,,Ahoj Katie, tak ako to je medzi tebou a Harrym?" spýtala sa ma a v zápätí sa odo mňa odtiahla.
,,No.... Čo by medzi nami bolo?" tvárila som sa akoby nič. ,,Ale no tak toto nezahovoríš, hovorí o tom už celá škola." povedala a pri tom sa usmiala. ,,Tak fajn, som s Harrym, ale iba na podmienke." povedala som a pozrela sa na Harryho. Ako tak vidím aj jeho výsluchajú. ,,Na akej podmienke?" spýtala sa ma nechápavo. ,,No.... Keď mi proste niečo urobí napr. podvedie alebo niečo také, už mu to nikdy neodpustím a hneď sa rozídeme. Ale musí ma presviedčať iba mesiac. Potom už budeme normálne spolu ako pár." povedala som a znova sa na ňu otočila.
Harryho pohľad
,,Ahoj Liam." povedal som a chlapský ho objal. ,,Čaw kámo. Tak jak? Depresie už prešli? Mali sme o teba starosť." povedal a súcitne sa na mňa usmial. ,, Jasné všetko v pohode." povedal som a sadol si na stoličku.
Zazvonilo a ja som si vybral veci na prvú hodinu. Matiku. ,,Dobrý deň žiaci." pozdravila nás učiteľka keď vchádzala do triedy. ,, Vážený pani učitelia, prosím dostavte sa do zborovne. Je to naliehavé. Opakujem dostavte sa do zborovne." zahučal rozhlas a učiteľka ako neriadená strela vybehla z triedy. ,,Nevieš čo sa stalo?" spýtal sa ma Louis, ktorý sedel predo mnou. ,,Nie neviem." povedal som s Liamom naraz.
Louis iba mykol plecami a otočil sa naspäť ku Niallovi. Pozrel som sa na Liama a zbadal ako pokukuje po Becke. ,,Viem, že sa ti páči. Nemusíš zapierať, je to vidno." povedal som a drgol doňho, aby ma vnímal. ,,Čo-čo? Hovoril si niečo?" spýtal sa ma vystrašene. ,,Že nemusíš zapierať, že si do Becky. Všimla si to aj Katie." povedal som a nadvihol obočie. ,,Noo.... Ono..... Z toho sa už nevikrútim čo?" spýtal sa a urobil puppy face.
Len som pokrútil hlavou na znak nesúhlasu a popohnal ho k odpovedi. ,,Tak fajn. Keď sme boli na tej párty, kde si sa vyspal s Katie ja som sa tam omylom vyspal s Beckou. Ale bolo to iné. Viac vášnivé ako s ostatnými." povedal a so strachom v očiach sa na mňa pozrel. ,,Takže to znamená, že ju miluješ?" spýtal som sa a usmial sa naňho. Jediné na čo sa zmohol je prikívnutie.
,,To je super. Keď chceš môžem ti pomôcť tak, ako si ty pomohol mne." povedal som a tešil sa ako nejaká babka na trhu keď majú zľavy na jablká. ,,To by bolo super. Ďakujem kámo. Máš to u mňa." povedal a objal ma. ,,Ale prosím ťa. Nemám nič u teba. Ty si mi pomohol s Katie." povedal som a objatie mu opätoval.
Katien pohľad
,,Tak Becka ako je to medzi tebou a Liamom?" spýtala som sa a lišiacky sa na ňu usmiala. ,,Ale všetko po starom, stále sa nemáme radi." povedala a mykla plecami. ,, Čože? Nezapieraj! Veď vidím ako na seba pokukujete." povedala som a snažila sa na ňu naliehať, aby povolila. ,,Tak fajn. Cítim k nemu niečo viac, ale či to je láska to fakt netuším. Nič podobné som predtým nezažila." povedala.
Ha ja som vedela, že to naliehanie pomôže. ,,Neboj pomôžem ti to zistiť. Veď teraz budeme mať spoločnú skupinu, lebo trávim čas s Harrym." povedala som a mrkla na ňu. ,,Tak fajn, aspoň nebudem mať také rozhádzané myšlienky." povedala a objala ma. Objatie som jej samozrejme opätovala a v duchu sa usmiala.
******** Na obede
Sedeli sme pri stole ako veľká partia ja, Harry, Becka, Liam, Sarah, Louis, Niall a Christi. Zayn povedal, že dnes na obed nepôjde a my sme sa mu do toho nechceli miešať tak sme iba prikívli. ,, Katie.... Máš dneska čas?" spýtal sa ma Liam a periférnym okom som videla ako si vložil kúsok mäsa do úst. ,,Áno mám prečo?" spýtala som sa a pozrela sa na Liama.
,,Či by si náhodou nechcela prísť na grilovačku. Prídu tam aj chalani teda okrem Zayna." povedal a chalani na mňa upreli svoje pohľady. ,,Jasné prídem." usmiala som sa a pozerala sa na Harryho, ktorý sa usmieval od ucha k uchu. Len som nad ním pokrútila hlavou a svoj zrak presmerovala na Sarah a Christi, ktoré sa rozprávali celý ten čas s Louisom a Niallom.
,,A ty Becka? Prídeš na grilovačku?" spýtal sa aj jej Liam. ,,Sorry, ale musím byť doma." povedala a súcitne sa usmiala. ,,Aha." povedal a v ten moment som si všimla ako posmutnel. ,,A Christi so Sarah idú?" spýtala som sa Liama. ,,Áno. Povedali, že už niečo majú." jemne sa na mňa usmial.
