Emre'nin ağzından :
Ne uydursam da bu kızı benimle gelmeye ikna etsem .
Bari ilk bi mesaj atıyım.Emre : Nur seninle son bir defa görüşmek istiyorum. Ben seni evinden alıyım mı?
Nur : Ben görüşmek istemiyorum. Çünkü görüşüp konuşacak bir şey yok .
Emre : Ama böyle bitemez saçmalama kızım hadi naz yapma da hazırlan ben seni almaya 10 dk. ordayım.
Nur : Sakın bizim eve gelme annem görürse bunu bir açıklaması olmaz .
Emre : İyi o zaman sizin aşağıdaki parka gelirim sen de oraya gel .
Nur : Ne konuşacaksın ?
Emre : Sen gel ben sana anlatırım .
Nur : Sadece 1 kere sonra bir daha görüşmek yok tamam mı?
Ya kızım sen öyle zannet bu süprizi görünce hemen kollarıma atlıycan nasıl olsa
Emre : Tamam. Hadi sen şimdi hazırlan ben 10 dk. gelcem. Sakın geç kalma ve biraz şık giyin.
Nur : Niye şık giyiniyormuşum?
Emre : Hani son görüşmemiz ya biraz şık ol Benim de gözüm gönlüm açılsın.
Nur : Öyle miiiii beyefendi nasıl isterseniz
Emre : Hadi ben kapatıyorum hemen giy .
Nur : Tamam kapat .
Oh be bu işi de hallettim. Şimdi ben de giyiniyim de geç kalmayım.
Güzel şık bir takım elbise giydim ve kravatımı da taktım saçlarımı da joleledim. Son olarak ayakkabılarımı da sildikten sonra hemen çıktım . Ve parka doğru gittim.Nur'un ağzından :
Ya ben Emre yi çook seviyorum ama beni üzmesi hiç hoş değildi o yüzden de biraz ona trip atıyo olabilirim. Ama sadece birazcık fazlası yok . Ama bugünkü onun bana son bir kez konuşcaz demesi kalbimi acıtmadı da değil kırık kalbimin parçaları battı. O öyle deyince onu kaç gündür ne görüyorum ne de sesini duyuyorum ben onu çok özledim. Ondan dolayı da onun istediğini yapıp onunla son bir kez konuşmaya gideceğim.
Artık kıyafetlerimi giyineyim de geç kalmayım.
Üstüme beyaz yırtmacı olan uçuş uçuş bi elbise , onun üstüne de kot ceketimi aldım. Pudra rengi bir ayakkabıyla da kıyafet kombinimi tamamladım. Saçma gelicek olursak saçlarıma da fön çekip açık bıraktım. Pudra rengi bir çanta aldım elime ve anneme bir şeyler uydurup aşağıdaki parka gittim . Emre de oradaydı. Beni bekliyordu. Canım ya onu ne çok özlemişim. Yanına gittim ."İşte geldim hadi konuşalım "dedim
"Burda olmaz bi cafeye gidelim orda rahat rahat konuşuruz. "dedi gözleri beni süzerken.
"Iyi "dedim ben de
Arabanın kapısını benim için açtı ben de bindim sonra da kapıyı kapattı ben ön tarafa binmiştim . Yani Emre'nin yanına bindim. O da çok şık duruyordu sanki bi davet yemeğine gidiyoruz gibiydik. Oysaki sadece bir konuşma yapacaktı ve sonra geri evlerimize gidecektik. Bunun için bu kadar detaya girmeye ne gerek vardı ki?
Ben artık dayanamadım ve"Nereye gidiyoruz ?"dedim .
"Bi cafeye dedim ya "dedi o da bana bakmayarak. Tamam araba kullanıyor ama insan bi en azından göz ucuyla bakar ya
"Onu anladım hangi cafe? "
"Sen bilmezsin yeni açıldı. "Dedi . Ukala seni,bilmezmişim bak sen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın İlk Ve Son Aşkı
Teen FictionBu hikayenin kapağına veya hikayenin adına bakarak hikayeyi anlayamazsınız. Hikayeyi okuyup onun içine girmelisiniz yani yaşamlısınız. Size hikayemden küçük bir parça yazayım Güzel , eğlenceli ve bir o kadar da komik bir kız adı : NUR Popüler, yakı...