*****deň kedy je Katie pustená z nemocnice domov
Harryho pohľad
Otvoril som oči a poobzeral sa po izbe. Zívol som si a lajdácky sa vymotal z postele. Prešiel som do kúpeľne a oplachol si tvár studenou vodou. Pozrel som sa do zrkadla a uškrnul sa pri spomienke, že mi včera Katie povedala, že ma MILUJE. Pozrel som sa na hodinky a vypleštil oči. Ono už je 7:23? A dorici! Rýchlo som prešiel ku šatníku a vybral z tamadiaľ bielu košeľu z čiernymi listami a čierne obtiahnuté jeansy.
Potom som prešiel naspäť do kúpeľne a upravil si vlasy. Zobral som si mobil a zišiel schody smerom do kuchyne. ,,Ahoj mami." pozdravil som sa. ,,A ja som čo? Vzduch?" spýtal sa ma ženský hlas. ,,Prepáč Gemm, nevšimol som si ťa. Dobre ránko aj tebe." sladko som sa na ňu usmial a ona mi ten úsmev opätovala.
,,Tak ja idem. Čawte!" zakričal som a zabuchol za sebou vchodové dvere. Prešiel som ku autu a sadol si za volant. Naštartoval som a vyrazil smerom ku škole.
Zaparkoval som, zobral baťoch a vystúpil z auta. Vošiel som do školy a smeroval si to ku skrinke. ,,Ahoj Harrušik." ozval sa za mnou piskľavý ženský hlas. ,,Vypadni Kendall." povedal som a zatínal päste. Vytiahol som si zo skrinky učebnice a prešiel do triedy. ,,Ahoj Nialler." pozdravil som Nialla a sadol si vedľa neho.
,, Čaw, tak kedy ideš po Katie?" spýtal sa ma a ja som mykol plecami. ,,Čo sa stalo Katie?" otočil som sa a zbadal Becku ako na mňa treští oči. ,,Je v nemocnici. Odpadla na dehydratáciu. Povedala, že je všetko na ňu teraz veľa a nevládze." povedal som a smutne sa usmial.
Tak počkať! Otočil som sa naspäť na Becku a vytreštil oči až mi skoro očné buľvy vypadli. Becka sedí s Liamom!?!?! No ja si s ním ešte pokecám, že čo mi zatajil! ,, Cŕŕn, cŕŕn...." zazvonil zvonček a každý sa usadil na svoje miesto. Do triedy vošla učiteľka francúzštiny a ja som pretočil očami. Tým, že som po francúzskej vedel ma táto hodina vôbec nezaujíma.
Áno, viem plynule po francúzsky, lebo moja rodinka je "najlepšia" na svete a učili ma cudzie jazyky už od štyroch rokov. Ale popravde teraz mi to vôbec nevadí aspoň sa nemusím učiť. Začal som sa hrať na mobile a učiteľka nado mnou prekrútila očami. Asi o 15 minút neskôr do triedy vošlo dievča
s bielo-blonďavými vlasmi.,,Dobrý deň prepáčte, že som prišla neskoro na hodinu, ale bola som za riaditeľkou." ospravedlnila sa a jemne sa usmiala. ,,Ty musíš byť nová, že? Ja som profesorka Varšová a dúfam, že sa ti na tejto škole bude páčiť. Prosím sadni si na voľné miesto k Zaynovi. Tak počkať ! Kde je zasa do prdele Louis! Ja ho fakt zabijem! Zasa sa ulieva! Sviňa!
Neznáme dievča sa posadilo a učiteľka začala znova krecať a kecať....... Pozrel som sa na hodinky a povzdychol si. Ešte 15 minút..... Dovtedy umrem! Vybral som papier a začal naňho písať nejaké slová... Zo slov sa stali vety a z viet sa stala báseň. Začal som si ju čítať a pri tom som sa usmieval ako blbec. Niall sa mi pozrel cez rameno a začal ju potichu čítať.
DU LIEST GERADE
Tell me why Styles
FanfictionKatie Tomlinson je 17 ročná sesternica Louisa Tomlinsona (Nikdy nevedela, že Louis je jej bratranec) študeje na strednej škole v Londýne. Čo sa stane ak stretne Harryho Stylesa? Budú spolu alebo...... Obálka je od: @Marleyen Začiatok: 2. November 2...