Kelime sayısı:2218
Multimedya:KeremVote ve yorum atmayı unutmayın!
Keyifli okumalar.🖤Alya'dan
Sonunda mekana vardığımızda arabadan indik.Araf hızla yanıma gelip belime elini koydu ve arabanın anahtarını valeye verdi.Lüks otele girdikten sonra kapıdaki korumaların hepsi başını eğdiler.
Araf burada baya saygın biriydi anlaşılan."Geldik."dediğinde gözlerimi karşıdaki mekana diktim.
Büyük kapıdan geçtikten sonra çoğu sosyetenin bulunduğu alanda çalan akustik Fransızca olduğunu anladığım şarkı ile fazla şaşırmamıştım.
Gözlerin bana kenetlendiğini gördüğümde ise ben başımı hafiften eğerken Araf'ın belimdeki eli sıklaşmıştı.
Kulağıma eğilerek fısıltı ile konuşmaya başladı."Burada gördüğün her insan benim gibi yeraltında saygın ve bilindik insanlar.
Çok da zekidirler,ona göre rolünü iyi yap.""Tamam."dedikten sonra yanımıza yaklaşık kırk beş yaşlarında ama baya karizmatik bir adam geldi.
Beni gördüğünde yüzündeki gülüşü hafif artarken Araf ile sarıldılar."Hoşgeldin oğlum."
Ayrıldılar.
Araf da başıyla selam verdi.
Ardından bana dönerek;
"Sevgilim."dediğinde adamın yüzündeki sırıtış yerini geniş bir gülümsemeye bıraktı."Merhaba kızım."
"Merhaba efendim."diyerek güldüm,elini öpecekken beni engelleyerek bana sarıldı.Bende ona sarılmak zorunda kaldığımda sarıldım ve geri çekildim.
Gözlerim salonu tarandığında görmek isteyeceğim son kişilerden biri buradaydı.Kerem Aksoy!
Gözlerimi onunkilerden çekerek Araf'ın babasına diktim."Şuradaki bizim masamız,oraya oturuyoruz hadi çocuklar."dediğinde ortada bulunan masaya ilerlemeye başladık.
Düşündüklerimi aklımda tartarken ve aklıma takılan soru ile korkarken kalbim hızlanmaya başladı.Kerem de buradaysa,yani Kerem yeraltında tanınan kişilerden miydi?
Ve benim bundan haberim yok muydu?
Masaya oturduktan sonra masada iki çift daha varken,yanlarında bizimle yaşıt iki yakışıklı genç oturuyorlardı.
Araf gülerek ayağa kalktı ve onlarla erkekçe tokalaştı.
Benim yanıma da Araf'ın babası yaşlarında güzel bir bayan oturdu."Merhaba tatlım."
"Merhaba efendim."
"Lütfen,resmiyete hiç gerek yok."
"Nasıl isterseniz."
"Adın nedir?"
"Alya ben,sizinki nedir?"
"Leyla ben de,memnun oldum."
"Bende çok memnun oldum."
"Araf'ın sevgilisi olduğunu duydum."
"Evet."
"Araf ilk kez bir davete yanında birini getiriyor.Özellikle de bir kızı."
"Gerçekten mi?"
"Evet,bu şaşırtıcı.Seni gerçekten seviyor olsa gerek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA
ChickLitTanışmaları değişik olmuştu biraz.Adamın düşmanının kendisine yaptığı saldırı sonucunda,sıyrılan kurşunun biri denk gelmişti genç kıza. Yan komşuları,yeni belalar,yeni olaylar ve yeni duygular getirmişti yanlarında. Birbirine kardeş kadar yakın dört...