Sorry la kalau chapter ni agak membosankan.
Btw, BTS COMEBACK!!! FAKE LOVE!! OMG!! BEST!!! READERS DAH TENGOK KE?!!
Enjoy! Abaikan typo!
Vote dan Komen!XOXO : Chim~♡
------------------------------------------------------
Irene'P
Aku menuju ke bilik Seokjin. Niat aku nak minta maaf pada dia. Sebab aku Jisoo hilang. Aku berhenti di depan pintu Seokjin, belum sempat aku memulas tombol pintu bilik Seokjin.
"Kajja! Mafia tu dah tukar laluan!"
Tukar laluan?
"Apa?! Dekat mana?!"
"Neon Ent. Diorang akan naik helikopter. Aku dah arahkan anggota lain halang mafia tu sebelum Jisoo dibawa pergi."
Jisoo?!
Tanpa berfikir panjang aku lari, pergi mana? Apa lagi, selamatkan kawan akulah. Ni saja satu-satunya cara untuk aku tebus kesilapan aku.
"Irene! Ko nak pergi mana?"
Tanya Hoseok yang datang entah dari mana. Aku menggigit bibir. Aduhaii time macam ni la dia nak muncul.
"Jisoo ada dekat Neon Ent. Aku nak selamatkan dia."
Aku terus lari meninggalkan Hoseok. Aku tahu dia terkejut, sempat aku dengar kata-kata terakhirnya.
"Oii Irene! Bahayalah kalau ko pergi sorang diri!"
End'P
Irene menaiki teksi. Hoseok mula cemas. Bobby dan Hanbin baru saja keluar dari tandas.
"Irene nak pergi mana?"
Tanya Hanbin yang berdiri di sebelah Hoseok.
"Irene pergi selamatkan Jisoo!"
Hanbin dan Bobby terkejut. Belum sempat mereka beri respon Hoseok sudah memotong terlebih dahulu.
"Bobby, maklumkan pada Hoshi, Mingyu dan SinB pergi ke Neon Ent."
"Baiklah."
"Hoseok, aku nak ikut."
"Tak boleh. Ko masih--"
"Aku tak kisah. Yang lebih penting kawan-kawan aku."
Hoseok memandang tepat pada mata Hanbin.
"Fine!"
------------------------------------------------------
Mulut Jisoo di selotip tangannya diikat. Wonwoo menolak Jisoo, mereka berdua berada di atas bangunan Neon Ent.
"Jalanlah!"
Wonwoo menolak badan Jisoo dengan kasar. Jisoo masih lemah. Helikopter menuju kearah mereka.
Dalam masa yang sama, unit orang hilang dalam perjalanan. Irene yang berada dalam teksi terdengar bunyi helikopter, dia memandang kearah langit.
"Andwae."
Keadaan jalan raya sesak.
"Pakcik tak boleh laju lagi ke?"
"Jalan raya sesak."
Irene buntu. Dia bagi duit pada pakcik itu dan ambil keputusan untuk berlari.
Seokjin dan Jinyoung menaiki motor masing-masing. Motor mereka meluncur laju di atas jalan raya.
YOU ARE READING
Mafia Boss VS Bad Girl [S2 ✅]
Acción"Kenapa awak bunuh anak kita, Tae?"-Jennie *** "Sebab dendam, aku teruskan kerja ni."-Taehyung *** "Jeon Jungkook!! Pulangkan balik isteri dan anak aku!!!"- Taehyung *** "Aku akan pastikan kau rasa apa yang aku rasa. Kehilangan orang yang dicintai."...