☑️Hoofdstuk 15 - 'The big battle' part 1

14 1 0
                                    

Sesshomaru draaide zich om. Je zag de dodende blik in ze ogen. "Hoe durf je, je hier te vertonen?" InuYasha had me nog steeds vast. "Omdat het mijn zwaard is." InuYasha keek Sesshomaru woedend aan. Sesshomaru lachten. "Best wel zielig dat je niet eens er voor kan vechten aangezien je nu één mens bent." InuYasha lachten. "Dat ik nu misschien minder krachtig ben hoeft niet te zeggen dat ik er niet voor kan vechten." Ik keek hem met wijden ogen aan. "Waar denk je mee bezig te zijn?" Siste ik naar hem. Sesshomaru's ogen vallen nu op mij. "Dus je hebt haar ook mee genomen?" "Uhm.. 'haar' heeft ook een naam?" Zei ik. Sesshomaru lachten. "Ik ben een beetje zat met al dat gebabbel." Na die woorden keek Sesshomaru ons allebei dodelijk aan. InuYasha keek geconcentreerd terug. InuYasha zetten me neer op de grond en ging voor me staan. "Ik kom me zwaard nu ophalen." Hij schoot de lucht in en op dat moment veranderde hij weer terug naar een half demoon en even later ik ook. Hij ging in de aanval in de lucht. "Bereid je voor, voor je dood Sesshomaru!" Op het moment dat InuYasha hem wilde door midden snijden vloog sesshomaru in één keer weg. InuYasha keek verbaasd. Ik zelf stond verloren in dit slachtveld dat nog lang geen einde had. Mijn ogen vielen op het zwaard. Ik rende er naar toe. Sesshomaru zag het en wilde in de aanval gaan om mij tegen te houden maar InuYasha gaf me dekking door gelijk in de aanval terug te gaan. Ik stond naast het zwaard. Ik ging langzaam met mijn hand naar het handvat. Ik hield de tessaiga minder dan een seconde vast door dat ik een mega erge elektrische schok kreeg. Ik keek verbijtend naar het zwaard. Ik leek naar InuYasha die er ook niks van snapte. "Sukkels, half demonen kunnen het zwaard niet aan raken." Schreeuwde Sesshomaru. "Jullie zijn hier kansloos. Sesshomaru stond ik één keer naast me en duwde me weg. InuYasha ving me op. "Dank je." Ik glimlachten naar hem en hij gaf een snelle glimlach terug. Sesshomaru, had gewonnen nog een paar seconden en hij zou het zwaard in zijn handen hebben. Tot dat hij zelf ook een schok kreeg. Hij vloog 3 meter naar achter. Hij keek sprakeloos naar het zwaard. Toen kreeg InuYasha een zelfverzekerde blik. Hij rende naar het zwaard toe. Sesshomaru keek hem woedend aan. En precies op dat moment trok InuYasha het zwaard uit de koker. InuYasha begon te glimlachen en ik ook. Hij keek naar me tot dat hij een angstige blik kreeg. "Miné, kijk uit." En precies op dat moment werd naar achter getrokken. Het ging zo snel dat ik niet kon zien wat er gebeurde. Ik werd in een hoek gegooide waar een koud iemand mij opving ik kreeg er de rillingen van. Ik wilde InuYasha roepen maar door de zenuwen en adrenaline kwam er niks uit me mond. Het enige wat ik kon doen was in het duister staren zo naar het slachtveld waar ik daarnet stond. Op mijn plek stond nu een vrouw. Ik wist wie dat was 'kakara'.

Miné Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu