,,Ty by si to mala vedieť." povedala mi a ja som sa zarazila. Čo som jej spravila?
Otočila sa a odkráčala od nás. ,,Čo si jej spravila?" spýtala sa ma Becka s Christi naraz. ,,Kiež by som to vedela." povedala som a pokrútila hlavou. Christi a Becka ma objali a ja som začala vzlikať. ,, Prečo všetko kazím?" spýtala som sa a cítila ako mi slané slzy tečú po tvári. ,,Nič nekazíš. Neboj, my na to spolu prídeme." povedala a ja som sa na ňu ďakovne usmiala. ,,Čo sa ti stalo sweatheart?" započula som za sebou Harryho. Poutierala som si slzy a otočila sa k nemu.
,,Nič sa mi nestalo." usmiala som sa a snažila sa čo najlepšie zaklamať.
,, Jasné a ja som dedo mráz a mám 9 sobov nie? Prosím pekne neklam mi a povedz pravdu." povedal a povzdychol si. ,,Tak fajn, plakala som, ale nič mi nikto neurobil. Na vine som ja." povedala som a sklopila pohľad na svoje nohy.,, Čože? Nechápem." povedal a prstami mi zdvihol hlavu za bradu. ,,Sarah mi povedala, že ja by som jej správanie mala chápať. Vraj som jej niečo spravila ja, ale ja neviem čo." povzdychla som si a znova sa mi do očí tlačili slzy. ,,Nie, nie..... ty za nič nemôžeš zlato." povedal a pritiahol si ma do objatia. ,,Teraz to už neriešime a poďme z tejto poondiatej školy preč." usmial sa na mňa a ja som mu úsmev opätovala.
,,Čo tak si niekam zájsť?" spýtala som sa a objala ho. ,,To je dobrý nápad. Čo tak treba kino?" spýtal sa a ja som sa usmiala. ,,Super. Tak o šiestej sa stretneme pred Starbucks-om?" spýtala som sa. Len prikývol a mi sme konečne vyšli zo školy. Prešli sme k jeho autu a nastúpili. Harry naštartoval a my sme smerovali k môjmu domu. Pred mojím domom Harry zastavil a ja som ho pobozkala.
,,Tak sa zatiaľ pa." povedala som a vystúpila z auta. ,,Ahoj sweatheart." zamával mi a ja som sa zasmiala. Zabuchla som dvere od auta a prešla pred dom. Z kabelky som vyhrabala kľúče a odomkla dvere od auta. ,,Som doma." zakričala som na celý dom a prešla do kuchyne. ,,Ahoj zlatko." povedal môj otec, ktorý tancoval pred sporákom na pesničku Shape of you.
Zasmiala som sa a objala ho zozadu. ,,Čo to kuchtíš?" spýtala som sa a vdýchla nádhernú vôňu tiahnucu sa po celej kuchyni. ,, Palacinky. Dáš si?" spýtal sa ma a ukázal na misku plnú palaciniek. ,,Že váhaš. Tvoje palacinky by som jedla aj keby som bola preplnená jedlom od hlavy až po päty." odpovedala som mu a oblízla si jazykom pery.
,,Ale nepreháňaj.... Tvoje sú lepšie ako moje..." povedal a uchechtol sa. ,, To možno, ale pre mňa sú najlepšie tie čo robíš ty." povedala som detským hlasom a zamračila sa. ,,Dobre.... Dobre..... Ako povieš srdiečko." povedal a otočil sa mojím smerom.
,,Mám ťa rada tati." po edala som a objala ho. ,,Ja teba tiež zlatko. Ani nevieš ako." povedal a objatie mi opätoval. ,,Nechcem prekaziť túto chvíľku, ale musím sa ísť pripraviť do kina." povedala som a pozrela mu do očí. ,,Len bež zlatko, pár palaciniek ti nechám na stole a potom ako sa vrátiš si ich môžeš dať." poedal a popohnal ma k schodisku.
,,Diki tati. Si poklad." povedala som a dala mu mali božtek na líčko. Usmial sa a ja som vybehla schody. Išla som ku šatníku a vytiahla si z tamdiaľ béžovú mikinu a biele roztrhané jeansy.
Obliekla som si to a prešla do kúpeľne. Prečesala som si vlasy a nakulmovala ich. Potom som si jemne upravila make-up a prešla ku skrinke s kabelkami. Vytiahla som si bielu veľkú kabelku a nahádzala do nej mobil, peňaženku, kľúče, nejaký make-up, vreckovky a predovšetkým vložky. No čo nikdy neviete kedy sa vám bude hodiť.
Potom som prešla naspäť do kuchyne a pobozkala otca na líce. ,, Čaw tati... Uvidíme sa večer." zakričala som a vybehla z domu. Už som len počula odzdravenie a následne zabuchnutie dverí za mnou. Vytiahla som si z tašky mobil a pozrela sa na čas. 17:46. Ufff.... Vydýchla som si a pomalým krokom prešla ku Starbucks-u. ,, Cŕn... cŕn..." vytiahla som mobil z vrecka lebo mi začal zvoniť. Becka.
,, Áno?" spýtala s sa a priložila si mobil k uchu. ,,Katie potrebujem aby si prišla ku Cameronovi. Musim ti niečo dôležité povedať.... Je to súrne." povedala a hovorila plačlivo.
,,D-d-d-dobre." vykonala som zo seba a vypla hovor. Zavolala som Harrymu a povedala, že to kino ruším. On len prikívol a ja som sa rozbehla ku Cameronovmu domu.Chvála Bohu, že dom nemá
od Starbucks-u ďaleko lebo moje nohy by dlhší beh neprežili. Nie vážne... moja kondícia je na bode mrazu (Asi tak ako moja😂😂😂). Pred domom som zastavila a zazvonila na zvonček. Otvoril mi Cameron a pustil ma dnu. ,,Je hore." povedal a vyzeral znepokojene. Len som prikívla a vybehla schody. Vošla som do prvej izby a na moje šťastie/nešťastie tam bola Becka.Bola celá uplakaná a ja som k nej znepokojujúco pribehla. ,,Čo sa stalo Becka?" spýtala som sa nechápavo.
,, Mámpríznakytehotenstva." povedala na jeden dych a ja som zakrutila hlavou. ,,Ešte raz prosím, nepočula som." povedala som a pohladila ju po chrbte.,,Mám príznaky tehotenstva." povedala a ešte viac sa rozplakala.
,,Č-č-č-čože?" vykoktala som zo seba nechápavo. ,,Ako?" spýtala som sa a stále nechápala tomu čo povedala.______________________________________
Hi guys 🤗
Dúfam, že sa kapitola páčila. Ďakujem za nespočetné množstvo votes. Veľa to pre mňa znamená a som za to hrozne rada. Bola by som rada keby ste sa aj viac zapájali to komentárov a dali mi nejaké nápady a rady na vylepšenie tejto knihy... Za všetko veľmi pekne ďakujem 😍. Prepáčte keď je toto veľmi krátka kapitola ale ja vážne neviem čím by som ešte okorenila tento príbeh. ALL IS LOVEVaša GiaStyle 💋
KAMU SEDANG MEMBACA
Tell me why Styles
Fiksi PenggemarKatie Tomlinson je 17 ročná sesternica Louisa Tomlinsona (Nikdy nevedela, že Louis je jej bratranec) študeje na strednej škole v Londýne. Čo sa stane ak stretne Harryho Stylesa? Budú spolu alebo...... Obálka je od: @Marleyen Začiatok: 2. November 2...