Kapitola 26

1.7K 67 1
                                    

Mám ísť za Beckou alebo za Liamom? Toď otázka....

Nakoniec som sa rozhodla ísť za Liamom. Síce je Becka moja najlepšia kamarátka, ale pri nej je teraz Cameron takže má nejakú oporu. Rozbehla som sa teda za Liamom a vbehla do vili. Vybehla som schody a nasluchala skadiaľ počujem zvuky. Zrazu som započula plač. Žeby plakal? Mykla som plecami a otvorila dvere kde by sa mal nachádzať Liam. Vošla som dnu a porozhliadla som tu. Nikde nebol. Zamračila som sa a prešla ku jedným z dverí. Zaklopala som ale nikto sa neozýval. Dokonca aj plač utichol. Zatlačila som kľučku smerom na dol a vošla dnu.

Pohľad sa mi naskytol na Liama ako vo vani plače. Prešla som k nemu a pohladila ho po ramene. Trhol sebou a pozrel sa na mňa. ,,Nechaj ma." povedal ostro a napil sa z fľaše, ktorú zvieral v ruke. ,,Nenechám ťa!" povedala som a vytrhla mu fľašu z ruky. "Prečo sa takto trápiš keď by si mal pomôcť Becke a vybudovať si s ňou niečo viac ako priateľstvo?" spýtala som sa a čakala na jeho odpoveď. ,,Lebo ona ma nemiluje a nikdy milovať nebude. Nevidíš to?" spýtal sa ma.

,,Nie nevidím a ani vidieť nebudem, lebo ona už k tebe niečo viac cíti. Povedala mi, že ešte nevie čo presne cíti ale vie, že je to viac ako kamarátstvo a že sa to stalo na tej párty kde ste sa spolu vyspali." povedala som na jeden dych a hneď si zakrila ústa rukou. Ups. Asi som mu nemala všetko vyradiť. ,,A ten chalan, ktorého objímala bol kto?" spýtal sa ma a pozrel sa mi do očí. ,,To je jej bratranec Cameron. Prednedávnom prešiel na našu školu." povedala som a oprela sa o studené kachličky v kúpeľni.

,,Naozaj ti povedala, že ku mne cíti niečo viac?" spýtal sa ma a jeho oči zrazu nabrali iskričky. ,,A-ano." povedala som. Postavil sa a vybrehol z kúpeľne. Už som len započula ako mi poďakoval. Prešla som k umývadlu a pozrela sa do zrkadla. Oplachla som si tvár vodou a utrela si ju do uteráka. Zrazu som len cítila tvrdu bolesť a potom tmu.

Harryho pohľad

Keď som si všimol Liama ako k nám prišiel a Katie nie zamračil som sa. ,,Kde je?" spýtal som sa Liama. ,,Neviem myslím, že zostala v kúpeľni." povedal mi a rozbehol sa ku Cameronovmu domu kde vošla Becka pred cca 15 minútami. Rozbehol som sa do vili a zamieril si to do Liamovej izby. Prešiel som do kúpeľne a v dverách som zamrzol. Bola tam Katie, ale ležala na zemi a nehýbala sa. Rýchlo som ju zobral na ruky a utekal s ňou ku autu. ,,Čo sa stalo?" spýtali sa ma Niall s Louisom naraz.

,,Neviem,  videl som ju na zemi a vôbec sa nehýbala." povedal som a uložil ju na miesto spolujazdca. ,,Idem s ňou do nemocnice." povedal som a sadol si na miesto vodiča. ,,Ideme hneď za tebou." povedali a rozbehli sa k autu. Naštartoval som a dupol na plyn. Auto sa rozbehlo a ja som si to nasmeroval ku najbližšej nemocnici.

