1. ČASŤ - Prekvapenia

869 36 7
                                    

Volám sa Astrid, mám 15. Moju mamu povýšili v práci. Problém je ale v tom, že sa musíme presťahovať do Nórska. Hoci som tam nikdy nebola, viem plynule po nórsky pretože odtiaľ pochádzajú rodičia mojej mamy. Pred 5 mesiacmi som si obľúbila Marcusa a Martinusa.

Dnes sa má mama dozvedieť, kde presne ideme a ja som strašne zvedavá. Utekám do maminej pracovne ale počujem už len to, ako sa lúči.
- Takže kam ideme mami?
- Nie som si istá, či sa ti to bude páčiť, nie je to žiadne veľkomesto. Ale po čase si ho určite obľúbiš. Je to Trofors.
- Mami veď tam bývajú moji obľúbení speváci: Marcus a Martinus!
- Dobre zlatko. Už si zbalená? Lietadlo letí zajtra ráno. Idem si ešte niečo vybaviť, tak nech sa ti nič nestane.

Len čo mama odíde, idem volať Sarah, mojej BFF.
- Ahoj Sarah
- Ahoj Astrid
-Neveríš: pred chvíľou mame povedali, kde budeme bývať.
- Je to pekné , ale nie je na tom nič neuveriteľné.
- Ale samozrejme že je, pretože to miesto je Trofors!
- Čože! Ty máš šťastie. Prepáč ale musím končiť volá ma mama. Drž sa!
Ahoj!
- Ahoj!

Po lete a dlhej ceste autom sme zastali pred domom. Všimla som si, že je na tej istej ulici ako dom Marcusa a Martinusa. Všetky veci okrem môjho kufra už sú vyložené. Trápim sa s kufrom keď ku mne príde chlapec s kapucňou tak, aby mu nebolo vidieť do tváre, možno v mojom veku.
- Ahoj, pomôžem ti?
- Ahoj, ak mi pomôžeš budem ti naozaj veľmi vďačná. Ten kufor je strašne ťažký.
Spolu s chlapcom vynesieme kufor do mojej izby.
- Veľmi ti ďakujem za pomoc. Sama by som to nezvládla. A vlastne ja som Astrid Andrew. A ty?
Chlapec si dal dolu kapucňu.
- Ja som Martinus Gunnarsen.

Sen každej MM'erky ✔ [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now