Kapitola 9

2.6K 86 5
                                    

Vytreštila som oči až mi skoro očné buľvy vypadli a povedala som: ,,Čo si sa s koňom zrazil? Už ti načisto preskakuje alebo čo? Práve sa správame ako dlhoročný priatelia a pri tom sa nevieme vystáť. Ja ťa....." nechechal má odpovedať a pritískol svoje pery na tie moje.

Bola som ako omámená, na chvíľu som začala spolupracovať. Po chvíli som si ale uvedomila čo sa deje. Zaprela som svoje dlane o jeho hruď a surovo ho odtlačila.

,,Už nikdy to nerob!" povedala som naštvane.

On na mňa zmätené pozrel pohľadom alá ' mňa chce každa.

,,Nie nechce ta každá." hrdelne som sa zasmiala keď som videla ten jeho pohľad.

,,Keď si tak myslíš tak kto má nechce okrem teba?" spýtal sa posmešne s úškrnom na perách.

,,Nooo.... Napríklad Becka, Christi, Sarah...." pri treťom mene má stopol.

,,Dobre, dobre už stačí." povedal a pri tom pretočil oči.

,,Nepretáčaj tými očami lebo za seba neručím." zvráštila som obočie.

,,A čo by sii také urobila? Taká malá 167cm proti 183cm chlapovi urobíš?" vyškieral sa mi.

To som už nevidržala a kopla ho medzi nohy.

,,Aúúúú." zakričal a spadol na zem kde sa zvíjal od bolesti. Neviem ani prečo ale začala som sa nekontrolovane smiať.

************* o 10 minút neskôr

Sedeli sme v aute v trápnom tichu
Zrazu som videla pre mňa známu ulicu, na ktorej bývam.

O asi minútu neskôr sme zastavili pred mojím domom a ja som chcela vystúpiť ale bolo..... zamknuté?

On nás zamkol? Otočila som sa naspäť k jeho tvári s otázkou v očiach.

Ako keby vytušil moju otázku a povedal:
,,Odomknem keď so mnou pôjdeš zajtra na večeru." vážne na mňa pozeral.

,,Ja? S tebou? Si dneska v poriadku? Najprv na mňa na obede vybehneš a brániš si svoju frajerku a teraz chceš ísť so mnou na večeru?" povedala som na oko nepochopene.

,,Tak za prvé Kandal nie je moja frajerka, to tvrdí ona a nie ja. Za druhé, áno chcem ísť s tebou za večeru a za tretie, na obede si na mňa vybehla ty, ja som sa iba obraňoval." povedal na jeden dych a zvráštil čelo.

,,Dobre pôjdem s tebou. Len ma už pusti nech sa môžem ísť učiť na písomky." povedala som porazenecky.

Odomkol dvere a ja som vystúpila. Zabuchla som dvere na aute a prešla cez chodník ku dverám. Otvorila som ich a naskytol sa mi pohľad na.....

______________________________________
Hi guys,
Tak trochu sa to už rozbieha. Dúfam, že sa kapitola páčila.

Vaša GiaStyle 💋
ALL IS LOVE

Tell me why StylesWhere stories live. Discover now