Yatağa doğru fırlattıktan sonra benim üstüme çıkacaktı ki ben kendimi geriye doğru çektim. Ve beni kollarımdan kendine doğru çekerek üstüme çıktı . Ben onun altında ne kadar debelensem de kurtulamadım. Üstüme çıkıp pis pis sırıtarak
"Korkuyor musun ? " dedi. Uf aslında çok korkuyordum ama bunu belli edemezdim.
"Yo-o "dedim . Ben tam cevap verirken üstüme daha çok eğildi ve bende sesime hâkim olamadım. Telefon olsam bu kadar titremem ya ne bu ikide bir sesim titriyor. Hadi sesimi de geçtim Mert'in altında titreme ye başlamıştım.
"O zaman şimdi yapacaklarımdan korksan iyi olur. "dedi ve üstüme biraz daha eğildi . Beni korkutmak için yapıyordu.
"Ne yapacaksın ki "dedim .
"Az sonra göreceksin merak etme hatta hissedeceksin. "Dedi . Bu pis sırıtmaların altında çok kötü şeyler var bence .
"Neyi görecekmişim ?"dedim.
Ve dudaklarıma eğilip
"Sen verdiğim kıyafetlerini giyinmemiştin demi ? "dedi . Uf keşke o şeyleri giysedim en azından şimdi bir şey yapamazdı.
"Giyinecektim "dedim .
"Ama Emreyle konuşmaktan giyinmeye vakit bulamadın demi "dedi
Ben bir şey demeyince dudaklarını dudaklarıma doğru iyice eğdi . Ben kafamı başka tarafa çevirip kurtulmak istediğimde dudakları dudaklarıma değecek bir şekilde ağzını açtı ve konuşmaya başladı."Rahat dur ve işimi zorlaştırma güzelim "dedi . Şerefsiz ya beni yatağa atmıştı . Ve şimdi de rahat dur işimi zorlaştırma diyor .
Ben yine bir şey diyemedim ve bu sefer eliyle çenemi kavrayıp yüzümü onun yüzüne doğru çevirdi. Çevirmesiyle dudaklarıma yapışması bir oldu . Ben ne kadar dudaklarımı ondan kurtarmaya çalışsam da boşunaydı. O dilini ağzımın içine sokmaya çalışıyordu ama ben izin vermedikçe de dudağımı ısırıyor ve zorla ona karşılık vermemi istiyordu. Ben kendimi ona karşılık vermemek için çok zor tutuyordum ama o beni çok zorluyordu resmen karşılık vermemek mümkün değildi . Ben istemeyerek de olsa karşılık vermeye başladım. Hosuna gitmiş olacak ki tebessüm etti. Uzun bir süre öptükten sonra Dudaklarımdan çekildi . Ben tam 'oh bu işkence bitti 'diye içimden geçirirken Mert'in eli üstümdeki gömleğini düğmesine gitti. Ben ne yapacağımı şaşırmış bir şekilde ona bakarken o gömleğin yakasının altındaki düğmemi açmıştı. Demekki erken sevinmemem gerekiyormuş. Ben Mert in elini gömleğimin ikinci düğmesini açacakkken ittirdim. Ve o da
"Ne yapıyorsun güzelim "dedi.
"Yapma "dedim
"Ne hah yapmayım mı daha yeni başlıyoruz bitanem "dedi . Yeni mi başlıyoruz?! Bu işkence daha ne kadar sürecekti ki ?
"Ya nolur yapma bırak beni "dedim . Yalvarırcasına ,ben bu yaşıma kadar kimseye yalvarmamıştım ama şuan ilk defa birine bir şeyi yapmaması için yalvarıyordum.
"Şııışşşş rahat dur konsantrasyonumu Bozuyorsum güzelim "dedi . Hay senin konsantrasyonuna mal çocuk
Tam konuşacaktim ki eliyle ağzımı kapattı. Ve iyice üstüme yattı artık aramızda boşluk bile yoktu resmen o benim üstümdeydi . İkinci düğmemi de açtıktan sonra eli üçüncü düğmeme kaymıştı. Ben 'yapma yalvarıyorum ' der gibi bir bakış attım . Ama onun umrunda bile olmadı. Şu an onun elinden kurtulmaliydim bana bir şey yapmasına izin vermemeliydim. Sonuçta bana tek geceliksin demişti. Bu çok korkunç bir şey ."Şimdi elimi bırakcam ve sen de yerinde rahat durucaksın ve benim seni soymama izin vereceksin tamam mı güzelim "dedi. Soymak mı? Uf ben nasıl kurtulcam? Herhalde kurtulamayacaktim kaderime boyun eğmekten başka çarem yoktu. Ben hiç bir şey demedim . Ve o üçüncü düğmemi de açtı. Ben içimden bildiğim duaları okudum . Neredeyse Hatim indirmistim korkudan. Dördüncü ve beşinci düğmelerimi de açtı. Artık südyenim belli oluyordu. Tabi bu da o şerefsizin hoşuna gidiyordu. Ya şu an hiç tanımadığım biri gelip beni soyuyo ve ben hiç bir şey yapamadan olanları izliyordum. Altıncı ve yedinci düğmelerimi de açtıktan sonra benim göbeğim de gözükmeye başlamıştı. Keşke içime bi atlet giyinseydim . Diye düşünürken Mert sekizinci düğmemi açmış ve dokuzuncu düğmeme geçmişti . Ben artık çok rahatsız oluyordum. Ve biraz debelenmeye başladım . Ben debelenmeye başladığım an bana daha çok yapıştı ve kollarımdan tutup sıktı. Ben de debelenmenin bir işe yaramadığını anlayınca debelenmeyi bıraktım. Son bir düğmem kalmıştı ve onu da açınca gömleği üstümden çekip attı. Şu an sadece südyenim kalmıştı üstümde. Mertin eli kalçalarıma doğru inince ne yapmaya çalıştığını anladım ve bunu yapmasını istemedim.
