"CRRRRR"
Nesnáším ten debilní budík. No nic musím vstát.
Zvedla jsem se z postele a šla do koupelny. V koupelně jsem se vysprchovala a vyčistila zuby. Když jsem vešla z koupelny do pokoje tak jsem si vybrala outfit. Levi's tričko a černé džíny.
Když jsem se oblékla tak jsem šla dolů na snídani, jelikož nechci přibrat na váze tak se ze mě stala vegetariánka. K snídani jsem si dala salát ze včerejška.Rodiče doma nemám jeli na 3 měsíce do Asie, a já trčím tady ale alespoň tady mám furt pařby. Teď si asi říkáte proč chodím do školy když nemám rodiče doma? Je to jednoduchý sice mě škola nebaví ale chodím tam aby mi někdo nevzal moje místo tím myslím aby se někdo nestal víc populární než jsem já.
Koukla jsem se na mobil a bylo 7:15 a autobus mi jede v 7:20. Rychle jsem si vzala tašku a utíkala na zastávku.
Naštěstí jsem to stihla. Když jsem nastupovala do autobusu tak mě někdo objal ze zadu. Rychle jsem se podívala kdo to je, byl to Sam.
Ahoj Same. Sam je můj kluk
"Čau kotě" řekl
Od kdy jezdíš do školy autobusem?
"Nejezdím dnes to je výjimka kvůli tobě lásko"
Usmála jsem se, ale měla bych mu říct že ho už nemiluju. Šli jsme si sednout.
Hele Same musím ti něco ří...
Ani jsem to nedořekla a už se naše rty spojili. Rychle jsem se odtrhla.Same promiň ale je konec.
Podíval se na mě jako kdyby mu někdo vrazil nůž do zad ale bohužel je zbytečný aby byla holka s klukem kterýho nemiluje.
O 10 MINUT POZDĚJI
Vyšla jsem z dveří a Sam za mnou. Když ostatní viděli že nejdeme spolu tak všem došlo že jsem volná. Najednou se za mnou všichni rozběhli objali mě a tak. Sam jen znechuceně a smutně odkráčel. Bylo mi ho trochu líto ale život je krutej.Já a moje nejlepší kamarádka Taylor jsme šli na hodinu biologie. Taylor je opak mě, hodná, míň populární, není děvka, furt mi radí ať se chovám líp ale i tak jí miluju.
Ta dokonalá blondýnka je Taylor. Ve škole jí to jde, i když je opak mě tak má super život milujícího kluka a tak. S Taylor jezdíme na koních protože má vlastní jízdárnu s několika koňma, jezdíme na všech ale nejvíc na Abey a Monně jsou to dvojčata.
No dobrý teď zpátky do současnosti.
"Máš dnes čas? Můžeme si zajezdit" řekla Taylor.
"Jo mám těším se" řekla jsem.
Objali jsme se a sedli si do lavice. Ještě nezvonilo tak se k nám přidalo třičtvrtě třídy a ta čtvrtka je skupinka chuděr který mě nenávidí. Taylor vadilo že jsem oblíbená jako nezáviděla mi jen jí štvalo že se mnou ve škole nemůže moc mluvit protože na mě mluví každej. Já a Taylor spolu mluvíme jen na koních a nebo když jsem u ní nebo ona u mě. Já vím takhle se nejlepší kamarádka nechová....
S Taylor jezdíme často do zahraničí na výlety a příští týden letíme do Paříže.Škola konečně skončila a já jsem doma, musím si nachystat na koně. Když jsem byla se vším hotová tak jsem vyrazila na zastávku.
O 20 MINUT POZDĚJI
Když jsem vystoupila z autobusu tak tam stála Taylor.
"AHOOJ" objali jsme se a šli na jízdárnu.
"Ali mám blbou zprávu.." řekla
"Jakou?" Zeptala jsem se
"Abey a Monnu táta prodal" odpověděla
"Neboj to bude dobrý" znovu jsem jí objala, taky mi to bylo líto ke koním a k Taylor mám city než k ostatním lidem.
Když jsme došli na jízdárnu tak jsem šla do výběhu pro Taniu.
Vyčistila jsem jí a osedlala. No a začli jsme jezdit.
Takhle to pokračovalo do večera, sundala jsem jí sedlo deku otěže znovu jsem jí vyčistila a pustila do výběhu. Rozloučila jsem se s Taylor a jela domů.
____________________________________
Máme tady první část doufám že se vám líbila, pokud jo tak nezapomeňte hlasovat a sledovat mě miluju vás paaa
ČTEŠ
TA DOKONALÁ
Teen FictionAhoj jmenuju se Alice, je mi 17 let a chodím na střední školu. Místo toho abych se učila na maturitu tak jsem věčně venku s klukama a nebo s holkama. Jsem dokonalá chce mě každej kluk, ve škole jsem populární. Jenže co když se to změní?!