Ráno som sa zobudila o 15 minút skôr ako mi mal zvoniť budík. Vypla som ho, aby mi zbytočne nezvonil a prešla do kúpeľne kde som sa osprchovala. Vysušila som si vlasy a jemne sa namaľovala. Potom som prešla okolo postele a zamierila si to ku šatníku z kadiaľ som vytiahla sivý pletený svetrík ako tričko a čierne upnuté rifle.
Vlasy som si ešte natočila a nechala voľné rozpustené. Do kabelky som si nahadzala pero, zošit a peňaženku a zišla dole do kuchyne s kľúčmi a mobilom v ruke. ,,Ahoj tati. Ty si ešte tu?" pozdravila som ho ale mala som pri tom na tvári podozrievavý pohľad. ,,Ahoj zlatko. Áno som ešte doma. Do práce idem až poobede." povedal a usmial sa na mňa. ,,Aha OK. Tak ja idem. Paá." povedala som, obula sa a obliekla, a vyšla z domu. ,,Čawko Becka." pozdravila som Becku a pri tom ju objala. ,,Čawko. Jak dopadlo rande?" spýtala sa a pri tom sa potmehúcky usmievala. ,,Noo...... Myslím, že fajn. A ty si sa ako zabavila?" povedala som a pri tom som sa trápne poškriabala za krkom. ,,A.... No..... Strávila som so svojím bratrancom čas v nákupnom centre." povedala, ale ja som z toho začiatku vytušila, že mi klame. Radšej som sa nepýtala a vyrazili sme do školy. Si moja druhá polovička.... Si moja druhá polovička... Opakovalo sa mi stále v hlave a ja som sa toho nevedela zbaviť. ,,No konečne škola." povedala som si sama pre seba.Vošli sme do školy a prešli ku našim skrinkam. Vybrala som si učebnice Angličtiny a nahádzala ich do kabelky. Pozrela som sa na mobil a povzdychla si. 7:56. Taký bol čas na hodinkách. Počkala som teda Becku dokým sa došuchtá ku mojej skrinke a vyrazila s Beckou za chrbtom do učebne angličtiny. Sadli sme si do predposlednej lavice od zadu a vytiahli si knihy. Vytiahla som si aj nejaký papier a pero a začala si kresliť. No čo? Keď sa nudím tak kreslím alebo fotím.
******
Po skončení hodiny som sa pozrela na moju maľbu a široko sa usmiala. Tak toto je prvý obrázok/maľba, s ktorým som ako tak spokojná.Hodila som ho do tašky a vyšla z učebne angličtiny. ,,Čo máme teraz?" spýtala sa ma Becka a znudene sa na mňa pozrela. ,Hmm.... Myslím, že máme Chémiu." povedala som ľahostajne a Becka zamrnčala. ,,Čo je? Veď chémia je zábavná." povedala som sarkasticky a Becka sa zasmiala. ,,Možno tak v tvojich snoch." to už sme nevidržali a začali sa nekontrolovateľne smiať. Po našom "menšom" výbuchu smiechu sme si vybrali zo skriniek učebnice a došli na chémiu.
***********po hodinách
,,Vieš čo je zvláštne?" spýtala som sa a pri tom sa zamyslela. ,, Čo?" spýtala sa ma nechápavo. ,,Že som viac ako týždeň nevidela tú bandu idiotov. Pokiaľ nepočítam Harryho." povedala som a zamračila sa. ,,No spomeň čerta a čert pred nami." zasmiala som sa. Pozrela som sa pred seba a uvidela tú bandu piatich idiotov. Slina sa mi zasekla niekde v krku a ja som sa rozkašlala. Zase som ho uvidela.....zasa som uvidela ZAYNA... Celý ten týždeň som sa mu nedokázala pozrieť do očí a tak som sa mu radšej vyhýbala. ,,Katie počkaj chcem ti to vysvetliť. To čo sa stalo s Kendall som nechcel. Ona ma sama pobozkala. Ja som si s ňou nič nezačal. Ona tam čakala na jej kamarátku Daniell." celý čas na mňa kričal, ale ja som sa neotáčala a utekala preč zo školy. Už sa naňho nemôžem ani pozrieť. Nedokážem to. V mojich očiach už nie je ta láska, ktorá bola vidieť stále keď som ho uvidela. Nechcem mu ublížiť, ale je to tak. JA KATIE ZYA TOMLINSON UŽ VIAC NEMILUJEM ZAYNA MALÍKA!!! UŽ NIKDY VIAC NEBUDEM MILOVAŤ!!!
To je síce pekné ale v tedy si neuvedomovala, že sa zamiluje do svojej druhej polovičky.
______________________________________
Hi guys 🤗
Prepáčte za takú obyčajnú kapitolu ale nemám inšpiráciu pri toľkých písomkach📜. Slubujem, že za pár dní sa to zlepší ale teraz si budete musieť vystačiť s týmto.😅SORRYVaša GiaStyle 💋
YOU ARE READING
Tell me why Styles
FanfictionKatie Tomlinson je 17 ročná sesternica Louisa Tomlinsona (Nikdy nevedela, že Louis je jej bratranec) študeje na strednej škole v Londýne. Čo sa stane ak stretne Harryho Stylesa? Budú spolu alebo...... Obálka je od: @Marleyen Začiatok: 2. November 2...