Keď som tam dorazil zastavil som auto, zobral Katie na ruky a vbehol do nemocnice.,, Dobrý deň želáte si?" spýtala sa ma žena na recepcii keď som k nej došiel ,,Dobrý deň potrebujem pomoc. Moja priateľka odpadla a nejaví známku života." vychŕlil som zo seba a ukázal na Katie. ,,Žena za recepciou rýchlo niekomu zavolala a o 2 minúty u nás boli lekári. ,,Tu ju prosím položte." povedal jeden z lekárov.

Ako povedal tak som aj urobil. Položil som ju na lehátko (sorry ale neviem ako sa to volá) a oni sa s ňou rozbehli po chodbe.

*****O 15 minút neskôr

Z dverí vyšiel doktor a zamieril si to rovno ku nám. ,,Dobrý deň som doktor Danner. Vyšetroval som Katie Tomlinson a zistilo sa, že odpadla na dehydratáciu. Nebol v poslednej dobe na ňu nejaký nátlak?" oboznámil ma s Katie a spýtal sa ma otázku, na ktorú som nemal odpoveď.

,,No... myslím, že nie. O ničom neviem." povedal som a snažil sa skryť zaskočenie. ,,Dobre. Môžete za ňou ísť." povedal doktor, pokrčil obočie a premeral si ma pohľadom. Len sme prikývli a vošli do dverí kde by sa mala nachádzať Katie. 

,,Ahoj." pozdravili sme s chalanmi naraz ( Liam a Zayn tam nie sú. Iba Harry, Louis a Niall). ,,Ahojte." odpovedala nám. ,,Je ti už lepšie?" spýtal som sa a usmial sa na ňu.
,, Popravde mi ani zle nebolo." povedala a mykla plecami. Zamračil som sa a prešiel k posteli. ,,Prečo si nepila?" spýtal som sa a dožadoval odpovede.

,, Pila som." povedala a nechápavo sa zamračila. ,,Veď si bola dehydrovaná." povedal som a pokrútil hlavou.
,, Prepáč ja len, všetko je to na mňa moc rýchlo a ja neviem čo robiť. Vždycky som mala všetko dopredu naplánované, ale ty si nevyspytateľný a neviem čo všetko mám od teba čakať." povedala a už sa jej z očí liali potoky sĺz.

,,Povedz mi čo chceš a ja to urobím, len prosím nebuď nešťastná. Milujem ťa a nechcem aby si bola smutná. Aj keby som mal odísť z tvojho života len preto, aby si bola šťastná urobím to." povedal som všetko čo ma trápilo na srdci a ona nadvihla hlavu.

,,Nikdy by som nechcela aby si odišiel z môjho života. Len musím si všetko urovnať v hlave. A tiež ťa....... Tiež ťa miluje." povedala a ja som v ten moment zadržal dych. Ona mi povedala, že ma miluje..... Ona mi povedala, že ma miluje.....opakovalo sa mi stále v hlave. ,,Awww." povedali chalani a ja som si až v tedy všimol, že sú tu aj oni.  Zasmial som sa nad tým a otočil sa naspäť na Katie.

,,My ťa tu už necháme a zajtra okolo 14:30 po teba prídem dobre?" povedal som a usmial sa na ňu. ,,Dobre." povedala a pobozkala ma. Bozk som jej opätoval a potom sa postavil a vyšiel z jej izby. Prešiel som aj s chalanmi ku autám a otočil sa na nich. ,,Tak ja už idem. Vidíme sa zajtra." povedal som a chlapsky ich objal.

,,Dobre tak čaw." povedali chalani a nastúpili do auta. Ja som nastúpil do môjho Range Roveru a smeroval si to domov.

Ona mi povedala, že ma miluje.........Ona mi povedala, že ma miluje..... Opakovalo sa mi stále v hlave.

______________________________________
Hi guys 🤗
Dúfam, že sa kapitolka páči. Snažila som sa túto kapitolu niečím obštastniť tak som tam strelila toto.

S láskou vaša GiaStyle 💋

Tell me why StylesOnde histórias criam vida. Descubra agora