32. Bölüm : Cehennem (Part 2)

38.6K 1.4K 513
                                    

Kelime sayısı:4000
Multimedya:Su Başaran

Sizi bekletmek istemedim ve erken yb attım sevgili okuyucularım.Lütfen Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
Sizi seviyorum ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Bu arada size küçük bir spoi vereyim,Korkut Kozan'ı unutmayın ve aklınızdan çıkarmayın! 😉😉😉

Vote ve yorum atmayı unutmayın!
Keyifli okumalar.🖤

Su'dan
Yolculuk üç saat sürmüştü ve ben uyumuştum.Sonunda uyuyabilmiştim.
Korkut arabadan indikten sonra kapısını sertçe kapattı.Arabadan inmek istemiyordum.Korkuyordum,hemde fazlasıyla.Kapım hızla açıldı ve kolumdan sıkıca tutularak çıkartıldım.
Ahşaptan yapılma,iki katlı ve sevimli bir eve gelmiştik.Ormanın ve ağaçların içinde yer almasının yanı sıra otobana çok uzaktı.Yola çok uzaktı.
Arabanın kapısını kapattıktan sonra arabayı kilitledi ve beni sürüklemeye başladı.Evin kapısının önüne geldikten sonra cebinden bir anahtar çıkardı ve kapıyı açtı.Ahşap kapı açılırken gıcırdadı.
İçeri girdi ve beraberinde beni de girdirdi.
Girdikten hemen sonra beni tekrar sürüklemeye başladı.Yukarı kata.
Merdivenlerden çıktıktan sonra iki kapıdan soldakini açtı.
İçeri girmemizin ardından ben öylece ayakta beklemeye başladım.
Dudaklarım hafif bükülmüş ve başım biraz yana eğik şekilde,ne olduğunu anlamak istercesine onu izliyordum.
Arkasını döndü,elindeki kalın iplerle.
Masumca ona baktığımda gözlerini gözlerime çıkardı,anlayamadığım bir ifade belirdi gözlerinde.
Daha sonra duygusuzluk perdesi gözlerinin önüne çekildi.
Yanıma geldikten sonra ellerimi bağlayacakken geri çekildim.

"Çok acıyor,bağlama."diyerek direttim.
Arabadayken beni çözmüştü ama yine bağlamasını istemiyordum.
"Uğraştırma beni."diyerek yanıma yaklaştı.Neler yapabileceğini biliyordum az çok.Zaten benim üzerimde de uygulamıştı kuvvetini.
Onu ikiletmemeliydim.
Ellerimi öne doğru uzattığımda gözlerini yine gözlerime dikti.
Bu adam niye bana bu kadar yoğun bakıyor?
Sert bir küfür savurdu ve kalın ipleri yere atmasının ardından kapıyı sertçe çarparak odadan çıktı.
Şaşkınca arkasından bakarken olayı anlamaya çalışıyordum.
Az önce ne oldu?
Yavaşça yürüyerek cam kenarındaki ahşap bölüme oturdum.
Bora ve diğerleri gözümün önünde geldiğinde gözlerim doluyordu.
Gözlerimi ellerimin tersi ile sildim ve dışarıyı izlemeye devam ettim.
Gökyüzü masmaviydi.Bulut yoktu.
İçeri havasız kalmıştı,camı açtım.
Hafif rüzgar saçlarımı savururken küçük bir tebessüm sergiledim.
Camın önünde hava kararıncaya kadar dışarıyı izleyerek ve hava alarak bekledim.
Camı kapattıktan sonra odadaki yatağa oturdum.Duvarın yanında bulunan yatak,kapıdan girdiğinizde solunuzda kalıyordu.Yatağın tam karşısında,duvarı kaplayan beyaz bir gardırop vardı.
Yatağın yanında iki beyaz komidin,sağdaki komidinin üstünde gri bir abajur vardı.
Ve yerde bulunan beyaz,tüylü halı.
Onun dışında kapıdan girdiğinizde hemen karşınıza çıkan büyük pencere,odayı ferahlatan en büyük etkendi.
Yatağa girdikten sonra odanın kapısının anahtarı olmadığı için biraz tereddüt ettim.Ama çok yorgundum ve çok az uyumuştum.Zaten her yerim ağrıyordu ve korkum artıyordu.Tüm her şeyden kurtulmanın tek bir yolu vardı.Uyku.

                                  ***
Gözlerimi kırpıştırarak açtım.Hava aydınlıktı.Hava hala neden aydınlıktı ki?
Yoksa bir gündür uyuyor muydum?
Ama bu olamazdı ki.O psikopat gelip bana rahat vermezdi.Yavaşça yatakta dikeldim.
Acıkmış ve susamıştım.Aşağı insem çok kızar mıydı? Yavaşça yataktan kalktım ve kapıya yürümeye başladım.
Kapı kulpunu indirmeden önce derin bir nefes aldım.Yavaşça indirdikten sonra kafamı çıkardım.Etrafı taradıktan sonra meydanda olmadığına kanaat getirdim.
Yavaşça yürümeye başladım.
Merdiven başına geldiğimde korkuluklardan aşağı eğildim.
Yine ortalarda yoktu.Merdivenlerden inmek için eğildiğim yerden indim ve normal halime geldim.

MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin