Ik stond daar. Het felle onnatuurlijke licht was op mijn gericht het maakte me aan het zweten. Langzaam begon de mooie pop song melodie dit was mijn moment, mijn moment om te stralen te laten zien wat ik kan. Langzaam kwamen de woorden al zingend uit mij.
"I looked in my rear view mirror and
It seemed to make a lot more sense
Than what I see ahead of us,
Ahead of us, yeah.
Uh I'm ready to make that turn
Before we both crash and burn
'Cause that could be the death..."Het voelde magisch het voelde geweldig ik voelde me vol macht en schitteren. Dit is en mijn moment en ik was het aan het rocken. Ik voelde dat ik aan het tintelen was. Dit was de weg naar roem, toch? Mijn kleine meisjes droom die misschien door dit moment uit zou komen.
Mijn nummer was afgelopen en ik kreeg een staanden ovatie. Alle stoelen waren omgedraaid en de bekende personen die er in zaten kijken me verrast en verbijsterd aan. Dit hadden ze nog nooit gezien. Het geklap klonk als muziek in me oren. "Wauw! Dat was het meest geweldigste dat ik ooit gehoord had!" Zei één van de juryleden.
Dit werd mijn nieuwe leven. Beroemd. Ik wist niet dat dit maar 2 jaar zou duren. Mijn droom mijn kleine meisjes droom is uitgekomen. Dat was het enige wat ik wilde. Boeide me niet wat me te wachten stond. Ik was zeker van mezelf dat dit het beste is wat in me leven is overkomen.
Finale
Ik had mij hier weken op voorbereid, het beste nummer uit gekozen, beste geografie en mijn stem gezond gehouden. Niks kon meer mis gaan! Ik was de favoriete van de juryleden en de kijkers thuis. Ik ging dit winnen. Winnen, winnen en nog eens winnen ging door mijn hoofd heen. Ik liep achter de schermen langs op weg naar het podium. Ik stond daar. Ik was zenuwachtig bang dat ik het zou verpesten. Langzaam liep ik naar de microfoon toe je hoorde het geklik van me hakken op de podiumvloer. Ik stond daar alleen en vastberaden. Ik deed mijn mond open en het geluid kwam er uit tegelijkertijd met de melodie van het nummer."Oh yeah
Don't need permission
Made my decision to test my limits
'Cause it's my business
God as my witness
Start what I finished
Don't need no hold up
Taking control of this kind of moment
I'm locked and loaded
Completely focused my mind is open
All that you got, skin to skin, oh my God
Don't ya stop, boy
Somethin' 'bout you makes me feel like a dangerous woman
Somethin' 'bout, somethin'..."Mijn nummer was klaar en alweer kreeg ik zoals bij elke show een staanden ovatie. Ik maakte een buiging en kreeg commentaar en complimenten van de juryleden. Ik draaide me om, om terug te gaan backstage.
Daar stonden we dan de Belle studio lampen waren op ons vieren gericht. De commentator sprak nog wat om de spanning te verhogen. Ik voelde het gloed in mijn koken en door alle aders van me lichaam gaan mijn hart ging sneller kloppen. "En de winnaar is," hij kreeg een gouden envelop in zijn handen gedrukt en maakte hem open. Hij vouwde het papiertje dat er in zit uit en sprak langzaam een naam uit: "MIRAI!" Ik slaakte een zucht van geluk de adrenaline spatte uit me en knuffelde mijn tegen standers. Ik had gewonnen!
JE LEEST
Miné
FantasyEen romantisch verhaal dat gaat om leven of dood. Een verhaal met demonen, verdriet maar ook met mooie momenten. Dit is het verhaal van Miné een waterstuurder die erg gewild is nadat de laatste waterstuurder was gestorven. Miné leefde daarin tegen 9...