Az ébresztő borzalmas hangjára ébredtem. Már vagy két perce folyamatosan csörgött,de nem akartam kinyitni a szemem és kinyomni azt a szart,mert attól a pillanattól kezdve hivatalosan is elkezdődik a nap,amihez egyáltalán nem volt semmi kedvem. Inkább a fejemre húztam a takarót és próbáltam ignorálni a hangot.
-Nyomd már ki azt a vackot!-törd be a szobámba Alex kómásan. Kinyomta az ébresztőt,majd odahajolt hozzám:
-Irány a suli,hercegnő.-mondta,teljesen elrontva az amúgy is lapos hangulatomat.
-Nem akarooook.-nyávogtam és esküszöm,még egy könnycsepp is kicsordult a szemem sarkából.
-Pedig abból nem fogunk megélni,hogy én pizzákat szállítok ki.
-Miért,talán majd rajtam fogsz élősködni?-kérdeztem,a párnát elvettem az arcom elől és nagy nehezen felültem.
-Azt hittem szeretnél a Sugar Daddy-m lenni.-vigyorgott,mire a válaszom egy mogorva nézés volt.
-A Sugar Daddy nem lehet fiatalabb nálad,te vén szatyor.
-Aúú..ez szíven ütött.-drámaian a mellkasához kapott,mire akaratlanul is egy mosoly jelent meg az arcomon.-Na látod,sokkal dögösebb,ha mosolyogsz.-mondta.
-Lehet,de akkor se akarok suliba menni...mi lenne,ha kivennék egy nap szabit?-kérdeztem.-Anyáék úgyis elmentek már,nem tudnák meg,hogy ellógtam a napot.-próbáltam olyan cuki fejet vágni,amennyire csak lehetséges volt. Szinte hallottam,ahogy mozognak az agytekervényei miközben gondolkodott. Megsimítottam a combját,hátha megenyhül.
-De,ha anyukád emiatt engem fog leszidni,azt nem úszod meg szárazon.-próbált fenyegetőzni.
-Nem is akarom szárazon megúszni..-kacsintottam,majd mielőtt eljutott volna a tudatáig,hogy mit is mondtam,magamra rántottam és megcsókoltam. Hosszú,szenvedélyes csók volt,nyelveink tüzesen játszadoztak egymással. Levegőhiány végett abbahagytuk bő 10 perc után,majd Alex a mellkasomra dőlt.
-Szeretlek.-suttogta.
-Én is szeretlek.-válaszoltam és megsimítottam a hátát. Így feküdtünk egy darabig,aztán ránézett az órámra.
-Basszus,mennem kell dolgozni.-mondta ijedten és gyorsan felpattant.-Délután találkozunk,hercegnőm...addig ne csinálj semmi rosszat.-mondta,nyomott egy puszit a számra,majd kiviharzott a szobámból. Hallottam ahogy lefelé rohan a lépcsőn,majd sietősen becsapta a bejárati ajtót.
Egy ideig még lustálkodtam,aztán felkeltem,lementem reggelizni és beültem a tv elé,Harry Pottert nézni. Úgy ezerszer láttam már,de még most is imádom. Épp a legizgalmasabb résznél tartottam (Harry a sárkánnyal harcolt),amikor megcsörrent a telefonom. Ránéztem a képernyőre.
"Bobby"(Bobby)
-Szia,Bobby!-vettem fel.
-Szevasz,buzikám.-köszönt ő is.-Hallom nem mentél ma suliba.
YOU ARE READING
More than step-brother [Több,mint mostohatesó]
RomanceMax vagyok,átlagos 17 éves srác...és meleg,de ezt csak egy valaki,a legjobb barátom tudja rólam. Anyámmal élek évek óta,csak ketten egészen addig a napig,amíg beállít a pasijával és annak a (hihetetlenül szexi) fiával...