4. POEMS

69 13 4
                                    

Jorik's POV

requested messages

Decline - Allow

@martingarrix :
Te....te írtál a könyvbe?

@lilkleine :
Csak neked ❤️ Remélem nem baj 😂

Nem tudtam mi járt a fejemben, amikor csak miatta letöltöttem az alkalmazást, vagy mikor szívvel válaszoltam neki, de remélem valakit boldoggá tettem azon a napon.

@lilkleine :
Figyelj majd, tartogatok még meglepetéseket 😉

Ezután felöltöztem, majd vártam, hogy észhez térjek. A tegnapi este elég hosszúba nyúlt, de nem tehettem róla. Ásítva megnyitottam a narancs alkalmazást, és a beléptem a jegyzetembe.

"-A szív dobban, lelkem lobban. Akarlak minden erőmmel, te vagy nekem a méreg, mi nem fogy el sosem.
'Szeretlek'. Mondod, majd arrébb menegetsz,
'Maradj', súgom utolsó levegőmmel."

Ez mi? Nem is tudok verset írni, hogy kerül ez ide?

@lilkleine :
Te írtad azt a verset? 😍 Nagyon tetszik.

Telefonom lezárva zsebre raktam, majd nyújtózkodva lebaktattam a lépcsőn. Apa csak ott ült, miközben telefonált valakivel. Ilyen boldognak még sosem láttam, amióta a Lakers megnyerte a szuperkupát.

-A...akkor holnap négykor. Szia Leontien, ott leszek a cukrászdában, a megszokott helyen. Viszlát. - tette le a telefont, majd felém fordult. Arcán mosoly halványan ragyogott, mégis rejtegetni próbálta. Lehet arra várt, hogy rákérdezzek boldogsága miértjére. Mikor látta, hogy csak csöndben gondolkodok, elújságolta magától. - Leontien megpuszilt tegnap. Azt mondta, hogy nagyon örült a sütinek. Egy óra múlva megyünk egy találkára.
-Nah, gratulálok. Tudtam, hogy menni fog.
-Te hogy állsz azzal a lánnyal? - kérdezte, mire bal szemöldököm az égig szaladt.
-Milyen lánnyal?
-Tegnap egész nap vele írkáltál, nem? Meg az éjszaka mondogattad a nevét, de nem értettem. Beszélsz álmodban, innen tudom a titkaid. - mosolygott, mire akaratlanul is elpirultam. Már épp mondtam volna, hogy "Ő nem holmi lány!", mikor az agyamban egy hang mást súgott.
-Oh, hogy ő. - csettintettem egyet, mire csak jobban rámkapta tekintetét. Pont ezt akartam elkerülni. - Még csak ismerkedünk, nem ismerem régóta. Bár állítása szerint, ő engem 2013 óta ismer.
-Abban az évben sokan ismertek meg téged. Lehet egy rajongód. Vigyázz vele, ne tedd szomorúvá. - tette fel ujját, majd elbaktatott. - Oh és értem tudnál jönni, úgy három óra múlva? Nincs kedvem haza gyalogolni, a kocsidnak meg nincs baja.
-Rendben. Most meg menj öltözni. - mondtam neki, mire elindult a szobájába. - Hát... Akkor írjunk, meg nem tudom még. Foglaljuk le magunk. - mormogtam.

Elővettem a telefon, és felmentem instagramra, majd bekövettem a fiút.

@lilkleine :
F4f 💁🏽‍♀️

"-Ismét a gyönyör helyszíne. Minden álmát valóra váltanám. Az égig akarom emelni, és azon is túl. Minden reményem a boldogsága. Nekem ő a legértékesebb. Tudod, hogy kire gondolok, baas*? - söprök el egy tincset, hogy ismét gyönyörű szemeit nézhessem a mellkasomon pihenő fiúnak. Békésen szuszogott néhány perce mellkasomon, de felkelt magától. Kicsit nedves még a haja, remélem nem fázik meg.
-R...rám? - dadogta, majd nagyokat nyelt. - Ez én lennék?
-Már persze, hogy te vagy! Ki más lenne? Csak te vagy nekem a főnök! - puszilok egyet a hajába, mire felkuncog. Olyan imádnivaló. "

-Jorik! Térj észhez, ő csak egy fiú! Ne táplálj ilyen mély érzelmeket! - vágtam magam arcon észhez térítés gyanánt. - Csak egy fan, egy fan, egy átlagos fan... Több százezer kiscsaj van, nehogy már neked az egyedüli fiú kelljen! - húztam a homlokom térdemre, majd új masszíroztam a nyakam. - Nyugi Joor, ez csak egy időszak, holnapra elmúlik. Nem játszol saját kapura, ne sérts meg egy ártatlan meleg fiút se. Ne bánts senkit! - elmentettem szövegem, majd órámra nézve döbbentem rá, hogy ideje lenne apa elé menni a randija után.

Beszállva kocsimba indultam egyenesen a célig. Rengeteg ház mellett elhajtottam, és végig rajta járt az eszem... Nem akarom megbántani, képtelen vagyok rá. De ha játszok vele, biztos össze fog törni. Ha elkezdek vele foglalkozni, akkor törődöm is vele addig, amíg meg nem un vagy valami.

Az otthonos kis épület elé érve leparkoltam fekete járművem, majd elővettem a telefonom. Míg vártam apámra, és ismét a Wattpad draftba írtam.

"Korlátlan, teljes, érzelemdús. Ez a három szó írja le legjobban kapcsolatunk. Kifáradhatatlan, és vad. Szinte nem ismerjük a másikat, de mégis tudunk minden egyes kis apró dolgot a másikról... Írj rólam verseket, miben múzsádként emlegetsz! Gyöngéd karjaiddal ölelj át szorosan, te vagy nekem a lélek. Zengj rólam da..."

-Szia Jorik. - szállt be mellém az autóba apám, mire villámsebességgel raktam el a telefont.
-Szia. - szuszogtam. - Milyen volt a randi? - mosolyogtam felé, mire önelégültem hátradőlt.
-Jövőhéten megismételjük.
-Gratulálok. Szurkolok nektek. - egy mosoly kíséretében elindítottam a motort, és apám jövőjén gondolkodtam. Nagyon rég volt ennyire élettel teli, jó hatással van rá ez a nő.

"-Piros, sárga, zöld, kék... Légy bármiben, nekem gyönyörű vagy. - súgom füleibe, majd egy puszit nyomok a fejére.
-A szín csak egy takaró, egy csúf árny. Gyere, engedj magadhoz közel, s én megmutatom milyen az igazi vágy. Vezetlek utadon, ha megbízol bennem, szeress szerelmem, csak ennyit kérek. - válaszolta nyugtató hangon. "

@lilkleine :
Bocs, nem tudok verset írni. Talán majd te 😂 

*baas : jelentése "főnök".

Five Minutes To Midnight Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt