#9

399 18 8
                                    

„Holky vstávejte" budila nás mamka.
„Ještě chvíli" řekli jsme nastejno.
„Klidně můžete spát celý den" řekla.
„Co jak to?" Zeptala jsem se.
„No včera jsem mluvila s Taylor maminkou a dohodli jsme se že nebudete chodit do školy kvůli miminkám. Jen si uděláte maturitu a pak můžete normálně žít, dohodli jsme se s ředitelem takže všechno je v pohodě" odpověděla.
„Co že? To je super!" Řekli jsme s Taylor nadšeně.
„Dobře zlatíčka my s tátou jdeme do práce a dneska mu to řekneme ano?" Řekla a dala nám pusu na čelo.
„Dobře, ahoj" řekla jsem a rozloučili jsme se s ní.

„To je jak dokonalej sen, štípni mně jestli se mi to nezdá" řekla Taylor.
„Tak jo" řekla jsem a štípla jí.
„Au!" Zařvala a začli jsme se smát.
„Hele musím to napsat Sebovi a ty Camovi." Řekla jsem.
„Jo dobře" odpověděla jsem.

Já: Ahoj lásko💓💖 Dnes pro mě nemusíš jezdit💍❤️
Sebastian❤️💍: Ahoj zlato❤️💓 Jak to?💞💖
Já: Já a Taylor už do školy chodit nebudeme💖💍 kvůli miminkám👶💞
Sebastian❤️💍: Tsss😂❤️❤️ no po škole pro vás přijedu💓💖❤️ musím jít💖 miluju tě moje těhule a miluju i toho prcka💞💓❤️
Já: Ooo my milujeme tebe lásko❤️❤️❤️💖💍💓👶 tak pá👋💞💞

„Po škole pro nás přijede a co na to říkal Cam?" Zeptala jsem se.
„Dobře, byl hrozně rád a mimochodem budeme bydlet v bytě pod váma" odpověděla.
„Ok super" řekla jsem.
„Co budeme dělat?" Zeptala se Taylor.
„Spát" řekla jsem.
„Souhlasím!" Odpověděla a zasmáli jsme se.

No a potom jsme fakt usli.

O 4 HODINY POZDĚJI

"CINK"
Vzbudila jsem se. Přišla mi zpráva.

Sebastian❤️💍: Už jedu zlato❤️❤️💖💖💍

„Taylor!! Už jede" Zařvala jsem na ní a ona rychle vstala. Šli jsme do koupelny kde jsme si vyčistili zuby a trochu se namalovali. Potom jsme se oblékli.

„Dobře už můžeme jít ven" řekla jsem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



„Dobře už můžeme jít ven" řekla jsem.
„Oki" odpověděla.

Vyšli jsme ven a už tam čekal Seb.
„Ahoj" skočila jsem mu do náruče.
„Ahoj lásko" dal mi pusu.
A potom se pozdravili s Taylor.
Nasedli jsme do auta a jeli k nim domů.

*****

Vešli jsme do domu ale byl prázdný takže asi další mafiánský oběd. Šli jsme pro Cama. „Ahoj!" Pozdravil nás Cam a Taylor dal pusu.
„Co budeme dělat?" Zeptal se Cam.
„Můžeme jít do kina" navrhl Seb.
„Jo tak jo" odpověděli jsme.
„A na co?" Zeptala jsem se.
„Na horror!" Odpověděl Seb a Cam stejně.
„Na Jakej?" Zeptala se Taylor.
„Na mamu" navrhl Cam.
„Hele Sorry lidi ale já s vámi nemůžu teď mi došlo že musím něco zařídit" řekl Sebastian.
„Aha no dobře" odpověděli jsme.

Potom jsme se rozloučili a jeli do kina. Dnes je 1. Apríl takže všude jsou nějaký velikonoční animáky. Ale dnes dávají 2 horrory Mamu a Annabelle no tak jsme vybrali Mamu ale to už víte.

*****

V KINĚ

Sedli jsme si do poslední řady. Horror začal. Nějak jsem ho nevnímala protože jsem furt přemýšlela nad tím jakou práci musí Seb udělat.

*****
Film skončil a jeli jsme ke klukům zpátky. Cestou jsem se s Taylor a Camem moc nebavila. Vystoupili jsme z auta a já uviděla neznámý růžový auto.
„Kdo má od vás růžový auto?" Zeptala jsem se Cama.
„Nikdo" odpověděl.
Začla jsem mít divný pocit.
Vešli jsme do domu a já uslyšela hekání. Rychle jsem se rozběhla na horu a vtrhla do ložnice. V posteli ležel Sebastian s nějakou blondýnou.

„Děláš si kurva prdel!!!" Začla jsem brečet.
„Není to tak jak to vypadá" řekl.
„Jdi do prdele!! Je konec!! Půjdu na potrat! Nechci už mít s tebou nic společného ani dítě!!" Řvala jsem ubrečeně a hodila po něm prstýnek.
Rychle jsem běžela domů. Za mnou se ozývalo "lásko" "Ali" "stůj" jenže já nezastavila prostě jsem běžela.

DOMA

Nikdo doma nebyl, naštěstí. Zablokovala jsem si Sebastiana Camerona a i Taylor... Nebylo to vůbec jednoduchý ale tohle jsem od něj opravdu nečekala. A to s tím potratem.... Nemyslela jsem to vážně asi. Mámě to zatím říkat nebudu. Chvíli jsem ležela na posteli ale pak někdo zazvonil. Sešla jsem dolu a koukla se přes kukátko. Byl to Sebastian. Dělala jsem že nejsem doma a po chvíli odešel. Naštěstí. Šla jsem do koupelny kde jsem se umyla a vyčistila zuby. Potom jsem se oblékla do pyžama a šla spát.

_______________________________

Tyhle části budou trochu opožděný☹️❤️ jinak děkuju za přečtení💓 Vím je to krátká část ale ostatní už nebudou krátký nebojte se💓❤️

TA DOKONALÁKde žijí příběhy. Začni objevovat