* Promise *

1.1K 90 2
                                    

Sblm ni dah buat ending, tapi wattpad buat masalah. Jadi chim buat chp baru. Ingt x ingt je. Btw, tahniah JenKai. But Taennie still in my heart.

Vote dan komen.

Abaikan typo.

+++

Aku dan Nami berlari kearah wad Jennie. Aku di depan, Nami dibelakang. Senyuman tak lekang dari bibir aku

Nami-"Yah Kim Taehyung!"

Aku berhenti dan toleh.

Taehyung-"M-mwo? Kim Taehyung? Yah Kim Nami, dari mana kamu belajar panggil appa macam tu."

Nami bercekak pinggang dan berhenti di depan Taehyung. Kepalanya di dongakkan kerana dia pendek.

Nami-"Nami panggil 'appa' tapi appa tak dengar. So Nami panggil 'Kim Taehyung'. Appa lari laju sangat, kaki Nami nak tercabut kejar appa. Btw, Nami belajar dari Pakcik Swag."

Taehyung-"Siapa pakcik Swag?"

Nami-"Min Yoongi."

Nami berjalan meninggalkan Taehyung. Taehyung toleh.

Taehyung-"KIM NAMI!! JANGAN BELAJAR APA APA DARI LELAKI TU!! ARRASEO!!"

Nami masih berjalan dan angkat tangan tanda ok.

+++

Mataku tak lepas memandang dia dari atas ke bawah.

Jennie-"Jangan pandang saya macam tu. Awak buat saya rasa tak selesa."

Namjoon-"Tah ko ni."

Namjoon senggol bahu aku. Barulah aku tersedar.

Taehyung-"Macam tak percaya Yang awak dah sedar."

Kataku pada Jennie yang masih berbaring di atas katil. Aku tak boleh peluk Jennie sebab Namjoon kata badan Jennie masih lemah. Lepas ni Jennie ada rawatan untuk regangkan semula otot ototnya.

Nami-"Omma.."

Jennie-"Ye sayang."

Nami-"Pakcik Park dah tinggalkan ki-- hmppp!"

Cepat cepat Taehyung menutup mulut Nami. Nami memukul mukul tangan Taehyung.

Jennie-"Apa yang Nami baru cakap? Kenapa dengan Jimin oppa?"

Taehyung-"Namjoon bawa Nami keluar."

Tanpa bantahan Namjoon membawa Nami keluar. Nami masih keliru kenapa appanya berbuat seperti itu padanya.

Mafia Boss VS Bad Girl [S2 ✅]Where stories live. Discover now