Egész délután fürdőztünk,szaunáztunk és még a sóbarlangba is bementünk. Este 7 órakor mentünk el és mit ne mondjak,elég fáradt voltam,ugyanakkor kipihent is. A hotel fél órára volt a fürdőtől,én és Alex is aludtunk az út alatt. A hotelban kaptunk vacsorát,aztán mindenki ment a saját szobájába. Én természetesen egyből ledőltem az ágyra.
-És én hol fogok aludni,ha rátehénkedsz az egész ágyra?-kérdezte Alex.
-Nem tudom.-mondtam álmosan.
-Én igen.-mondta és rámfeküdt.-Ezt azért kapod,amiért rámültél a szaunában.-vigyorgott,én csak megforgattam a szemem.-Nem tetszik hercegnő?
-Nem.vagyok.hercegnő.-mondtam durcásan.
-Dehogynem.-mosolygott.-Akkor is így foglak hívni,ha nem tetszik...amúgy meg,én vagyok az idősebb,úgyhogy csesztethetlek.-kacsintott.
-Azt te csak hiszed.-mondtam és lelöktem magamról.-Megyek lezuhanyzok.-mondtam.
-Órákon keresztül áztál a vízben,minek fürdesz?
-Szeretem,ha nedves vagyok.-adtam elég kétértelmű választ,majd be is mentem a fürdőszobába.
Beállítottam a víz hőmérsékletét,és beálltam a zuhany alá. Csendben élveztem,ahogy a víz végigcsordul egész testemen,de a nagy élvezetből az ajtócsukódás hangja zökkentett ki. Kilestem a kabinból és megpillantottam Alexet egy szál alsógatyában.
-Te meg mit csinálsz?-kérdeztem zavartan,mire ő nem válaszolt,csak belépett hozzám alsógatyástul a kabinba.
-Nyugi,csak meg akarom mosni a hátad.-erre nem is tudtam mit mondani,inkább a kezébe nyomtam a szivacsot és megfordultam. Amikor hozzáért a bőrömhöz,kirázott a hideg.
-Fázol?-kérdezte.
-Kicsit.
-Felmelegítselek?-kérdezte elég perverz hangon.
-Inkább csak mosd a hátam.-mondtam,ő pedig "engedelmeskedett".
Miután beszappanozott,vízzel leöblített,majd közölte,hogy kész vagyok.-Köszi.-mondtam,de eszem ágában sem volt megfordulni,elég,ha a seggemet látja...-Ha ezért jöttél be,akkor már mehetsz is.-elég bunkón hangzott,de mindegy.
-Így kell beszélni a bátyáddal?-kérdezte és a vállam fölül a szemembe nézett.
-Mostohabátyámmal.-javítottam ki.
-Igaz...különben vérfertőzés lenne.-széles mosolyra húzta a száját. Még mindig kényelmetlenül éreztem magam,ezért leállítottam a vizet és megkértem Alexet,hogy hozza be a törcsimet. Még mindig háttal álltam neki. Visszajött,kezében a törölközővel.
-Fordulj már meg.-mondta.-Azt hiszed nem láttam még faszt,hercegnő?-nem akartam nyápicnak tűnni,mármint a tesók szoktak egymás előtt meztelenkedni...gondolom. Megfordultam és kikaptam a kezéből az anyagot,gyorsan a derekamra tekertem. Nem bírta ki,hogy ne nézzen végig a testemen,ami mosolygásra késztetett.
Gyorsan kimentem és felkaptam egy alsót és egy pólót,majd visszafeküdtem az ágyra és magamra húztam a paplant. Kis idő múlva ő is visszajött egy száraz nadrágban,póló nélkül. Mellémfeküdt és bekapcsolta a tévét.-Szerintem én alszok.-mondtam kb. negyedóra meccsnézés után.
-Ne máár,úgy nem fogod látni a végét.-nyavalygott.
-Majd reggel elmondod mi volt.-mondtam és megpaskoltam mellkasát.
-Ne ütögess.-mondta tettetett dühvel és lebigyesztett ajkakkal. Annyira imádnivaló volt az arca,hogy muszáj volt puszit adnom oda ahova az előbb "ütöttem".
-Most jó?-felnéztem rá.
-Sokkal.-nyomott egy puszit a homlokomra.-Szóval,végignézed a meccset?-bólintottam és a vállára hajtottam a fejem.
Mikor vége lett,lekapcsoltam a tévét,és felültem,Alex-szel szembefordulva,aki kérdőn nézett rám.-A szaunában,ami történt...az mi volt?-kérdeztem,mire ő is felült.
-Én...nem tudom.
-Nagyon összezavar a viselkedésed.-vallottam be.
-Ez is összezavar?-rátette a kezét a combomra és közelebb hajolt. Várt egy röpke pillanatot,aztán megcsókolt,de ez nem olyan volt,mint az első. Szenvedélyes,vággyal teli csók volt. Becsúsztatta a nyelvét a számba,amit finoman megharaptam,mire elmosolyodott. Ezután én is játékba vontam a nyelvem,s egyre jobban égetett a vágy,többet akartam és ezt ő is érezte. Hátradöntött,én pedig összekulcsoltam a lábaimat a derekánál. Kezével benyúlt a pólóm alá,simogatni kezdte a mellkasomat,a hasamat,majd az alsóm pereménél megállt. Eközben én egyik kezemmel beletúrtam a hajába,a másikkal a hátát simogattam. Közel szorított magához,elmélyítette csókunkat. Csípőjén mozdított egyet,így ágyékunk összeért,ami apró nyögést váltott ki belőlem. A kezét végre lejjebb csúsztatta,s rámarkolt férfiasságomra az anyagon keresztül.
-Ne kínozz már..-suttogtam.
-Mit csináljak veled,hercegnő?-kérdezte.
-Tök mindegy,de valamit kezdjél azzal.-néztem rá a felizgulásom ágaskodó eredményére. Elmosolyodott és lassan elkezdte lehúzni az alsómat.
-Nem fogunk egy hét után szexelni,remélem te is tudod.-mondta,mire kicsit elszomorodtam,de azért meg is könnyebbültem,hiszen mégiscsak szűz vagyok még. Nyomtam egy puszit a szájára és bólintottam. Miután teljesen lehúzta rólam a nadrágot,kézbe vette a szerszámomat és elkezdett kielégíteni,miközben nyakamat puszilgatta,s néhol megszívta a bőrt. Apró nyögések hagyták el a számat,ahogy gyorsítani kezdett a tempón. Kicsit aztán lelassított,odahajolt hozzám és a fülembe suttogott:
-Nyögd a nevemet,hercegnő.-mondta,s újra gyors tempóra váltott.
-Ahhh,Alex.-nyögtem,mikor a csúcsra juttatott. Kezébe élveztem,ő a szemembe nézett és egy irtó szexi mozdulattal lenyalta a váladékom. Megcsókoltam,nem foglalkoztam azzal,hogy mit nyalt le a kezéről előtte.-Kibaszottul szexi vagy.-mondtam.
-Te mondod,hercegnőm? Nagyon vissza kellett fognom magam már az első nap,hogy ne ugorjak rád.-mondta mosolyogva. Megsimítottam az arcát,majd egy gyors mozdulattal fordítottam a pozíciónkon,amin meglepődött.
-Azt hitted,hogy kielégítetlenül hagylak?-búgtam a fülébe,majd lerángattam az alsógatyáját...
CZYTASZ
More than step-brother [Több,mint mostohatesó]
RomansMax vagyok,átlagos 17 éves srác...és meleg,de ezt csak egy valaki,a legjobb barátom tudja rólam. Anyámmal élek évek óta,csak ketten egészen addig a napig,amíg beállít a pasijával és annak a (hihetetlenül szexi) fiával...