*It's Hurt*

2.2K 179 15
                                    

Vote And Comment

--------------------------------------

Abaikan Typo

.
.
.
.
.
.
.

Jennie Pov

Dah masuk 2 hari aku duduk dekat hospital.Kelibat Taehyung langsung tak nampak.

"Aku benci kau Kim Taehyung."- sebak

Hati aku sakit.Sakit sebab Taehyung berubah.Sakit sebab dia bunuh anak aku.Sakit sebab dia pukul Nami.Sakit sebab dia tak jenguk aku.

"Arghhh!!!! AKU BENCI KAU KIM TAEHYUNG. BENCI!! BENCI!! BENCIII!!!"

Aku baling semua barang ke lantai. Jarum yang berada ditangan aku cabut. Cecair pekat keluar dari tangan aku. Aku cengkam rambut aku sekuat-kuatnya.

Krekk!

"Jennie!!"

Aku menoleh.Dia berlari kearah aku.

"KELUAR!"

Sikit pun dia tak berganjak. Aku memukul bahunya dan menangis. Kedua tangan aku dipegang. Aku ditarik dalam dakapannya.

Rambut aku diusap lembut. Aku sedih sebab Taehyung tak ada bila aku betul-ii perlukan dia.

"Seokjin...saya benci Taehyung. Wae dia buat macam ni dekat saya,Nami dan baby. Kenapa dia nak sangat buat kerja bodoh tu....."

"Mungkin dia ada sebab tersendiri. Saya tau ni menyakitkan awak,tapi awak kena terima apa adanya Taehyung...."

Seokjin melepaskan pelukannya dari aku.Tangan aku yang berdarah dipegangnya.

"Jangan seksa diri sendiri. Tak berbaloi pun."

Seokjin mengeluarkan sapu tangan miliknya dan balut ditangan aku. Dia cuma bekerja sebagai doktor kepada keluarga kim,tapi bagi aku dia macam omma.

Dia selalu beri semangat dekat aku,nasihatkan aku dan buat aku rasa selesa.Bertuah sapa yang dapat jadi isteri kepada Kim Seokjin.

End Pov

+++



Taehyung Pov

Aku terbangun disebabkan bunyi jam loceng.Aku tengok disebelah kiri aku,ada susuk tubuh yeoja.Kepala aku sakit bila teringat kejadian malam tadi.

"Sh*t!!"

Flashback

Dah lama aku tak jejakkan kaki dekat tempat setan ni.Kedengaran bunyi musik yang kuat.Aku masuk dan duduk di satu meja VVIP.

"Bobby..."

"Ye Tuan Taehyung. Ada apa-ii yang boleh saya bantu..."

Mafia Boss VS Bad Girl [S2 ✅]Where stories live. Discover now