"Bırak beni artık lütfen "dedim .
"Ne bırakması delirdin mi güzelim sen daha en güzel yerine gelmedik. "Dedi .
"Napacaksin daha yaptın yapacağını bırak işte "dedim.
"Sen daha şu üstündeki gömleği çıkarmamla istediğimi yaptığımı mı zannediyorsun "dedi. İstediğini ben çok iyi biliyordum . Ama bunu ben istemiyordum.
"Ne istiyorsun "dedim
"Seni "dedi ve eli pantolonumun fermuarına gitti. Ben ne kadar istemesem de yapacak bir şeyim yoktu . O benden bin kat daha güçlüydu. Kacsam hemen yakalardı beni . Fermuarını açtıktan sonra eliyle pantolonumu yavaşça çıkartmaya başladı. Elini tenimde hissedebiliyordum.
Pantolonu tamamiyle çıkartıp attıktan sonra ben kilodum ve südyenimle kalmıştım. Neredeyse utançtan olecektim. Şu kabusun bitmesini o kadar çok istiyordum ki bitse de hemen kurtulsam. Sonra kendi üstündeki şeyleri de çıkarttı ve o da iç çamaşırlarıyla kaldı. Sonra dudaklarını her yerimde hissetmeye başladım. Kollarımda , bacaklarimda, göbeğimde her yerimde onun dudaklarını hissediyordum."Artık bırak beni "dedim. Herhalde pis köpek istediğini almıştır diye düşündüm ama maalesef yanlış düşünmüşum.
"Aaaa sende biraz sabredemedin be güzelim bak şimdi en sevdiğim bölüme geçeceğiz. "Dedi . Ve onun öyle demesiyle aklıma binbir türlü şeyler geldi. İnşaallah dusunduklerimi yapmazdı.
"Daha ne yapacaksın "dedim
"Sabret bebeğim "dedi . Ve eli südyenime doğru gittiğinde düşündüğüm şeyi yapacağını anladım.
"Oha artık Şerefsiz bırak beni gidicem. "Dedim dayanamayarak kendimi çok bile tutmuştum.
"Korkma güzelim biraz canın yanacak o kadar çok yanmaz merak etme " dedi . Pişmiş kelle gibi siritmasini hiç sevmememistim .
"Ya bırak lan beni birakkkk!"diye bağırdım.
"Bak uslu durmazsan canın çok yanar söyleyim "dedi . Ve ben sesimi çıkaramadım. Artık dayanamıyordum. Göz yaşlarımi serbest bıraktım. Sonra hickira hickira ağlamaya başladım . Tabi Mert bunu umursamayip yapmak istediği şeyi yapmaya devam etti . Südyenimi çıkarıp onu da yere attı. Ben aglamalarimi durduramıyordum artık. Eli kalçalarıma gidince kilodumu da çıkaracağını anladım . Ve daha çok ağlamaya başladım.
Kilodumu da çıkarıp yere fırlatınca çırılçıplak kalmıştım. Bu o kadar kötü bir histi ki anlatilmazdi. Mert elini bütün vücudum da gezdirirken göğüslerimi de opuyordu. Eli goguslerime gidince canım çok yandı çünkü sıkmışti. Ağzımdan istemeyerek bir inleme sesi çıktı. Ve bana bakarak"Kusura bakma bebeğim çok mu acıttım "dedi.
"Bırak beni "dedim ve yine ağladım.
"Ağlama ya şurda şunun keyfini çıkar "dedi. Şerefsiz ya köpek piç bi de dalga geçiyor.
Ben bir şey diyemedim ve onun bana dokunmasina ses cikartamadim. Eli en son kadinligima gidince kendimi çok iğrenç hissettim. Resmen kendimden iğrenmiştim. En sonunda benimle ve vücudumla biraz daha oynadıktan sonra beni bıraktı. Ve al şunları giy diye eşofman ve bir bluz verdi . Ben o gidene kadar yataktan kalkmadim. Ama benim üstümden kalkıp"Ne bekliyorsun istediğin seni bırakmamdı ve şimdi bırakıyorum ama sen kalkmiyorsun öyle mi ? Çok hoşuna gittiyse çıplakken biraz daha oynayim senle ister misin"dedi. Hayır hayır istemiyorum.
"Tamam kalıyorum. "Dedim. Ve ben hâlâ kalkmayinca
"Ha sen utaniyorsun dimi ama artık utnamani gerektirecek bir şey yok her şeyine elledim ve her şeyini gördüm. "Dedi. Benim yüzümün kızardığına kesinlikle emindim.
"Istersen ben giydireyim "dedi ardından . Bende
"Hayır lütfen ben giynerim "dedim.
Ve cok uzatmadan odadan çıktı ben de hemen verdiği kıyafetleri giydim.
Resmen şu an hem vücudum da hem de ruhum da çok büyük izler bırakmıştı.Nasıl olduğuna dair hiç bir fikrim yok.
Yorumlara yazıp hikayenin devamı için bana fikir verebilirsiniz.
Verirseniz sevinirim.
Belki bu bölümü beğenmemiş olabilirsiniz ama aklıma böyle bir fikir geldi bende bari yazayım dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın İlk Ve Son Aşkı
Teen FictionBu hikayenin kapağına veya hikayenin adına bakarak hikayeyi anlayamazsınız. Hikayeyi okuyup onun içine girmelisiniz yani yaşamlısınız. Size hikayemden küçük bir parça yazayım Güzel , eğlenceli ve bir o kadar da komik bir kız adı : NUR Popüler, yakı...