Readers!!! Chim nak minta maaf. Sebelum ni Chim unpublish dan buat balik. Ada beberapa part yang Chim kena susun balik. Ingat tak part Namjoon dan Jennie berjumpa? Chim padam dan akan letak dekat chapter ni. Part Jungkook marah orang suruhannya, Chim dah edit balik...boleh check dekat chapter *Game*
Apa-apa pun Chim minta maaf ok. Btw, enjoy. Vote dan Komen. Abaikan typo. Saya hanya manusia biasa yang selalu melakukan kesilapan. Jangan kecam Chim!
------------------------------------------------------
Jennie'P
Beberapa kali aku menghantukkan kepala aku pada dinding. Aku menggigit ibu jariku.
Seluruh tubuh badanku terasa sakit dan lenguh. Perasaan takut mula menyelubungi diri.
Aku ingin menangis namun tiada satu titis pun air mata aku yang mengalir. Aku melihat sekeliling bilik yang kelihatan begitu asing bagi aku.
Aku dekat mana?
Kenapa semuanya putih?
Jennie nama aku,kan?
Jungkook...suami aku,kan?
Taehyung musuh kepada suami aku...
Taehyung yang bunuh anak aku dan Jungkook...
Kan?
Betul kan?
Aku tak salah, betul tak?
Tapi kenapa memori aku hanya ada Taehyung dan seorang budak perempuan?
Siapa budak tu?
Apa hubungan aku dan lelaki yang bernama Taehyung?
Siapa Jungkook yang sebenarnya?
Hidup aku...kenapa aku ingat-ingat lupa saja?
Apa yang dah terjadi sebenarnya?
"Ahhhh!! Aku tak faham!" Aku menjerit sepuas hati aku, terasa sakit di dada. Aku rasa ada yang tak kena dengan jalan cerita hidup aku. Bagai permainan cantum gambar yang masih belum lengkap.
Klikk!
Pintu di buka...
"Cik Jennie."
"Ko siapa?! Ko...ko orang suruhan siapa?!! Jungkook atau Taehyung?!! Jangan cederakan aku!! PERGI!!! AKU NAK BERSENDIRIAN!!!"
Aku berlari keluar. Tapi aku di tahan oleh dua orang pengawal lelaki yang berbadan tegap.
"Lepaslah!!" Aku meronta-ronta.
Aku takut...
"Jennie."
Aku menoleh kebelakang. Membuntang mata aku. Terasa degupan jantung aku terhenti seketika.
YOU ARE READING
Mafia Boss VS Bad Girl [S2 ✅]
Action"Kenapa awak bunuh anak kita, Tae?"-Jennie *** "Sebab dendam, aku teruskan kerja ni."-Taehyung *** "Jeon Jungkook!! Pulangkan balik isteri dan anak aku!!!"- Taehyung *** "Aku akan pastikan kau rasa apa yang aku rasa. Kehilangan orang yang dicintai."...