****** Po obede
,,Tak ahoj Becka, zajtra v škole." zakričala som za ňou a ona mi zamávala. Usmiala som sa a Harry si ma majetnícky pritiahol za pás ku sebe. ,,Tak ideme?" spýtal sa nás Liam a my sme prikívli. Posadali sme si všetci do áut a smerovali si to k Liamovej vile. Áno ako som tak zistila, skoro všetci sú z bohatších rodín.
,,Harry tak ako s Liamom? Čo ti povedal? Miluje Becku?" spýtala som sa a pozrela sa naňho. ,,Nooo.... Áno miluje ju. A čo Becka?" spýtal sa a uchechtol sa keď si všimol môj pohľad. ,,Aj ona si uvedomila, že niečo cíti k nemu." povedala som a oprela sa.
****** Pred Liamovím domom.
Zastali sme a ja som vystúpila z auta. Počkala som Harryho a spoločne sme prešli k Liamovej vile. Liam tam už stál a čakal na nás. Zrejme tam už ostatný sú. ,,Nech sa páči." povedal Liam a otvoril nám dvere.
Letmo som sa naňho usmiala a vošla do vili. Začala som sa tu rozhliadať a skoro nad všetkým som úžasla. Má to tu naozaj moderne zariadené. Prešli sme do obývačky a tam už sedeli Niall a Louis. ,,Čawte chalani." pozdravila som ich a sadla si vedľa Nialla. Harry si sadol na kreslo a Liam na ďalší gauč. ,,Tak fajn rozdelíme si to. Ja a Niall budeme grilovať. Louis a Harry budú pripravovať všetko čo sa bude grilovať.
A Katie by mohla nakrájať pečivo a prestrieť na terasu." povedal Liam a my sme sa automaticky postavili. ,,Kde je kuchyňa?" spýtala som sa Liama. ,,Choď rovno a potom zaboč do ľava." odpovedal mi a ja som prikívla. Išla som tak ako mi hovoril a presne, tak ako som sa mala, som sa dostala do kuchyne. Porozhliadla som sa tu a ďakovala Bohu, že tu mali presklené dvierka a ja som nemusela prehľadávať každý kút. Prešla som teda k boxu na pečivo a vytiahla z tamadiaľ päť bagiet.
Rozkrajala som ich a išla sa pozrieť čím ich naplním. Našla som tam nejakého tuniaka a všetko možné čo by každá rodina mala mať v chladničke. Rozhodla som sa nakoniec, že urobím tuniakovú pomazánku a na to dám ešte rukolu. Vytiahla som teda misku a postupne tam pridávala ingrediencie. Keď som tam dala všetky ingrediencie zamiešala som to a prešla
po príborový nožík.Vrátila som sa späť k pomazánke a preniesla ju k rozkrojeným bagetám. Natrela som každú jednu bagetu a pridala tam aj rukolu. Spojila som obe časti bagetky a ešte ich prepolila na dva kusy. Položila to na jeden tác a vytiahla ešte nejaké taniere, príbor a poháre. Všetko som to odniesla na stôl (na terase) a začala to tam pekne ukladať. Porozkladala som taniere, poháre a príbor a bagetky som nechala v strede stola.
Prešla som naspäť do kuchyne, konkrétne ku chladničke a vytiahla z tamadiaľ chren, horčice (3druhy) a kečup. Odniesla som to všetko na stôl a položila to tam. Pri pohľade na pohár som si spomenula, že som tam videla niekde Sprite, Kofolu a Fantu. Došla som ešte po to a tiež to položila na stôl. Porozhliadla som sa po záhrade a nasmerovala si to ku chalanom.
,,Hmmm..... Kedy už bude jedlo?" spýtala som sa Niallera. ,,Akurát končím choď si sadnúť." povedal a zobral posledné mäso z grilu.
*******
,,Mňam, lepšie ugrilované mäso som ešte nejedla." povedala som a oblízla si prsty. ,,No..... Liam a Niall sú najlepší grilovači na planete." povedal Louis a tiež si oblízol prsty. ,,Keď sme sa najedli nezajdeme ešte niekde vonku?" spýtala som sa. ,,Jasné môžme, tak čo treba kino." navrhol Harry a my sme súhlasili. Postavili sme sa a smerovali si to von z vili.
Pred vilou som započula plač a tak som sa tam šla pozrieť. Ako inak chalani ma nasledovali. Keď som si všimla, že je to Becka, ktorá objíma Camerona vôbec som nechápala čo sa jej mohlo stať. Liam zrazu zamrzol v pohybe. ,,H-harry práve sa mi srdce zlomilo na dve polky." povedal skoro nepočute Harrymu ale ja som to aj tak počula. Liam sa rozbehol do vili a ja som teraz nevedela čo robiť.
Mám ísť za Beckou alebo za Liamom? Toď otázka....
______________________________________
Hi guys 🤗
Dúfam, že sa kapitolka páčila😊. Je neuveriteľné, že tento príbeh je v top #38. Ďakujem za každý vote a koment. Čo si myslíte čo sa stane medzi Liamom a Beckou? Napíšte do komentárov.Vaša GiaStyle 💋
ESTÁS LEYENDO
Tell me why Styles
FanficKatie Tomlinson je 17 ročná sesternica Louisa Tomlinsona (Nikdy nevedela, že Louis je jej bratranec) študeje na strednej škole v Londýne. Čo sa stane ak stretne Harryho Stylesa? Budú spolu alebo...... Obálka je od: @Marleyen Začiatok: 2. November 2...