„Lásko musím si jít něco zařídit, klidně dál spi" řekl Seb a dal mi pusu. Neřešila jsem to protože jsem byla v polo spánku.
*****
Už jsem konečně vstala. Šla jsem do koupelny kde jsem si udělala ranní hygienu a potom jsem se obléka.Najednou se z obýváku ozývalo křičení. Rychle jsem tam běžela. Uviděla jsem několik mafiánů a Sebastiana kterej řve na nějakou neznámou holku. „Ty děvko! Oliver je můj nejlepší kámoš a ty mu dáš konec?! Zabiju tě ty svině zkurvená". Ta holka plakala. „Co to sakra děláš Sebastiane?!" Řekla jsem.
„Do toho se nepleť čubko!" Řekl a já začla brečet. Rychle jsem chytla tu neznámou holku a běžely jsme do garáže kde jsme nastoupily do auta. Rychle jsem vyjela. V čelním zrcátku jsem viděla naštvanýho a zároveň smutnýho Sebastiana.„Děkuju" řekla ta dívka.
„Nemáš zač" odpověděla jsem jí.
„Mimochodem, jmenuju se Cheryl" řekla.
„Já jsem Alice" odpověděla jsem.
„Nemůžeš být na něho naštvaná, je ožralej" řekla.
„Co? Tak nemá chlastat a nemá ubližovat holkám!" Řekla jsem.
„Je to moje vina. Neměla jsem dát konec Oliverovi ale on mě bil a tak." Řekla smutně.
„No tak to si neudělala nic špatného. Hlavně že ses nenechala. Udělala bych to samý ale problém je ten... že jsem těhotná.." odpověděla jsem.
„Já taky.. akorát to Oliver neví" řekla.
„Co?! V poslední době je každej těhotnej. A zkus to Oliverovi říct" řekla jsem.
„No jasný a poslal by mě s fackou na potrat" odpověděla.
„Co když ne?" Zeptala jsem se.
„Jde vidět že ho neznáš, a kam vůbec jedeme?" Také se zeptala.
„Já nevím. Můžeme jet do mojí a Taylor tajný skrýše." Řekla jsem.
„Fajn" odpověděla.Ve skrýši
„Tady nás nikdo nenajde ale jak to bude dál?" Zeptala jsem se.
„Nebude" řekla nějaká postava za námi. Byla to Taylor a s ní byl Cameron.
„Co tady děláte?" Zeptala jsem se.
„Jdeme se zbavit tyhle kurvy" odpověděla Taylor.
„Co?! Co se to s tebou stalo?!" Říkala jsem. Cheryl začla brečet.
„Jděte pryč! Cheryl už nikdo neublíží!" Zařvala jsem.
„Tak to se mýlíš" odpověděla Taylor a vytáhla zbraň kterou namířila na Cheryl. Rychle jsem jí bouchla do ruky a ta zbraň jí vypadla. Vzala jsem tu zbraň a namířila jí na Taylor. Taylor mě chtěla kopnout do břicha ale... já zmáčkla spoušť. Potom jsem viděla jak padá dolů. Když to uviděl Cameron tak se chtěl vrhnout na mě. Když už byl u mě tak jsem slyšela střelu a viděla jak Cameron spadl. Za ním stál Sebastian.Rychle jsem vzala Cheryl za ruku a utíkaly jsme k autu. Nastoupily jsme a já šlápla na plyn. Furt mi nedocházelo že jsem zabila svojí nejlepší kamarádku.
„Děkuju ale to si nemusela" řekla ubrečeně Cheryl.
„To jsem je měla nechat ať tě zabijou?" Zeptala jsem se.
„Jo... teď jsou mrtví oni" řekla.
„Nevím co se stalo ale... Taylor se změnila na hnusnou mrchu..." začla jsem brečet. Cheryl se naklonila ze sedačky a objala mě. „To bude v pohodě" utěšovala mě.
(BTW. Tohle je Cheryl inspirovala jsem se Riverdale)Najednou mi zazvonil mobil.
„Haló?" Řekla jsem do telefonu.
„Ali promiň a hlavně se omlouvám Cheryl neměl jsem pít. Už nikdy nebudu pít prosím odpusť mi mimochodem oba nepřežili" řekl Sebastian smutně.
Bylo mi to líto ale mohla si za to sama ale nejvíc mě mrzelo že jsem zabila to malý.
„Slibuješ?" Zeptala jsem se.
„Ano slibuju. Udělal jsem chybu já vím ale už jí nikdy neudělám. Prosím přijeď domů i s Cheryl. Miluju tě." Řekl a típl hovor.„Musíme jet domů" řekla jsem.
„Počkej co?" Zeptala se vystrašeně.
„Neboj, už ti nikdo neublíží" odpověděla jsem a chytla jí za ruku.
Ona se jen usmála.Doma
Šli jsme do obýváku kde seděl Sebastian a Oliver. Obě jsme ztuhli. Cheryl šla blíž ke mě a já jí objala.
„Neboj se" zašeptala jsem jí do ucha.
„Ali" řekl Sebastian a objal mě.
„Moc se omlouvám" řekl.
„Co tady dělá on?" Zeptala jsem se.
„Pojďte si sednout" řekl.
Chytla jsem Cheryl za ruku a sedla si vedle mě.„Co si jako o sobě myslíš?!" Začal Oliver řvát na Cheryl.
„Nech jí!" Zařvala jsem na něj.
„Je to mezi mnou a Cheryl tak se do toho nepleť!" Řekl.
„Cheryl je pro mě důležitá tak na ní laskavě neřvi!" Řekla jsem a Cheryl mě objala.
„Olivere?" Řekla Cheryl.
„Co je" odpověděl nepříjemně.
„Já... já jsem těhotná" řekla sklesle.
„Jo takže ty si mě ještě podvedla ty děvko!" Zařval.
„Debile já jsem těhotná s tebou!!" Taky zařvala.
Oliver se zarazil. „Co? To myslíš vážně?" Zeptal se.
„Jo.." odpověděla.
Oliver šel k ní a začal jí líbat.
Já to jen zaraženě sledovala. Přeju jim to. Najednou mi dal pusu Sebastian. Ano, opět to bylo jako v pohádce.„Hrozně moc tě miluju, promiň jak jsem byl na tebe hnusnej a jak dlouho si těhotná?" Zeptal se Oliver Cheryl.
„Asi 2 týdny a taky tě miluju jen mi slib že už mi neublížíš" odpověděla.
„Takže.. já tě bil když si byla těhotná? Promiň lásko jsem debil ale sťastnej debil protože budu táta" odpověděl Oliver.„Hele nechcete se nastěhovat do toho volnýho bytu kde bydleli Taylor a Cameron?" Zeptala jsem se.
„To by bylo skvělý" řekl Sebastian.
„To zní skvěle, můžeme" odpověděla Cheryl.
„Dobře tak pojedeme pro věci jinak děkujeme." Řekl Oliver a rozloučili jsme se.
„Tak zítra" řekla Cheryl a objala mě.Když odešli tak jsem si sedla zpátky na gauč. „Jak na to budou reagovat tvoji rodiče?" Zeptala jsem se Seba.
„Myslíš na smrt Camerona? Dobře protože ho nikdy neměli rádi" odpověděl a dal mi pusu. Já jsem se k němu přitulila.
„Už si přemýšlel nad jménama pro naše mimi?" Zeptala jsem se.
„No... kdyby to byl kluk tak Thomas a kdyby holka tak Elizabeth a říkali bychom jí Betty" odpověděl.
„To je dokonalý" řekla jsem a dala mu pusu. Potom jsme se zvedli a šli spát.___________________________
Doufám že se vám tenhle zvrat líbil❤️ omlouvám se za chyby❤️
ČTEŠ
TA DOKONALÁ
Teen FictionAhoj jmenuju se Alice, je mi 17 let a chodím na střední školu. Místo toho abych se učila na maturitu tak jsem věčně venku s klukama a nebo s holkama. Jsem dokonalá chce mě každej kluk, ve škole jsem populární. Jenže co když se to změní?!