Celý týždeň som bola doma, zavretá v izbe a nikoho nepúšťala za mnou. Bola pri mne aj Becka a dokonca prišiel aj Niall so Zaynom a Louisom, ale ani tých som nepustila do izby. Proste bola som zavretá v izbe a pozerala do steny. Na jedlo som ani len nepomyslela a môj otec so Salmou sa o mňa začali viac než len strachovať.
Stále sa mi dookola premietali tie slová od Harryho a Becky. ,,Cítim k tebe niečo viac ako ku kamarátke." a Beckine slová... ,,Nemusí byť hneď tvojou obeťou." neviem či si so mnou Harry iba zahráva a či to je pravda. Dokonca ani neviem aké city k nemu prechovávam ja! Nechcem byť tá, ktorá k nemu začne niečo cítiť a hneď jej na to aj zlomí srdce. Po tom čo sa stalo so Zaynom už nie. "klop...klop" z premýšľania ma vyrušilo kopanie na dvere. ,,Nech si kto si CHOĎ PREČ!" zakričala som, ale nepočula, žeby niekto odišiel.
,,Katie to som ja Harry.... No tak otvor mi dvere." počula som ako rozpráva. ,,Prečo by som mala?" spýtala som sa ho. ,,Lebo... lebo ťa milujem." vyšlo z neho a ja som zastala v pohybe. Pomaly som prešla ku dverám a otvorila ich.
Predo mnou sa zjavil Harry.... ale nie taký Harry ako som si ho pamätala. Jeho vysmiaté oči boli teraz uplakané a utrápené, jeho prefektne umyté vlasy boli mastné a neupravené a jeho široký úsmev, ktorý mi zakaždým vytvoril úsmev na tvári akoby ani nebol. Pôsobil hrozne deprimujúco a smutne. ,,Poď ďalej. Nechcem, aby ma takto niekto videl." povedala som a odstúpila od dverí.,,Ale vieš, že ja ťa vidim?" spýtal sa a uchechtol sa pri tom. ,,Áno viem, ale ty si v rovnakej pozícii. Tiež vizeráš takto." povedala som a pri slove takto som ukázala na moju tvár. Už nič nenamietal a vošiel do mojej izby. ,,Máš to tu pekné." skonštatoval a posadil sa na gauč. ,,Ďakujem, ale tipujem, že preto tu nie si." oprela som sa o skriňu a pozdvihla obočie. ,,Nooo... Ako začať....ako to bude teraz medzi nami?" pozrel sa mi váhavo do očí.
,,J-ja neviem Harry. Nechcem sa popáliť tak ako pri Zaynovi." povedala som a začala si kúsať do vnútornej strany líca. ,,Ja by som ti to v živote neurobil. Prisahám. Daj mi aspoň šancu a keď bude všetko podľa tvojich predstáv budeme spolu, ale keď nie tak....... odsťahujem sa a už sa nebudeme vídať." povedal vážnym hlasom a ja som mohla cítiť jeho intenzívny pohľad.
,,Nie nechcem, aby si sa odsťahoval..... Môžeme byť potom iba kamaráti, ale určite nechcem, aby si sa odsťahoval." povedala som a vystrašene sa na neho pozrela. ,,Tak dobre... Znamená to, že prijímaš moju ponuku?" spýtal sa a ja som videla v jeho očiach všetky emócie odrazu.
,, Prijímam." povedala som a hodila sa mu okolo krku. ,, Sľubujem, že ti nikdy neublížim." pozrel sa na mňa a potom svoj zrak presmeroval na moje pery. ,,Radšej nesľubuj, ale konaj." povedala som a prisála sa mu na pery. Hneď začal spolupracovať a ja som sa do bozku usmiala.
*******
Harry tu nakoniec zostal aj cez noc a môj otec mu bol viac než len vďačný, že má vrátil do normálu, takže ho tu bez nejakých pripomienok nechal prespať. Ráno som sa zobudila o 6:55 a až v tedy si uvedomila, že dneska musím ísť do školy. A okrem toho už som dlho nevidela Sarah, Christi a Becku. Dokonca mi už chýbajú aj chalani. Myslím si, že keď sme teraz s Harrym spolu tak sa naše skupiny spoja a budú si viac navzájom rozumieť.
A aspoň bude Becka konečne s Liamom. Veľmi im to prajem. ,,Prečo nespíš sweatheart?" spýtal sa ma a ja som sa pri tej prezývke usmiala. ,,Nechce sa mi a okrem toho, dnes už by som aj šla do školy." povedala som a začala uvažovať o tom, či mi chýba aj škola. No... Istým spôsobom áno a istým spôsobom aj nie..... Takže sa zhodnem na tom, že NIE.
