De date is fantastisch. We hebben tot 1 uur in de nacht gepraat onder de schitterende sterren. Ik heb hem alles verteld over mijn leven, iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan. Dat is nog iets uit de lijst met dingen die we gemeen hebben. Het lijkt gewoon alsof Jai me begrijpt, en dat vertelde hij ook aan mij. We hebben een speciale band, dat zeker.
"Ik hoop dat ik je snel weer zie. Ik bel je nog wel." Jai slaat zijn armen om me heen, wat me een fijn gevoel geeft in mijn buik, en laat een korte kus op mijn wang achter. Ik zwaai een beetje klunzelig naar hem, en wil mezelf wel een facepalm geven. Kan ik niet even normaal doen? Als zijn auto uit het zicht is verdwenen, voel ik mijn wang nogsteeds tintelen. Wat doet deze jongen met me?
***
In de spiegel waarin ik mezelf helemaal zie, die in mijn kamer staat, bekijk ik mijn outfit over. Een zwarte croptop, een highwaisted denim short en roze nike roshe runs. Ik haal mijn eyeliner en mascara uit mijn make-up tas en maak me op. Als laatst breng ik nog een lichtroze lippenstift op en borstel mijn haar. Daar maak ik een hoge donut knot op mijn hoofd en zoek in mijn sieradenkast voor een grote zwarte strik. Ik ben gisteren nog wezen shoppen voor sieraden, leuke versieringen voor mijn kamer, schoenen, tassen etc, kleren heb ik al te veel door mijn tante. Toch moet ik er nogsteeds aan wennen, na 2 weken.
De strik zet ik vast aan de achterkant onder mijn knot en kijk tevreden naar het resultaat. Het is echt fantastisch om outfits te creëren. Mijn zwarte handtas pak ik van de bureaustoel en loop naar beneden. In de keuken word ik meteen begroet door Grace. "Wat zie je er mooi uit meisje. Wat wil je eten?" Ik glimlach en antwoord "Doe ma-" Maar opeens word ik onderbroken door een jongensstem, Samuel. "Doe maar pannekoeken voor ons, Grace." Hij komt naast me bij het eiland zitten, op een barstoel. Zijn outfit bestaat uit een wit T-shirt, een zwarte jeans met gaten erin, zwart witte nike roshe runs en op zijn hoofd heeft hij een pet met "Deus" erop. In zijn handen heeft hij een leren jas en die legt hij op de tafel. Die nike roshe runs hebben we gisteren samen gekocht.
Na een paar minuten serveert Grace de pannekoeken, die hemels zijn. Ik leg er 5 op mijn bord en strooi er kaneelsuiker overheen. Ja, ik houd van eten. Als we beide klaar zijn met eten, breng ik de borden naar Grace. Ik bedank haar snel en loop terug naar Samuel. "Klaar om te gaan?" Ik knik en volg hem mee naar buiten. We gaan met de andere jongens van zijn boyband en hun vriendinnen naar een attractiepark een paar km hier vandaan. Attractieparken zijn geweldig, ik zag het ergens staan en vroeg of Samuel meewilde, en hij nodigde zijn beste vrienden en hun vriendinnen ook uit. Samuel zijn vriendin heet Isha. Ze heeft bruine ogen, bruin haar en is 1/2 spaans. Nisrin is de vriendin van Kaj, ze heeft prachtige bruine krullen en is licht getint. Dioni zijn vriendin is Danielle. Ze is het langste van de 5 en heeft heldere blauwe ogen en blond haar, dat ze in een losse vlecht heeft. De vriendin van Cassius, Eline, is vergeleken met de anderen wat kleiner. Ze heeft lang donkerblond haar en zeeblauwe ogen. Het zijn 5 super mooie meiden, ik raak er zelfs een tikkeltje onzeker van. De jongens praten constant over hen, en als wat ze allemaal zeggen waar is, zijn ze heel lief. Ik hoop maar dat ze me mogen.
***
Samen met Jai loop ik voorop het pretpark in. Hij slaat zijn arm over mijn schouder heen en lacht naar me. Voor me zie ik een hele coole gele achtbaan die een paar keer over de kop gaat, en je benen hangen eruit. "Kom we gaan hierin!" Roep ik enthousiast en kijk achterom of de rest er al bijna is. Als ze er eindelijk zijn, durven alleen de jongens, behalve Kaj, omdat hij bij zijn vriendin Nisrin wil blijven, erin.
Ik trek Jai mee en we mogen meteen erin, omdat we allemaal een pasje hebbem gekocht waarbij we niet in de rij hoeven te staan. Gelukkig maar, want volgens een bord hier, duurt de wachttijd een half uur. Samen met Jai ga ik helemaal voorin "hangen." De hele rit duurde maar een halve minuut ofzo, maar het was geweldig! Volgensmij schreeuwde Jai nog harder dan ik. We lopen naar de uitgang en verenigen weer met de meiden en Kaj. In de verte spot ik een suikerspin kraampje en geef een klein gilletje. "SUIKERSPINNEN!" Roep ik tegelijk met Eline. Meteen lachen we beide en rennen erheen. Net als ik er ben aangekomen, voel ik een hand om mijn heup. Ik til mijn hoofd omhoog en mijn ogen ontmoeten sprankelende bruine ogen. De ogen van Jai.
***
Hey guys, een nieuw hoofdstuk zoals jullie zien. Ik heb hem in 1 keer geschreven, dus als er fouten in zitten, sorry daarvoor en laat het me dan even weten! Hopelijk vinden jullie dit hoofdstuk leuk. Er gebeurt nog niet zoveel, want dit is even een kennismakingsdag met de vriendinnen van de jongens. Misschien is het een beetje verwarrend, maar na dat mini stukje in het begin over de date, is er een tijdsprong van een week. Laat in de comments hier beneden achter wat je er van vind, het is heel leuk om te lezen :)
Don't forget to comment & vote
Love Linsey.
JE LEEST
Save me through the dark {B-Brave Fanfiction}
FanfictionMaak kennis met Angelique Olivia Johnson, als je haar verhaal niet weet, zou je denken dat het een normale tiener was met versleten kleren. Maar wat zou jij doen, als je hele wereld in elkaar stort? En je helemaal opnieuw moet beginnen in de o zo be...