Kapitola 10

2.5K 83 3
                                    

A naskytol sa mi pohľad na Becku. Pekne naštvanú Becku.A do riti. Koľko je vlastne hodín? Ja som sa s ňou mala učiť ešte slovinu, ktorej vôbec nerozumiem a ona mi s ňou chcela pomôcť. Toto nedopadne... ,,Takže ty si dala prednosť Harrymu pred tvojou najlepšiou kamarátkou? Takže takto to teraz je? Už aj ty si podľahla Harryho kúzlu?" z myšlienok má prerušila Becka, ktorá po mne začala kričať až tak, že bola celá červená od hnevu div, že nevybuchla.

,,Upokoj sa prosím ťa. Ja som nikomu prednosť nedala. Harry zastavil po škole pri mne s tým, že má zavezie domov." povedala som miernym tónom. O tej puse jej moc nechcem hovoriť. ,,Jasné a preto ti cesta trvala 5 hodín, že? Prosím ťa aspoň mi neklam ja ťa chápem, každý chce Harryho Stylesa a bla bla bla..... Ale bohužiaľ ja s tebou takto kamarátka byť nemôžem." dopovedala a hneď na to sa rozbehla so slzami v očiach von z domu.

Chvíľu som stála ako obarená a až keď som si uvedomila čo sa práve stalo som sa rozbehla za ňou. Akurát chvála z dvoru keď som na ňu zakričala. ,,Becka tak to nie je, nebude  a ani v živote nebolo. Vypočuj ma prosím." povedala som a už mi tiekli slzy po tvári. ,,Dobre vypočujem ťa zajtra v škole ale nebuď si taká istá či ti uverím." povedala a ani raz na mňa nepozrela. ,,Ďakujem." usmiala som sa na ňu aj keď to nemohla vidieť.

,,A ešte niečo zajtra idem do školy sama tak na mňa nečakaj." povedala bez záujmu a vycúvala z dvora na cestu. Vrátila som sa naspäť do domu, s tichým 'ahoj' som pozdravila otca a vydala sa hore po schodoch. Zobrala som si tašku a začala sa učiť Fyziku. Zrazu niekto zaklopal na dvere.

,,Ďalej." povedala som a ďalej sa venovala Fyzike. Otvorili sa dvere a v nich stal kto iný než môj milovaný oco. ,,Ahoj myslel som, že by si sa uvoľnila pri šálke s čokoládou a marshmallows. Ani som si nevšimla, že držal v ruke balíček s marshmallows ale to je jedno.

,,Ďakujem, niekedy neviem čo by som bez teba robila." usmiala som sa naňho. ,,Ja viem, utapala by si svoj žiaľ v učebniciach ale takto sa to nevirieši." povedal a pri tom sa pozeral na knihu, z ktorej som sa učila. ,,Ja viem ale....." nedopovedala som lebo ma prerušil zvuk zvončeka.
,,Idem sa pozrieť kto zvoní." povedal otec a už ho nebolo.

Zišla som dole aj aj a uvidela som v dverách nejakú brunetku približne v otcovom veku. Noooo... podľa mňa mala aj o 4 roky menej ale to je jedno. Počkať! Čo som práve videla? Mne sa asi sníva oni sa .......
______________________________________
Hi guys
Tak čo, myslíte, že ešte bude Becka s Katie kamarátka alebo bude stále na ňu naštvaná a neudobrí sa s ňou?
Viac sa dozviete v knižke.👌

Vaša GiaStyle 💋



Tell me why StylesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant