*I'm Sorry, My Fault*

1.4K 113 31
                                    

Readers ku yg paling disayangi!!
Chim rindu korang!! Korang? Mesti tak rindu chim kan?
It's so k TT.

Amacam first day puasa, ok?
Btw, Chim nak bagitahu, ff ni dah sampai ke penghujungnya. Akan ada part yang sedih, so~ are you ready?

Maybe tak sedih sgt la.
Abaikan typo, malas nak double check!!
Enjoy!! Vote dan Komen!!
------------------------------------------------------

Taehyung...tolong saya.

"Jennie memang tak sedar tapi dia boleh mendengar."

Kata Namjoon yang sedikit tersenyum. Taehyung bangun dan berjalan kearah Jennie, hujung bibirnya yang berdarah disebabkan tumbukkan Yoongi dilapnya. Yoongi hanya jadi pemerhati.

Jennie'P

"Jennie."

Tae...

Taehyung mengusap rambut aku. Untuk kali kedua Taehyung meraih tangan aku dan letak dipipinya. Aku sebak, terasa pipi dia yang sedikit cengkung.

"I'm...sorry, dear."

Dapat aku rasa titisan air mata Taehyung yang jatuh di pipi aku.

Tae...maafkan saya. Kalau saya tak setuju untuk sertai Jungkook, semua ni tak akan berlaku. Saya derhaka pada awak, Tae..

Air mata aku mengalir dengan sendirinya. Taehyung mengelap air mata aku.

"Sayang...,semua ni bukan salah awak. Ianya berpunca dari saya, kalau saya cerita semuanya dari awal perkara ni tak akan terjadi."

Bibirku ingin mengukir senyuman padanya. Tapi aku tak mampu, berat.

"Taehyung...kajja. Kita ada banyak urusan lain lagi."

Suara ni...macam familiar. Tapi siapa?

"Baiklah.."

Mwo? Tae...jangan tinggalkan saya. Awak nak pergi mana? Kita baru berjumpa!

Taehyung mencium dahi aku. Rambut aku diusap lembut.

"Saya pergi dulu. Jangan risau, saya janji akan datang ambil awak dan akan cerita lebih lanjut. Macam Namjoon dan Yoongi cakap, saya tak boleh desak awak buat masa sekarang."

Tae..don't go..don't leave me. Cerita jelah lebih lanjut! Saya nak tahu semuanya! Saya nak ingatan saya balik! Tae!!

"Get well soon, dear."

Taehyung meleraikan genggaman tangan aku dan dia.

Saya...akan...tunggu...awak...

End'P

Taehyung memakai semula mask. Yoongi menepuk bahu Taehyung untuk memberi semangat.

"Jennie selamat. Now, ko percaya aku kan?"

Taehyung menoleh kearah Jennie dan beralih kearah Yoongi semula. Taehyung tersenyum kecil dan mengangguk.

"Aku akan maklumkan tentang perkembangan Jennie semasa ke semasa."

Kata Namjoon membuatkan otak Taehyung yang sempit menjadi lapang, hatinya lega.

"Terima kasih."

Taehyung menunduk hormat pada Namjoon, Namjoon membalas. Taehyung dan Yoongi beredar dari situ.

------------------------------------------------------

Sana tak senang duduk, jarinya lincah menekan setiap butang untuk mencari kedudukan Jennie. Jungkook sedang berdiri di belakang Sana sambil memerhatikan skrin.

Mafia Boss VS Bad Girl [S2 ✅]Where stories live. Discover now