüzümü yıkayacağım. " Dedi
"Burada 2 tane Lavobo yokmu ? " Dedim . Oraya girebilecegini söylemek ister gibi
" Evet var . " dedi.
" Eee o zaman niye buraya geldin ? " Dedim
" Burası benim evim ve istediğim yere istediğim zaman girebilirim. " Dedi . Evet onun eviydi ama burda şu an bende yaşıyordum.
" İyi o zaman bana diğer lavoboyu göster . " dedim. Ellerim sabunlu bir şekilde
" Yukarı çık seni yatağa attığım odanın yanında var . " dedi . Tamam lavobonun yerini öğrendim ama şimdi ellerim sabunlu bir şekilde nasıl kapıyı açacaktım. Acaba ondan yardım istemeli miydim? Istemesem nasıl ellerimi yikayacaktim. Mert tam ellerini yıkmaya yönelmişti ki ben ona
" Bana yardım eder misin ? " Dedim. Ve olduğu yerde durup bana baktı .
" Tabi yavrum nasıl bir yardım? Ama yine yatağa atmamı isteyeceksen biraz beklemen gerek. " Dedi . Iyy tam bir pislik
"Hayır öyle bir şey istemeyecektim. Sadece benimle gelip lavobonun kapısını açar mısın?" Dedim.
"Lavoboya da senle gireyim mi ? " dedi. Uf bi elimi yıkayacağım neler çekiyorum.
" Ellerimi yıkayacağım . " dedim.
" Burda yikasana benim yanımda. " dedi.
" Zaten senin yanında yıkamak istemediğim için diğer lavoboya gitmek istiyorum. " dedim.
" Uf gir şu lavoboyu. " dedi.
" Sen de çık. " dedim.
" Gir lan şuraya yoksa ben sokcam şimdi seni . " dedi. Bende korktuğum için hemen girdim. Hemen elimi suya tuttum ve hemen çıktım.
Biliyorum bu bölüm çok kısa oldu o yüzden kusura bakmayın.
İnşaallah beğeniyorsunuzdur.Yorum ve Oylarınızı bekliyorum.
By by ☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın İlk Ve Son Aşkı
JugendliteraturBu hikayenin kapağına veya hikayenin adına bakarak hikayeyi anlayamazsınız. Hikayeyi okuyup onun içine girmelisiniz yani yaşamlısınız. Size hikayemden küçük bir parça yazayım Güzel , eğlenceli ve bir o kadar da komik bir kız adı : NUR Popüler, yakı...