#12

350 16 3
                                    

O 9 měsíců později

„Lásko Vstávej" zašeptala jsem Sebastianovi do ucha. On se na mě podíval a dal mi pusu. Já se usmála a vstala z postele.

Jsem v 9. Měsíci takže moje břicho vypadá nějako takhle:

 Měsíci takže moje břicho vypadá nějako takhle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Každou chvíli mi může prasknout voda.
Jo a Cheryl už porodila zdravého syna Jasona. Moc se těším na mojí holčičku.

Šla jsem do koupelny a udělala ranní hygienu. Potom jsem se oblékla. Šla jsem za Sebem.

„Jaký chceš dát jméno naší princezně?"
Zeptala jsem se.
„Co třeba Aria?" Navrhl.
„To je dokonalý!" Odpověděla jsem.
„Dobře lásko já a Oliver si něco musíme zařídit večer přijdeme" řekl dal mi pusu a odešel.

Rozhodla jsem se že půjdu za Cheryl. Oblékla jsem se do volného trička a legín. Seběhla jsem schody a zaklepala. Cheryl mi otevřela a já jí objala.

„Ahooj" pozdravila jsem jí
„Ahojkyy" pozdravila mě taky
Když jsem viděla toho prcka v postýlce tak jsem tam hned běžela.
„Ten je tak krásnej" řekla jsem.
„Tvoje holčička taky bude a jak se vůbec bude jmenovat?" Zeptala se.
„Aria" odpověděla jsem.
„To je hodně hezký jméno" řekla a já se usmála.

Cheryl si vzala Jasona do náruče a Sedli jsme si na zem. Chvíli jsme si povídali a pak to přišlo. Ano začla jsem rodit.

„Cheryl!! Je to tady!!" Zařvala jsem. Cheryl rychle vstala a začla volat Sebovi. Já zrychleně dýchala.

„Neboj Ali Sebastian už jede i s Oliverem jen chvíli vydrž" stiskla mi ruku.

O pár minut později
Najednou Seb vyrazil dveře a vzal mě do náruče. Rychle mě posadil do auta a jeli jsme do porodnice. Cestou mě pevně držel za ruku. Když jsme přijeli na místo tak mě opět vzal do náruče a běžel na recepci. Tam se mě ujali a rovnou jsme šli na sál.

Porod byl ukrutně bolestivej a dlouhej ale stálo to za všechnu tu bolest protože se mi narodila dokonalá dcera Aria. Potom mě převezli do pokoje a po chvíli tam přivezli i miminko.

Vzala jsem si jí do náruče a chvíli si s ní hrála

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem si jí do náruče a chvíli si s ní hrála. Jason bude mít kamarádku. To je tak roztomilý. Po chvíli přišel Seb a když viděl Ariu tak se zarazil a potom rychle běžel k nám.

„Ta je tak dokonalá" řekl šťastně.
„Chceš si jí pochovat?" Zeptala jsem se.
„Jasně že jo" odpověděl nadšeně.
Já mu podala Ariu a on si s ní hrál. Bylo to dokonalý.

„Lásko zítra tě propustěj" řekl.
„Jak to? Nějak brzo ne?" Odpověděla jsem.
„Najal jsem ty nejlepší zdravotníky takže budou na tebe a malou dohlížet z pohodlí domova" řekl.
„To je super" odpověděla jsem.

Už byl večer a Sebastian jel domů. Já po chvíli usla.

___________________________
Taková krátká kapitola na úvod❤️ nebojte ostatní krátký nebudou❤️

TA DOKONALÁKde žijí příběhy. Začni objevovat