#5

553 18 0
                                    

12:00

To jsem spala tak dlouho?! Naštěstí je sobota. Už mi je o dost líp. Vstala jsem z postele a šla do koupelny. Nic nového.

Potom jsem se oblékla:

Když jsem se oblékla tak jsem běžela do kuchyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem se oblékla tak jsem běžela do kuchyně. V kuchyni jsem si udělala snídani. Toasty s masem. Ano začíná mi chutnat maso. Vzala jsem si do ruky mobil a u toho jedla.

Když jsem snědla toasty tak jsem dala talíř do myčky. Potom jsem si lehla na gauč a koukala na nějakej film. V klidu jsem se dívala když v tom mi napsal Sebastian.

Sebastian: Ahoj princezno nechceš si někam vyrazit?
Já: No... klidně a kam?
Sebastian: Třeba do kina a pak do klubu
Já: To zní skvěle ráda půjdu
Sebastian: Dobře za chvíli pro tebe přijedu

Rychle jsem běžela do koupelny. Udělala jsem si linky a to stačilo. Běžela jsem znova dolů oblékla si bundu boty a šla jsem vyhlížet Sebastiana.

Venku nebyla velká zima, bylo tak příjemně. Jo já vím ještě včera jsem měla horečku a už někde lítám ale co už.

Z dálky jsem viděla černé BMW. Aha to je on. To dokonalé auto zastavilo a vystoupil z něj ještě dokonalejší člověk.
„Ahoj princezno" pozdravil mě a taky mě objal.
„Ahoj princi" pozdravila jsem ho taky.

Nastoupili jsme do auta. On mi jako největší gentleman otevřel dveře.
Cestou bylo ticho ale přerušil ho Seb.

„Já vím je blbý se ptát ale... chodíme spolu?" Zeptal se mě.
„Jako asi jo nebo jestli nechceš tak ne.." odpověděla jsem.
„To víš že chci protože tě miluju" řekl.
„Já...já... tebe taky" řekla jsem nejistě.

****
Vystoupili jsme z auta a šli do kina.
„Na co vlastně jdeme?" Zeptala jsem se.
„Na co chceš" odpověděl.
„Emoji ve filmuuu" začla jsem tam skučet jak malý dítě. Sebastian se smál.
„No dobře" řekl a přitom se smál.

Já vím Emoji ve filmu moc nepasují na bad boye ale co už.

Přes celý film jsme se drželi za ruce.

*****
„Bylo to úžasný" tekla jsem.
„Byla to píčovina" řekl Seb.
„Neee" odpověděla jsem.
„Psst a naskoč do auta teď bude zábava" řekl.
Cestou jsme se moc nebavili. Upřímně se mi do toho klubu nechce ale co už.

****
Otevřel mi dveře a já vystoupila. Před námi byl obrovský klub. Nejistě jsem se podívala na Sebastiana.
„Neboj nic se nestane" řekl a dal mi pusu na tvář. Já se usmála. Bylo cca 8 hodin takže už byla tma.

TA DOKONALÁKde žijí příběhy. Začni objevovat