Lunapark

37 11 0
                                    

Ama ama burası çok çok güzel bir yer bizi lunaparka getirmişti.

" Niye buraya geldik ki şimdi " dedim . O da

" Aşkım bu 1 saat içerisinde benimle eğlenmeye ne dersin?" Dedi . Çook tatlı bir şekilde dedi aynen küçük bir köpek yavrusu gibi bana bakıp cevap vermemi bekledi.

" Hım tamam olur , ama ilk çarpışan arabaya bineceğiz tamam mı sonra da , pamuk şeker isterim ona göre çok masrafliyim bana katlana bilir misin?" Dedim şımarık çocuklar gibi dudak büzerek.

" Tabiki o da ne demek şapşik senin için harcadığım paradan Hayır gelir sen merak etme bebeğim"  dedi.

Ve bize jeton alıp çarpışan arabaya bindik.

"Ben kırmızı arabaya binmek istiyorum" dedim. O da

" Tabi ki aşkım bin hadi, sen iste yeterki. "

Birine ben birine de o (aşkım )bindi .Onu çok seviyorum.

"Ben de seni çok seviyorum". Dedi.

Sanki içimi okudu nasıl yaptı bunu .

"Nereden anladın seni sevdiğimi içimden geçirdiğimi.dedim.
O da

" Bunu anlamamak mümkün değil güzelim" dedi .sırıtarak .

"Geri zekalı da olsam senin beni sevdiğini anlamak çok zor bir şey değil bebeğim ."dedi ardından.

Ben utandım hemde çok .

Ve çarpışan arabaya bindik. Ve arabalar çalışmaya başladığında ben gidip Emreye arabayla vurdum. O da bana vurdu. Ve benim Karnım çok acıdı . Ayy kemerimi takmamisim.

" Salak misin kızım Nur kemerini taksana arabadan firlayacan şimdi sonra yere sümsük gibi yapışacan bak !" Dedi.Sümsük nedir yaa!

"Üf tamam ne bağriyorsun "dedim.İnsan içinde beni rezil ediyor ama çok korkmuşa da benziyor. Yüzü bembeyaz olmuştu.

"Bir daha beni korkutma güzelim!!!"dedi

Ve carpışan arabayi çalıştırıp şu küçücük alan da birbirimize çarpmaya devam ettik . Ama artık daha yumuşak ve az vurmaya çalışıyordu. Herhalde çok korkuyordu bir daha canımın yanmasından . Canımmmm ya!

Tam çarpışan arabadan inecekken bir tane çocuk bana çok hızlı bir şekilde çarptı. Benim de istemsizce ağzımdan inleme sesleri çıktı. Emre hemen bana doğru döndü. Uf Allah kahretsin ya canım çok açımıştı. 5 dk.da 2 defa çarpışan araba mi çarpar bir insana ya ? Diye içimden söylenmeye baslamisken Emre yanıma gelip o çocuğa kızgın bir bakış attı. Çocukta bu bakışı yakaladı sanki topya bu kadar ciddi bir ortamı bile nasıl da güzel yumusatıyorum  . Ama içimden.

Çocuk

" Kusura bakma bir yerin acıdı mı ?"diyip koluma dokundu .
Hemen Emre çocuğun kolunu benim üzerimden itti . Ve ben de

"Önem....." lafım bitirmeme izin vermeden Emre hemen araya girdi.

" Sen ne yaptığını sanıyorsun dingil "diyerek çocuğun yakasına yapıştı. Çok ciddi bir şekilde demişti ama benim açımdan dingil demesi çok komikti tabiki bunu ona yansıtmadan hemen araya girdim.

" Emre ne yapıyorsun bıraksana çocuğu bilerek yapmamış işte . Dedim.

" Bir de bilerek yapsaydi o zaman ağzına ederdim onun "dedi.

Ordan çocuk

" Ya çok özür dilerim. "Dedi

Emre benim cevap vermemi beklemeden

Hayatımın İlk Ve Son AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin