لە دوای ماوەیەک رۆ ون فرمێسکەکانی را ونی سری و بە زەردەخەنەیەکەوە سەیری کرد...
رۆ ون: کورەکەت چاوەرێت دەکات، پێدەچێت ئەمرۆ برۆنە شوێنێک...
را ون: ئۆ، بەڵێنم پێدا ئەمجارە بیبەمە لۆتێ وۆرلد...
رۆ ون: کەواتە برۆ و لەگەل ئەو هەموو ئەوەی رووی دا لە بیری کە. ژیان دەرفەتێکە را ون، بە خۆشی بیبەرە سەر.
هێشتا بە تەواوی فرمێسکەکانی نەوەستابوون، رۆ ونی بە جێ هێشت، و رۆشتە لای سەیارەکەی، لەو کاتە رۆ ون بانگی کرد...
رۆ ون: یا را ون... ئەتوانم منیش لەگەلتان بێم؟
را ون: بە دڵنیایی، ئەوە زۆر خۆشتر دەبێت...
رۆ ون: کوماوۆۆ...
بە دڵخۆشی رۆشتە لایان و رۆشتە ناو سەیارەکە، ئاوری دایەوە و سەیری یۆن سۆلی کرد...
رۆ ون: سڵاو بچکۆلە، من رۆ ونم. هاورێی را ونم.
یۆن سۆل: ئەو را ون نییە، ئەو ئومایە.
رۆ ون: ئایش گومانی تیا نییە کوڕی تۆیە. ئەی باشە... ناوت چییە؟
یۆن سۆل: یۆن سۆل.
رۆ ون: پیخۆشهالم یۆن سۆل... دەزانیت تۆ هەر وەک دایکت بچکۆلەیت.
را ون: یاا، لەبەر چاوی ئەو ئەوانە مەڵێ. ) پێیدا کێشا(
رۆ ون: میهان.
هەرسێکیان رۆشتنە لۆتێ وۆرلد و بەیەکەوە هەموو ئەوەی بیریان لێ دەکردەوە ئەو ساتە بوو کە تێیدا بوون، پێکەنینەکانی یۆن سۆل زۆر زیاتر خۆشی دەدا بە هەردووکیان، تەواوی رۆژەکە هەموو ئەوەی دڵیان خواستی دەیانکرد، بۆ ساتێک وا بیریان دەکردەوە کە جیهان وەستاوە و بێجگە لەو سیانە هیچ کەسێکی تر نییە، شتێک نییە بە ناوی ئازار، شتێک نییە بە ناوی دڵتەنگی بەڵام ئایە تا کۆتایی بەو جۆرە بەردەوام دەبێت؟ .... شەو کاتژمێر یازدە بوو رۆشتنەوە ماڵەوە، رۆ ون یۆن سۆلی بە باوەش بردە ژوورەکەیی و داینا، دواتر هاتەوە لای را ون...
رۆ ون: ئێستا من دەرۆم. شەو شاد.
را ون: ناکرێت بمێنیتەوە؟ ئەمشەو زۆر هەست بە تەنیایی دەکەم.
رۆ ون: ئەوە ئاساییە؟
را ون: تکایە.
رۆ ون هیچی تری نەوت و لە دانیشت، را ونیش رۆشتە مەتبەخەکە و کیسەیەک خواردنەوەی هێنا...
رۆ ون: ئەو هەمووە دەخۆیتەوە؟
را ون: دوێنێ شەو لە کوێ مانەوە؟
رۆ ون: لە ماڵی کی وو هیۆنگ. رۆشتینە لای ئەو.
را ون: ئممم...
رۆ ون: را ون، هێشتا لەسەر بریارەکەت سووریت؟ ئەو هەڵەیە مەکە، تکایە.
را ون:ئەگەر لە جێگەی من بیت هەمان شتت دەکرد.
YOU ARE READING
The Murder
Randomhandek jar awai daikain, awa nia ka barasty roh w dlman daiawet... #Byeol