Chapter ni...hmm...baca jelah.
Jangan lupa vote dan komen.
Abaikan typo.
Enjoy!
------------------------------------------------------
Seokjin duduk di sofa single. Dengan berat hati, Seokjin menceritakan segalanya. Dari awal hingga akhir.
Seokjin-"Ye, aku bukan doktor. Aku ejen rahsia, unit orang hilang tapi aku ditukarkan ke unit jenayah. Misi aku untuk mencuri maklumat penting dari Jungkook dan Taehyung."
Hoshi-"Maklumat apa?"
Seokjin-"Maklumat tentang kes-kes jenayah yang mereka sembunyikan dari pihak polis. Contohnya, kes bunuh, kes hapuskan mayat, kes dadah dan sebagainya."
Mingyu-"Bukankah Tuan Kim akan serahkan--"
Seokjin-"Serahkan maklumat yang dia sembunyikan kepada pihak polis. I know. Jadi sekarang, aku hanya perlu tangkap Jungkook."
SinB-"Tuan Kim tahu siapa doktor ke?"
Seokjin-"Dia tahu."
Mereka hanya mengangguk lemah. Tanpa Jisoo sedar, Seokjin sedang memerhatikan dirinya. Hanbin pula memerhatikan Seokjin dan Jisoo bersilih ganti.
------------------------------------------------------
Jinyoung di tugaskan untuk menguruskan mayat Irene, Wonwoo dan pengendali helikopter dan di bawa ke hospital.
Ketua PD balik ke pangkalan ejen selepas menerima panggilan kecemasan dari Nancy.
Yoongi dalam perjalanan pergi ke pangkalan ejen. Sempat dia menghubungi Taehyung.
"Taehyung"
"Kenapa call aku?"
"Datang ke pangkalan
ejen, sekarang juga.""Why?! Pasal Jennie
ke?!""Bukan! Hmm..
Jimin...kitorang
dah jumpa
kedudukan Jimin.""Otw!"
End Call.
Situasi Taehyung.
Lisa-"Awak ok tak ni? Pucat semacam je." *risau*
Taehyung-"Diorang dah jumpa keluarga saya. Saya pergi dulu." *lari*
Lisa-"Terus hubungi saya kalau awak dalam masalah!!" *jerit*
Taehyung mengangkat tangan tanda dia dengar.
------------------------------------------------------Doktor Song memeriksa keadaan S.Coups. Dino, Nayeon dan Jungkook jadi pemerhati.
Doktor Song-"Tuan Jeon. Saya rasa kita perlu bawa dia ke hospital untuk pemeriksaan selanjutnya."
Jungkook-"Tak perlu."
Doktor Song-"Tapi kenapa? Ni melibatkan kepala. Mungkin gegaran otak ataupun darah beku--"
Bang!
Doktor Song, Dino dan Nayeon kaku. Jungkook menembak tepat kearah kepala S.Coups. Pistol disimpan semula. Wajah Jungkook kekal dingin.
Jungkook-"Dia dah lepaskan tahanan aku. Dia cuai. Dia...patut mati. Lagipun, membazir saja aku habiskan duit untuk rawat orang yang dah nazak."
YOU ARE READING
Mafia Boss VS Bad Girl [S2 ✅]
Aksi"Kenapa awak bunuh anak kita, Tae?"-Jennie *** "Sebab dendam, aku teruskan kerja ni."-Taehyung *** "Jeon Jungkook!! Pulangkan balik isteri dan anak aku!!!"- Taehyung *** "Aku akan pastikan kau rasa apa yang aku rasa. Kehilangan orang yang dicintai."...