*Liar*

2.7K 213 1
                                    

Mafia Boss VS Bad Girl Season 2.
Please support ff ni macam Mafia Boss VS Bad Girl Season 1.

Vote and Comment.

Enjoy~~~♡

Jennie menuruni anak tangga dan melihat jam di dinding.Sudah pukul 3 pagi.Perutnya yang semakin membesar membuatkan dia susah untuk bergerak sana-sini.

"Mana Taehyung ni? Dah pukul 3 pagi pun tak balik lagi."- duduk di sofa

Jennie tersepak sesuatu dibawah sofa.Dia cuba menunduk.

"Pistol..?"- Memegang pistol

Krekk!!

Pandangan Jennie beralih kearah pintu.Taehyung berjalan masuk,dia tak perasan yang Jennie ada di ruang tamu.

"Dari mana?"- nada dingin

Terbantut langkah Taehyung.Dia memandang kearah ruang tamu.Jennie berdiri,pistol disorokkan dibelakangnya.

"Wae awak tak tidur lagi? Tak elok untuk kesihatan baby dalam perut tu."- berjalan kearah Jennie.

"Jawab soalan saya dulu.Awak.Dari.Mana.Kim.Tae.Hyung."- nada dingin

Taehyung mengusap rambut Jennie.Senyuman diberikan pada isterinya.

"Kerja banyak dekat office.Kan Jimin dah pindah dekat New York.So...semua benda saya kena hendal."

Jennie mengalihkan tangan Taehyung dari kepalanya.Jennie berganjak ke belakang.

"Jangan tipu saya Tae.Saya isteri awak."- sebak

Taehyung cuba mendekati Jennie.Tapi Jennie mengeluarkan pistol dari belakangnya.Taehyung kaku...

"Kenapa awak tipu saya?!"- Jennie memarahi Taehyung.

Taehyung mendiamkan diri.Kelu lidahnya...

"Awak buat kerja lama tu lagi kan? Wae?! Tak cukup ke duit dari syarikat yang Jimin oppa bagi dekat awak,sampai awak nak jadi mafia balik."


"Jimin oppa dah bagi Syarikat J.M.E pada awak.Tapi kenapa awak buat kerja BODOH tu lagi!!"

Pang!!

Jennie memegang pipinya.Nafas Taehyung turun naik.Muka Taehyung merah.

"Kau jangan nak hina pekerjaan aku.Aku ni suami kau Jennie.Jangan tinggi kan suara kau dekat aku!!"

Kali terakhir Taehyung menampar Jennie,semasa umur Jennie 16 tahun.Air mata Jennie mula mengalir.

Taehyung meraup wajahnya.Jennie memegang tangan Taehyung.

"Jebal...tinggalkan kerja mafia tu.Awak tak kesian ke dekat Nami dan baby kita.Kerja tu bahaya..."

Taehyung memandang tajam kearah Jennie.

"No.Aku tak akan tinggalkan kerja aku ni."- nada dingin

"Sebab?"- soal Jennie

Mafia Boss VS Bad Girl [S2 ✅]Where stories live. Discover now