Kapitola 15

2.4K 74 3
                                    

To sa mi snáď len sníva. Čo tu do pekla robí Harry?

Zatriasla som hlavou a pozrela sa na to miesto kde je Harry znova. ON TU UŽ NENÍ!!! Mne sa snáď sníva. Radšej som to už neriešila a pobrala sa do kúpeľne kde som vykonala večernú hygienu. Prešla som naspäť do izby a zo skrine si vytiahla jedno z mojich najobľúbenejších pyžám.

 Prešla som naspäť do izby a zo skrine si vytiahla jedno z mojich najobľúbenejších pyžám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Obliekla som si ho a ľahla si do postele. Za pár minút som zaspala.

******** 22.12.

Práve som s Beckou v nákupnom centre. Za tie dva mesiace sa skoro nič nezmenilo až na to, že so Zaynom tvoríme pár. ,,Katie mám pre mamu kúpiť tento kožuch alebo túto knižku o varení?" spýtala sa ma Becka. ,,No vzhľadom na to, že tvoja mama miluje varenie by som jej kupila skôr tú knihu." odpovedala som po dlhšom premýšľaní. Takto sme sa po obchodoch potulovali ešte dlhú dobu až sme mali darčeky kúpené pre každého koho sme chceli. Vyšli sme teda von z nákupného centra a smerovali si to vedľa do Starbucks-u. Vošli sme dovnútra a objednali si dve perníkové kávy.

Sadli sme si už s kávami za stôl a začali sa rozprávať. ,,Inak vlastne ako to je medzi tebou a Zaynom?" spýtala sa ma Becka. ,,Nooo... Teraz sme tak trošku pohádaní ale inak všetko
v pohode." povedala som úprimne.
,,Aha lebo som ho včera videla
s Kendal ako sa....." nedopovedala vetu a pozrela sa za mňa. Pozrela som sa tým istým smerom a uvidela som Harryho spolu s Liamom. ,,Tak to nám tu ešte chýbalo." povedala som si sama pre seba ale som si na 100% istá, že to počula aj Becka. Je síce pravda, že s Harrym už sme kamaráti, dokonca aj s Liamom ale Becka ich aj tak z celého svojho srdca nenávidí. Všimla som si ako si Harry s Liamom šli objednať tak som sa otočila na Becku a ďalej si ich už nevšimla. Po piatych minútach sme sa už rozhodli, že by trebalo ísť domov. Vstali sme od stola a pobrali sa teda domov. Keďže tu má Becka auto tak sme išli smerom k jej autu. Nastúpili sme a vyrazili na cestu smerom domov.

****
Otvorila som dvere od domu a vstúpila do predsiene. ,,Ahoj oci." zakričala som keď som si všimla, otcové topánky. ,,Ahoj zlatko." počula som ako mi odkričal z kuchyne. Prešla som teda do kuchyne a uvidela som tam nie len otca ale aj Salmu. Keď tak vlastne premýšľam už som ju dosť dlho nevidela. Sú to asi tri týždne dozadu. Z premýšľania má vyrušilo objatie od Salmi. ,,Ahoj Katie. Dlho sme sa nevideli." hovorila popri tom ako ma objímala. ,,Ahoj Salma. No to mi hovor, akurát som rozmýšľala, že sme sa dlho nevideli. Koľko to je tri týždne?" nejako som sa rozkecala. ,,Nooo... Asi tak približne tri týždne." odpovedala mi s úsmevom na perách. Takto sme sa všetci rozprávali ešte asi dve hodiny. Keď sa Salma rozhodla ísť domov, rozlúčila som sa s ňou a pobrala sa do izby. Vošla som do kúpeľne kde som vykonala večernú hygienu a pobrala sa spať.

*******24.12.

Zobudila som sa na otravný zvuk z obývačky. ,,Kto má do pekla budí na Vianoce o... 7:30?" vykríkla som aj keď som vedela, že má nemôže počuť. Vstala som z postele a smerovala si to do kúpeľne. Vykonala som rannú hygienu a prezliekla sa do vianočného pulovra a vianočných elasťakov. Na nohy som si obula moje chlpaté papuče a na hlavu som si dala čelenku v tvare sobých parôžkou. Zobrala som darčeky pre otca a Salmu a smerovala si to do obývačky. Prešla som ku našemu vianočnému stromčeku a položila tam darčeky. Prešla som do kuchyne. ,,Ahoj oci. Čo kuchtíš?" spýtala som sa. ,,Ale malo to byť vianočné pečivo ale nejak mi to nevychadza." odpovedal mi smutne. ,,Ale neboj, ja ti pomôžem." povedala som mu a usmiala sa na neho.

Tell me why StylesWhere stories live. Discover now