Bylo ráno a já se připravovala domů. Aria ještě spinkala. Najednou se otevřeli dveře a v nich stál Seb.
„Ahoj lásko" řekl.
„Ahoj" odpověděla jsem a dala mu pusu. Aria se začla probouzet a já si jí vzala do náruče a potom si jí vzal Seb. Balila jsem jí věci a vybrala oblečení do kterýho jí obléknu. Seb mi jí podal a já ji začla strojit.Potom mi jí podal a já jí dala do autosedačky. Rozloučila jsem se s hodnýma sestřičkama a šli jsme do auta. Vyjeli jsme.
„Uděláme menší večírek na narození naší Arii?" Zeptal se Seb.
„Jo to je dobrý nápad" odpověděla jsem a usmála se.DOMA
Když jsme přišli domů tak jsem vyndala Ariu ze sedačky. Chvíli jsem se s ní houpala a pak si ji vzal Seb. Bylo to roztomilý jak si s ní hrál. Šla jsem do pokoje Arii a povlékla jsem jí postýlku. Najednou někdo zazvonil. Běžela jsem ke dveřím a tam stála Cheryl a Oliver s malým Jasonem.
„Ahooj" pozdravila Cheryl a objala mě.
„Tak kde máte tu princeznu" zeptal se Oliver který držel v náruči malého dokonalého Jasona.
„V obýváku. Pojďte dál" řekla jsem.V obýváku jsme si sedli na zem a hráli jsme si s miminkama.
„Třeba až budou velký tak spolu budou chodit" řekl se smíchem Oliver.
„Takže budeme shipovat Ariu a Jasona?" Zeptal se se smíchem Sebastian.
„Už asi Jo" odpověděla Cheryl.Večer
„Tak ahoj"
„Paa" rozloučili jsme se.
Potom jsem šla nakrmit Ariu. Začla plakat tak jsme jí šla přebalit a pak jí dala do postýlky. Po chvíli usla.KONEC!!❤️ ČTĚTE INFO JE DŮLEŽITÝ!!❤️
INFO💖
Ahoooj takže kniha "Ta Dokonalá" je u konce❤️ děkuju za všechny ohlasy❤️❤️a teď to důležitý info- udělám pokračování ale tentokrát to bude o Arie a Jasonovi až budou teen❤️ dnes začnu psát❤️
ČTEŠ
TA DOKONALÁ
Teen FictionAhoj jmenuju se Alice, je mi 17 let a chodím na střední školu. Místo toho abych se učila na maturitu tak jsem věčně venku s klukama a nebo s holkama. Jsem dokonalá chce mě každej kluk, ve škole jsem populární. Jenže co když se to změní?!