Part 12 Final

209 18 5
                                    

را ون خواردنەکەی ئامادە کرد و لەسەر مێزەکە داینا و دەستیان کرد بە نانخواردن، بەڵام یۆن سۆل زۆر کەمی خوارد...

را ون: پێویستە بەیانی برۆینە بازار و شتی پێویستییەکانمان بکڕین.

رۆ ون: بەیانی تاقیکردنەوەم هەیە، پێت چۆنە کە گەرامەوە ئەو کات بەیەکەوە دەرۆین.

را ون: ئاراسۆ.

لە رۆژی دواتر را ون و یۆن سۆل رۆ ونیان بردە زانکۆ و گەرانەوە مالەوە، بەیەکەوە یاریان دەکرد، تەلەفۆنێکی بۆ هات لە باوکییەوە بەڵام دایخستەوە و وەڵامی نەدایەوە، پەیوەندییەکی تری لە هۆنگ گیل بۆ هات، بەڵام ئەویشی وەڵام نەدایەوە، تەواوی رۆژەکە وەڵامی هیچ پەیوەندییەکی نەدایەوە، بە هۆی ئەو هەموو پەیوەندییەوە ئەو ترسە کەمەی لەدڵیدا بوو زۆر زیاتر بوو... کاتی نانخواردنی نیوەرۆ بوو رۆ ون پەیوەندی پێوە کرد و رۆشت بە دوایدا...بەیەکەوەرۆشتنە باخێک و ئەو خواردنانەی را ون ئامادەی کردبوو دەری هێنا و نانیان دەخوارد...

رۆ ون: یا زۆر خۆش دیارن.

یۆن سۆل: ئوما خواردنی زۆر خۆش دروست دەکات.

رۆون دەستی هێنا بە سەریدا و زەردەخەنەیەکی کرد... کەمێک لە خواردنەکەی خوارد و زۆری بە دڵ بوو. لە دوای نان خواردنەکەیان شتەکانیان کۆ کردەوە و دەگەرانەوە لای سەیارەکەی را ون، یۆنسۆل دەستی هەردووکیانی گرتبوو، هەرسێکیان وەک خێزانێکی راستەقینەی خۆشبەخت بە رێگادا دەرۆشتن و هیچ شتێک رێگەی لە پێکەنین و زەردەخەنەکانیان نەدەگرت... رۆشتنە بازار و هەموو ئەوەی پیوستیان بوو کڕیان، و گەرانەوە ماڵەوە و دەستیان کرد بە ئامادە کردنی خواردن، ئەو ئێوارەیە مین وو و سۆنگ یۆل و کی وو هاتن بۆ ماڵەکەیان،و کاتی زۆر خۆشیان بەیەکەوە بەسەر دەبرد، لە دوای نان خواردن هەموویان کۆ ببونەوە و قسەیان دەکرد...

مین وو: چۆن وا بەیەکەوە دەژین؟ خۆ ناکرێت بە دزی ئێمەوە شتێکتان کردبێت؟

سۆنگ یۆل: ئایش، هیۆنگ بەو جۆرە نییە.

رۆ ون: با ئێمە دەیت دەکەین. هەر لەبەر ئەوەشە کە بەیەکەوە دەژین.

کی وو/ مین وو/ سۆنگ یۆل: موۆ؟

رۆون:باشە باشە، بۆ وا سەرتان سوڕما وەک ئەوەی هەڵەیەکمان کردبێت.

مین وو: ئەمە لە کەیەوە؟

رۆ ون: ماوەیەک دەبێت.

کی وو: بەڵام ئەوەتان بە کەس نەوتووە؟

سۆنگ یۆل: کەی بەتەما بوون قسە بکەن؟ کە منداڵی یەکەمتان هاتە دوونیا؟

رۆ ون: پەلەتان نەبێت ئەویش بەم زووانە دەگات.

را ون: یاا.

مین وو: یا ئێوە بەیەکەوەن، خۆ ئەو شتەتان نەکردووە ها؟ ئەوەی کە...

The Murder Donde viven las historias. Descúbrelo ahora