Seviyorum lan seni

42 14 2
                                    

Emre : Ya benimle olmayı herkes bu kadar emin bir şekilde söyleyemez şekerim . Bu karar senin demi gerçekten de yani şuandan itibaren sevgiliyiz demi sana aşkım, bebeğim, şekerim,canım, güzelim gibi daha bir sürü güzel şeyle ile hitap edebilirim demi.

Yani tabiki de sonuçta ben sana o eveti dedim o yüzden de biz sevgiliyiz artık Ayy ne tuhaf bir şeymiş bu biz sevgiliyiz demek . Ama sevgililer böyle güzel şeylerle hitap ederler birbirlerine o yüzden cevabım belli.

Nur :  Evet yakışıklım.

Yakışıklım ne ya hemen başka bir şey bulmaliyim .

Emre :  Oo güzellik başlamışiz iltifatlara.

Nur :  Ee bizde gecikme yoktur byb face yüzlüm.
 
Bu yakışıklı dan da kötü oldu ya iltifat ettikçe dibe batıyorum.

Emre :  Yüzüme hep böyle dikkatli bakmani isterim ama güzellik.

Bu da taktı guzellike insan başka iltifatlar da eder benim gibi en azından ben etmeye çalışıyorum.

Nur :  Tm olur bakarım . Ama ben senin hakkında şunu merak ediyorum . Sen çok yakışıklı popular birisin bütün kızlarda senin için peşinden kosturuyor ama sen niye onları değilde sevmek için beni bekledin?

Emre : Çünkü onlar sadece tipime ve popülerliğimi istediler ben ise bunları hiç umursamayan birini yani seni istedim . Ve karşıma çıkınca da seni bırakmak istemedim . Ve artık bu saatten sonra da zaten asla bırakmayacağım. Ve seni bu yüzden çooook seviyorum ❤

Oha ya çocuk çok güzel konuştu.

Nur :  Seni çok seviyorum. Hayatımdaki en güzel olaysin. Zaten beni birakamazsin ben izin vermem.

Emre :  yaaa öyle mi bak bak bak tabi ki izin vermeyeceksin gerekirse vur bir tane tokat aklım başıma gelsin .

Nur : Ama ben sana Kıyamam kiiii

Emre : Zaten şaka yapmıştım kıyma bana bu byb face yüzüme .

Nur : gftydytfjchgdjyfcgh

Emre : randomunu yerim aşkım ne güzelde random atarmis öyle

Nur :Sağolasın gardaş senin de her şeyin her yerin çok güzel maşallah püh püh nazar değmez inşallah

Emre : Kız Pakize yapma böyle simartiyorsun beni ay kız! Fhxfgfdgdkgkg

Nur : Gülmek sana yakışıyor gülmek sana yakışıyor...

Emre :  O ne lan reklam markası gibi heyyo beni kaca satıyon peki onu da şöyle de tam olsun.

Nur : Ben seni sevgimle satın almışım zaten paraya ne gerek var ve ayrıca hiç bir para seni satın alabilecek kadar paha biçilir  değil bunu sakin unutma!

Ooooooooooooooooo buralar sallanıyor aga

Emre : Aştın kendini baya sevgili benimle evlenir  mısın?

Nur Ya hadi hemen nikah dağresine gidelim sonra nikahimizi yapalım düğüne geçelim istersen.

Emre :  Ve daha sonra daaaaa Gerdek gecemize girelim.  Lütfen bu çook önemli olan detayı ne unutmani ne de söylerken bu detayı atlamanı istemiyorum.
 
Şuan utanctan kıpkırmızı oldum.

Nur : yok ya kusura bakmayın Şehzadem orayı atlamisim.

Emre :  Harbi ya biz ne zaman bulusacagiz ya da yan yan yürüyüp ele ele göz göze vereceğiz sonra da öpusecegiz  hı ?

Hayatımın İlk Ve Son AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin