#4

568 21 0
                                    

Bylo pozdě večer a já furt nespala. Přemýšlela jsem nad tím co řekl "namyšlená populární kráva" já nechci aby si to o mě myslel já taková nejsem.
Po dlouhém přemýšlení jsem usla.

********
"CRRR"
Zase ten otravnej budík. Vstala jsem z postele a zatočila se mi hlava. Bylo mi hrozně špatně. Vzala jsem z nočního stolku teploměr a změřila se. Měla jsem horečku.

Vzala jsem si mobil a zavolala mamce.

Mamka: Co se stalo zlato?
Já: Mami mám horečku dnes nepůjdu do školy Ok?
Mamka: No dobře zlato ale vem si paralen.
Já: Oki mami, a jak je v Asii?
Mamka: Je to tu moc pěkný ale budu muset končit broučku tak zatím ahoj.

Když moje konverzace s Mamkou skončila tak jsem sešla schody dolů pro paralen. Ještě jdu napsat Taylor že dnes nepříjdu.

Já: Ahoj zlatoo❤️ dnes nejdu do školy mám horečky.
Tayloor💕: Jako fakt?? Ty nejdeš do školy? Paní to se nebojíš o svoje místo?
Já: Zní to divně ale ne, nebojím stejně mě nebaví být ta populární a namyšlená.
Tayloor💕: Ty dokážeš člověka překvapit😅 ale jsem ráda že sis to uvědomila❤️ já do školy už jdu včera mi bylo jenom špatně ale nic hrozného tak pápá❤️💕
Já: Pá zlatoo💕😏

Odložila jsem mobil a uvědomila jsem si že mi to místo vlastně přebere Rachel . No co jsme kamarádky sice ne úplně největší ale jsme.

Udělala jsem si k snídani toasty ale bez salámu protože vegetariánkou zůstanu. Když jsem to měla hotové tak jsem si sedla ke stolu a cpala jsem do sebe snídani. Když jsem dojedla tak jsem talíř dala do myčky.

Běžela jsem do svého pokoje. V pokoji jsem si vzala notebook a mobil. Přišlo mi 60 zpráv od různých lidí proč nejsem ve škole a tak. Když jsem projížděla ty zprávy tak tam byla jedna od Sebastiana.

Sebastian: Ahoj, díky za ten včerejšek 😉 Jo a jak to že tady nejsi? Ještě ti někdo vyfoukne tvoje "místo" 😅
Já: Nemáš zač taky jsem si ho užila až na ten konec. Mám horečku a to moje "místo" je mi docela ukradený chci být normální holka která nevede ostatní.
Sebastian:Páni, to fakt? Jo a promiň že jsem ti řekl populární a namyšlená. No nic musím jít za chvíli zvoní čau
Já: Pác a pusu😂😘
Sebastian: Hah 😂😘

Omggg on mi poslal pusuu😍. Ne nejsem vypleskaná😑. A nebo docela joo😍. Doufám že si ještě dnes napíšeme.

Vzala jsem si notebook na postel a lehla si. Pustila jsem si Everything,Everything. To mě dokáže vždy rozbrečet❤️. Vzápětí jsem usla.

15:00

"Crr-Crr"
Vzbudil mě hluk zvonku. Počkat CO?? Já spala tak dlouho? Běžela jsem dolů jen v pyžamu. Když jsem otevřela dveře tak tam stál Sebastian.

„Ahoj" pozdravila jsem ho.
„Eh...čau" pozdravil na zpátek.
„Nechceš jít dovnitř?" zeptala jsem se.
„Jo radši jo když jseš nemocná" řekl a šli jsme do obýváku. Sedli jsme si na gauč.
„Děje se něco?" Zeptala jsem se Sebastiana.
„No, vlastně hodně věcí." Řekl.
„Ok a potřebuješ mi něco říct?" Zeptala jsem se.
„Jo tak za 1. Tvoje "místo" zůstává tvoje" řekl.
„Jak to??" Zeptala jsem se ho s údivem a smutkem v tváři.
„Rachel nechce být ty" odpověděl.
„Budeš se divit ale já taky nechci být ta Alice která byla namyšlená kvůli své popularitě." Řekla jsem potichu.
„Proč už taková nechceš být?" Zeptal se.
„Kvůli.... kvůli tobě." Řekla jsem až se mi slzy nahrnuli v očích.
„Jo aha už to chápu tady se někdo zabouchnul" smál se.
Já se na něj jen vražedně podívala a ukápla mi slza kterou jsem hned utřela.
„Co když mám holku a nebo...co když jsem gay." Řekl.
Já se jen na něj lítostně podívala ale nevěřila jsem mu s tím gayem. Ale s tou holkou to bylo obtížnější.

Znovu se začal smát.
„To není vtipný!" Zamračila jsem se.
„Promiň, princezno" řekl a já se usmála.
„Díky" poděkovala jsem.
„Za co?" Zeptal se.
„Za to oslovení" odpověděla jsem.
On se usmál a dal mi pusu na tvář.
„Budu muset jít tak ahoj princezno." Řekl.
„Ahoj.... můj princi" řekla jsem nejistě.
On se obrátil a vrátil se ke mě a dal mi pusu. „Tvůj" zašeptal a potom odešel.

BOŽE SEBASTIAN MI DAL PUSU!! A jak to myslel to znamená že s ním chodím?? Kdybych se nezměnila tak bych ho brala na par dní ale teď chci na celý život.

___________________________

Ahoj konečně další kapitola. Omlouvám se za neaktivitu ale neměla jsem čas ani náladu. Omlouvám se za chyby.
Kdyžtak hlasujte❤️❤️

TA DOKONALÁKde žijí příběhy. Začni objevovat