*Brutal Attitude*

1.9K 180 37
                                    

Author nak tanya...untuk season 2 ni best ke tak best? Please komen and vote,bagilah respon...jangan dok krikk-ii je.

------------------------------------------------------

Jennie Pov

Aku membuka mata dengan perlahan-lahan. Aku menoleh ke sebelah kiri aku,Taehyung masih tidur dengan nyenyak. Mesti dia yang bawa aku masuk bilik semalam. Aku bangun dari katil dan menuju ke bilik air.

Aku membuka baju,mata aku terhenti pada perut aku yang sudahpun kempis. Air mata aku mula mengalir. Ibu mana yang tak sedih kalau anaknya pergi sebelum dia...

"Jennie...kau kuat...kau tabah..."

Aku mengesat air mata aku dan mula mandi.

End Pov


Beberapa minit kemudian

Jennie keluar dari bilik mandi. Taehyung masih tidur. Jennie berjalan kearah almari,dia mengambil pakaiannya dan memakai.

Siap saja pakai baju dan seluar Jennie berjalan kearah Taehyung. Bahu Taehyung dipegangnya.

"Tae...bangun...dah pagi ni...,nanti lambat--

"Aku akan bunuh kau...."- mamai

Jennie terkejut,dia menelan air liur. Jennie bangun dan berjalan keluar dari bilik.

"Taehyung nak bunuh aku ke? Ahh! Tak mungkin...,aku isteri dia...kenapa dia nak bunuh aku..."


+++


Dapur

Jennie meletakkan 2 pinggan berisi nasi goreng kimchi diatas meja. Pandangannya beralih kearah tangga. Taehyung berjalan turun,rambutnya masih basah.Tuala di letakkan pada lehernya.

"Awak duduklah dulu. Saya nak--

"Duduk."- nada dingin

Jennie tak membantah,dia duduk disebelah Taehyung. Taehyung memandang Jennie. Jennie kaku...

"Kau ok tak?"

"Ye??"

Taehyung meletakkan tangannya di dahi Jennie.

"Panas sikit...,nanti makan ubat..."

Jennie mengangguk perlahan.

"Emm...makan..."

Jennie mula makan bila Taehyung mengarahkannya.

'Maaf sebab oppa dera Jennie...'-Taehyung


+++


Taehyung keluar pergi kerja. Jennie duduk dirumah seorang diri.





Mafia Boss VS Bad Girl [S2 ✅]Where stories live. Discover now