,,Tak fajn, do školy môžme ísť." usmial sa a pobozkal ma na krk. ,,Ďakujem Hazza." povedala som a dala mu rýchlu pusu na pery. ,,Hazza?" spýtal sa. ,,No.... Áno tvoja prezývka odo mňa je Hazza." povedala som a sladko sa usmiala. ,,Páči sa mi." povedal. ,,No ja idem do kúpeľne za chvíľu som tu." povedala som a prešla do kúpeľne kde som sa v čo najkratšom čase osprchovala a vykonala rannú hygienu.
Dokonca som sa stihla aj oholiť ( nohy) a namaľovať a to v rekordnom čase 13 minút. Prešla som naspäť do izby ale teraz iba v osuške. Úplne som zabudla na to, že je v mojej izbe aj Harry. ,,Katie toto mi nerooooooob." povedal priskrteným hlasom. ,,Prepáč, zabudla som, že si tu." začervenala som sa a zavrela za sebou šatník. Vybrala som si z tamadiaľ biele, voľné tričko, svetlosivé roztrhané rifle a teplúčky, starorúžový pletený svetrík.
Vyšla som zo šatníka a zobrala si kabelku hladila som si do nej všetky potrebné veci a zišla dole. Harry už dole sedel a napchával sa lievancami, ktoré pripravila Salma. ,,No poď lebo sa nestihneš obliecť." povedala ho a popohnala do predsiene. Prešli sme k jeho autu a vyrazili k nemu domov. V aute sme si akú inak spievali. Pozrela som sa na hodinky a všimla si, že je 7:15. No taký akurátny čas. Hneď akú som si to pomyslela sme zastali pred veľkou vilou mne známou ako Harryho dom.Vystúpili sme a vošli do domu. Harry rýchlo vybehol hore schodmi a ja som si zatiaľ čo on sa prezliekal pozerala Instagram. Po cca 7 minútach bol dole aj s rupsakom. Mal na sebe čierne rifle biele tričko a riflovú čiernu bundu. Prešli sme naspäť ku autu a vyrazili do školy.
*****pred školou
Hneď ako som uvidela. školu so začala panikáriť. ,,Harry, čo keď sa na nás budú všetci pozerať?" spýtala som sa zo strachom v očiach. ,,Tak nech sa pozerajú akú krásnu mám priateľku." povedal a pri tom mykol plecami. ,,Ale čo keď na mňa budú hnusní? A čo Kendall? Tá ma rovno zabije!" zasa som začala panikáriť ako divá.
,,Tak za prvé nikto na teba nebude hnusný a keď hej tak si to s ním vybavím a za druhé Kendall ťa nezabije, lebo by som jej to nedovolil. Milujem ťa viac než čokoľvek na svete, nikdy by som im nedovolil ublížiť ti." povedal a ja som odvrátila hlavu na okno. Viem, že je ku mne milý, ale ešte nie som pripravená povedať my tie dve slová.
Auto zastalo a ja som sa pozrela na Harryho. ,,Aj ja ťa mám radšej ako kamaráta." povedala som a vystúpila
z auta. Harry prešiel ku mne, široko sa na mňa usmial a zobral ma za ruku tiahnuc do školy. Hneď ako sme prekročili prach školy na nás doslova vyseli všetky pohľady. Mali ste vidieť ten Kendall-in pohľad. Bola celá červená a ja som jej to iba zhoršila, lebo hneď ako som si ju všimla som pritiahla Harryho k sebe a pobozkala ho.Teraz momentálne sme pri mojej skrinke a ja si už konečne vyberám knihy zo skrinky. Po Harryho knihy sme už boli a tak sme sa vydali do triedy. Vošli sme dnu a tam sa hneď všetka pozornosť presmerovala na mňa a Harryho. ,,Harry choď si sadnúť k Liamovi a zisti mi čo cíti ku Becke." pošepkala som mu a on prikívol.
Odkráčal k Liamovi kde si následne aj sadol. Ja som prešla ku Becke a silno ju objala. ,,Ahoj Becka." povedala som priskrteným hlasom. ,,Ahoj Katie, tak ako to je medzi tebou a Harrym?" spýtala sa ma a v zápätí sa odo mňa odtiahla.
______________________________________
Hi guys 🤗
Tak tý čo sa tešili na Karry (Katie a Harry- samozrejme ich môžete shipovať aj inak, keď tak napíšte do komentárov) tu ho máte. Dúfam, že sa kapitola páčila. Samozrejme budem rada za každý vote a komentár.
ALL IS LOVEVaša GiaStyle 💋
YOU ARE READING
Tell me why Styles
FanfictionKatie Tomlinson je 17 ročná sesternica Louisa Tomlinsona (Nikdy nevedela, že Louis je jej bratranec) študeje na strednej škole v Londýne. Čo sa stane ak stretne Harryho Stylesa? Budú spolu alebo...... Obálka je od: @Marleyen Začiatok: 2. November 2...