36. Bölüm : Ölüm dövüşü

38.4K 1.4K 249
                                    

Kelime sayısı:3800

The Wampire Diares'in son bölümünü izledim ölüyorum şu an.Değişik bir ruh hali ile yazıyorum.
Bu bölüm erken geldi,Vote ve yorum atarsınız değil mi? 🖤
Hadi bakalım neler olmuş???

Vote ve yorum atmayı unutmayın!
Keyifli okumalar.🖤
(Bu arada,önerdiğiniz dizi var mı? Varsa yorumlara yazar mısınız?)

İthaf:En en en en eski ve bir o kadar değerli okuyucum:@unicorn_32_00 💜💜

Ve kitap kapağı da dahil olmak üzere bana sürekli yardımcı olan çok değerli okuyucum @Kitap_KurduKk seni de çoook seviyorum. 💜💜

-Bu kitabın en psikopat okuyucusu tabii ki de sensin değerli okuyucum @likesia.💜💜
Araf'tan
Karşımda acıdan kıvranan adamı keyifle izlerken sigaramdan bir nefes daha çektim."Lütfen durun,n'olur durun abi."
Bir ayağımı kırarak diğerinin üstüne koyarken boşta olan elimle viski bardağımı dudaklarıma götürdüm.

"Ah!"
Ateşe bastırılmış kızgın demir,babama yaptıkları gibi,aynen adamın vücudunda geziyordu.
Adamlarımdan biri elinde tuttuğu siyah bir kutu ile yanıma geldi.
"Ne bu?"

"Bilmiyorum abi.Kimin gönderdiği de belirsiz.Metal taramasından geçti.Herhangi bir tehlike olduğunu düşünmüyoruz."

Kutuyu elinden aldıktan sonra temkinli bir şekilde açtım.
İçinde ki fotoğrafları gördükten sonra önce kaşlarım çatıldı.
Hızla ayağa kalktım.
Alya bunu yapmış olamazdı,bunu biliyordum.Ateş'in oyunu olduğunu biliyordum ama diğer fotoğrafta Alya onu öpüyordu!

"Ahmet buraya gel!"
Sinirle bağırmamın ardından Ahmet hızla yanıma geldi.
"Alya'ya gönder bunları.Bekle."
Notumu yazdıktan sonra kutuyu Ahmet'e verdim.Sinirlerim çok gerilmişti.
Viski dolu bardağı duvara sertçe fırlattıktan sonra sandalyedeki adama ilerledim.Çok sert bir şekilde dövmeye başladım.
Sinirlerim azalacağına daha çok artıyordu.
"Telefonumu getir Ahmet!"

Ahmet hızla telefonumu getirirken bir yandan aklımdaki planı harekete geçirmek için hazırlanıyordum.
Önümdeki adama eğildim.
"Sen beni bekle,akşama görüşeceğiz piç kurusu."

Telefonu kulağıma götürüp depodan çıktım.
"Arabamı getirin!"

Furkan arabamı getirdiğinde başımı hafifçe eğerek teşekkür ettiğimi belirttim ve arabaya bindim.
"Neredesin lan sen?"diye sorduğumda konuştu.

"Bara gel.Odaya geç.Geliyorum."

Telefonu kapattıktan sonra bara sürmeye başladım.Bara geldikten sonra arabanın anahtarını valeye verip bara girdim.
Odaya giderken barmenin bir kadının önüne bıraktığı viski bardağını hiç çekinmeden kaptım ve odaya ilerlerken kafama diktim.
Kalabalığın ve müziğin arasından sıyrıldıktan sonra yukarı çıktım.
Daha sonra karanlık ve loş odaya girdim.
"Bulabildin mi?"

"Birkaç ipucu dışında hiçbir iz yok."

"Orosbu çocuğu."diyerek masaya ilerledim.Sandalyeye oturduktan sonra ayaklarımı masanın üzerine uzattım.
Onu dinlemek üzere olduğumu belli etmek istercesine elimle devam et işareti yaptım.

"Uçağına giderken görüntülendiği bir kamera var.Ayrıca,havaalanına giderken bindiği minibüsün plakası bu sefer sahte değildi."

MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin