☑️Hoofdstuk 19 - The wolf demoon

20 1 0
                                    

Na een langen tijd liet InuYasha mij los. Hij keek me aan. Hij veegde de tranen van mijn gezicht af. "Gaat het met je?" Vroeg ik aan hem. Hij lachten. "Ja, het gaat goed. Ik kan eerder aan jou vragen of het goed gaat." We lachten allebei. "Wat gaan we nu doen?" Vroeg Kimora. "We moeten het juweel eerder bij elkaar krijgen dan Naraku." Zei InuYasha. Ik keek Rin aan. "Ga je mee?" Ze keek me hopeloos aan en toen vastberaden. "Nee, ik wil meer van de wereld zien en zelf een leven opbouwen." Ze keek naar de lucht. "Ik snap je." Zei ik. Ik zelf ging 3 weken geleden ook zelf het avontuur aan. Ze keek me aan. Ze liep naar me toe en maakte een groet (een buiging.). "Dankjewel voor je vriendelijkheid Miné, ik zal jullie nooit vergeten en als jullie me nodig hebben kunnen jullie mij altijd roepen!" Ik keek haar vriendelijk aan. "Veel succes Rin en hopen dat je veel leuke dingen zal mee maken." En toen was het afscheid voorbij. Rin ging naar het Oosten en wij naar Westen. Veel succes Rin.

We waren al een tijdje aan het reizen en het werd steeds donkerder. Kimora zei dat het kasteel van Naraku weg was. InuYasha zag er weer uit als eerst en daar was ik heel blij mee. We hoorde opeens gillend geluid van de verten. "Ga op me rug Miné." Ik ging op InuYasha zijn rug en Kimora op die van Isao. We rende zo snel als het kon en zagen een dorp in de verte die aangevallen werd door wolven. InuYasha ging nog sneller.

Ik sprong van ze rug af. InuYasha haalde zijn Tessaiga uit de koker en de Tessaiga transformeerde tot een mooi sterk zwaard. Hij begon de wolven aan te vallen. Na een tijdje lagen ze allemaal dood op de grond en de andere wolven die nog wel leefden renden de bossen in. InuYasha stopte zijn zwaard terug in de koker. Hij kwam naast me staan. "Dat was de laatste." Hij grinnikten. Opeens hoorde InuYasha iets en niet kort daarna stond er een jongen een paar meter voor ons. Hij keek woedend. "InuYasha," InuYasha keek me vragend aan. "Die jongen heeft sacred jewel scherven in ze benen en in ze linker boven arm." De jongen keek me verbaasd aan. "Wat hebben jullie mijn wolven aangedaan!" Hij keek ons dodelijk aan. InuYasha lachten bespottelijk. "Jou wolven waren wel een heel dorp aan het doden." De jongen keek InuYasha moordlustig aan. De jongen had zwart haar, olijf kleurige huis en diep bruine ogen. Zijn kleding was gemaakt van pelsen. "Hier ga je spijt van krijgen!" De jongen vloog in de lucht en InuYasha ook. Tot dat de jongen weer op de grond kwam en weg rende in één draaikolk. InuYasha, Kimora, Isao en ik keken hem verbaasd na. Toen veranderde InuYasha's gezicht in woede. "Slappeling kom terug!!" "Wie was dat?" Zei Kimora. "Een vieze wolf demoon." Zei InuYasha. Ik zag in mijn oog hoeken twéé kinderen en één vrouw onder het puin vandaan komen. Ik rende naar ze toe. "Gaat het met jullie? Zijn jullie gewond?" Ze keken angstig naar InuYasha. "Jullie hoeven niet bang voor hem te zijn." Ik keek ze vriendelijk aan. InuYasha merkte het op dat ze bang naar hem keken en keek ze verwaand aan. "InuYasha." "Wat." Zei hij met de grootste 'attitude' ooit. "Sit boy." Hij vloog op de grond en ik hief mijn hoofd daarna op. De kinderen begonnen te grinniken maar de vrouw keek bang om zich heen. "Kunnen we jullie helpen?" De vrouw keek me aan. Ze zuchtten. "Ik denk het niet we zullen maar naar het zuiden toe gaan naar het dicht bijzijnde dorp." Ze keek me moeilijk aan. "Ik kan jullie ook brengen." "Nee, ga weg. We hoeven geen hulp van een vieze demoon." Ik keek ze verbaasd aan en pijnlijk. Het doet me altijd pijn ala mensen zo praten. InuYasha zag dat ik geraakt was en kwam naast me staan. Hij pakte me hand en trok me mee. "Zulke mensen verdienen jouw hulp niet Miné." Ik keek nog steeds geraakt naar de grond. "Het zal wel." InuYasha keek me verbaasd aan. "Het is mijn plicht als priesteres mensen te helpen maar, ze zijn altijd bang voor me." Ik keek zuur naar de grond. "Zo is het leven nou eenmaal Miné, en er zijn genoeg mensen die wel jou hulp nodig hebben." De zon ging langzaam onder. Ik stopte met lopen en ik keek InuYasha aan en, hij mij.

-Wolf demoon (Koga)
Wie was dat meisje? Hoe kon zij zien waar mijn juweel scherven waren? We hebben haar nodig om meer macht te kunnen krijgen. Door haar krijgen we alle scherven. "Jongens en wolven. We gaan op jacht. Zoek het meisje die sacred jewel scherven kan vinden!"

Miné Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu