Part 2

193 22 0
                                    

بەیەکەوە رۆشتنە سەر کورسییەک دانیشتن، دوو کوڕەکەش هێشتا بە دوایانەوە بوون، بەڵام کەمێک دوور وەستان. رۆ ون زۆر بە سەرسامی دەستیکرد بە پرسیار کردن..

رۆ ون: بۆچی وات کرد؟ مەبەستت چییە چاکەکەم دەدەیتەوە؟

را ون: ئایش تۆ زۆر گەمژەی، یا هەر بەراستی نازانیت من کێم؟

رۆون: ئەو کچەی کە ئەو شەوە بینیم، ئەوە تۆیت.

را ون: تۆ خەڵکی ئێرە نیت؟

رۆون: بەو جۆرە نییە، من هەمو ژیانم لێرە بەسەر بردووە.

را ون: سەیری چواردەورت بکە. ئەو دوو کوڕە دەبینی؟ ئەوانە پاسەوانی تایبەتی منن. راستتر ئەوانە چاودێری منن.

رۆ ون: دیارە کە لە خێزانێکی دەوڵەمەندیت.

را ون: من کچی یۆن دۆیۆلم.

رۆ ون:موۆ؟

را ون: ئەو کوڕانە بە بەردەوامی چاودێری من دەکەن، نەوەک کەسێک بەوە بزانێت کە من بکوژەکەم. بەڵام تۆ ئەوە دەزانیت رۆ ون.

رۆون: کەواتە ؟

راون: بەڵێ دەبیت بمریت، بۆ ئەوەی نهێنییەکەم بە پارێزراوی بمێنێتەوە.

رۆ ون زۆر بە ترساوی سەیریکرد، نەیدەتوانی هیچ وشەیەک بڵێت، سەیری چاوەکانی کرد هەر وەک ئەوەی لێی بپاڕێتەوە کە لێی خۆش بێت.

راون: بەڵام من تۆدەپارێزم. تۆ منت رزگار کرد، منیش ئەوە دەکەم. ئێستا تۆ هاوڕێی منداڵی منیت، بەڵام نابێت زۆر لێم نزیک بیت، سڵاو کردن لە یەک تر و هەندێک کات نان خواردن بەیەکەوە. هەر کاتێکیش شتێکت پێویست بوو یارمەتیت دەدەم بەڵام لەوە زیاتر نا. تۆلای ئەوان هاوڕێی منیت بەڵام بۆمن بارمتەیەکیت تا نهێنییەکەم بپارێزم. تۆش ئاگادار بە ئەگەر نا بێ هیچ دوودڵییەک لەناوت  دەبەم.

لەو رۆژە بە دواوە رۆ ون بە تەواوی لە ژێر چاودێری را ون دا بوو، ئەویش هەموو شتێکی دەکرد تا خۆی رزگار بکات لەوەی تێیکەوتووە. ماوەیەک تێپەڕی و ئەو دووانە هچ لە نزیک بوونەوەیەکیان نەبوو لەگەل یەکتر، تەنها وەک دوو کەسی ئاسایی مامەڵەیان دەکرد. رۆژێک لە کاتی رۆشتنەوە رۆ ون لە رێگای راونی بینی و رۆشتە لای...

را ون: چی دەکەیت لێرە؟

رۆ ون: لە باش ناچیت کێشەیەکت هەیە؟

را ون: من باشم.

رۆ ون: ئۆ، تێگەشتم. کەواتە من دەرۆم.

ویستی بروات بەڵام را ون داوای لێکرد لەگەلی بمێنێتەوە.

را ون: پاسەوانەکانم رۆشتوون، پێویستە چاوم بە کەسێک بکەوێت بەڵام هەتادێت تۆ لەگەلم بمێنەرەوە.

رۆون: من؟

راون: تەنها ویستم بە تەنها نەبم، دەتوانیت برۆیت.

The Murder Where stories live. Discover now