Ráno ma zobudil budík. Keďže sme sa s chalanmi večer dohodli, že ráno prídeme k nim tak sa rýchlo oblečiem a aj s Lu ktorá už je hotová ideme ku chalanom.
Rozhodli sme sa natočiť video na ich insta profil pre fanúšikov aby ma podporili. Lu točí, Mac, Tinus a ja sme pred kamerou. Hovoriť začína ako vždy Tinus.
T - Ahoj Všetci! Ja a Marcus máme na vás prosbu.
M - Presne tak Tinus. Toto dievča, ktorá už asi všetci poznáte, ale kto nie tak to je Astrid, ide dnes na Teen Music.
T - Prosíme vás, večer o 19:00 sledujte Teen Music a hlasujte. Za Astrid môžete hlasovať aj cez našu stránku tak prosím neváhajte.
T + M + A - Ďakujeme.Keď to chalani postli na insta sme išli na raňajky. Po raňajkách sme si išli pre veci a odviezli sme sa limuzínou (to by neboli Mac a Tinus kebyže sa nepredviedli) do tej budovy.
Moja trénerka si nás hneď odchytila, ukázala nám šatne a nakázala nám, že sa máme zložiť. Moja šatňa bola na tej chodbe, kde mali šatňu aj ostatný súťažiaci a Mac s Tinusom mali šatňu medzi ostatnými spevákmi.
Pol hodinu potom, čo ma usadila v šatni si po mňa prišla, že začína generálka. Išli sme spolu k pódiu. Tam nám Silvia (asistentka režiséra) rozdáva papier s pokynmi a programom.
Silvia: Teraz je generálka. Počas nej vám naši tréneri ukážu všetko čo nebudete vedieť. Keď nemáte skúšku tak sedíte v šatni. Neopovažujte sa niekam odísť. Do vašej šatne budú za vami prichádzať všetci ľudia ktorý sa o vás majú nejakým spôsobom postarať. Preto opakujem, zo šatne nevychádzajte.
Do monológu Silvii skočil nejaký ryšavý chalan: A Keď budem potrebovať ísť na WC?
Silvia: V každej šatni je WC a prosím ťa Dominik, nabudúce sa ma také hlúposti nepýtaj. (Obráti sa na nás) Má ešte niekto nejaké otázky? Keďže nikto nič, ideme k programu. Na papieroch máte celý čas dnešný rozvrh. Na generálke budete skúšať po poradí, čiže prvá pôjde Chiara ( ukázala na celkom milo vyzerajúce dievča), po nej Andrea, potom Stella, Erika a z dievčat pôjde posledná Astrid. Za dievčatami idú chlapci v takomto poradi: Dominik, Chris, Don, Andreas a posledný pôjde Magnus. Počas generálky si môžete sadnúť do hľadiska. Generálka sa začína o pol hodinu. Za ten čas sa choďte prezliecť a pozrite si rozvrhy.
S tým odišla. Nejaká asistentka nás zobrala ku šatniam. V šatni som zistila, že mám svoju vlastnú maskérku. Keď som a prezlikla, urobila som si hlasovú rozcvičku a pozrela si rozvrh. Po generálke máme rozhovor, aby sa o nás diváci dozvedeli viac, potom nás čaká obed a príprava.
Potom ma už zavolali na generálku. Silvia nás zaviedla do hľadiska. Tam sedeli aj 'hviezdy'. Sadla som si k Macovi a Tinusovi a spolu sme sa pozerali a komentovali.
Chiara mala pekný, ale tichý a nevýrazný hlas. Zato pekne tancovala ale jej pieseň nemala podľa Maca dobrú melódiu.
Andrea naspievala veľmi čisto, inak to bolo v pohode
Stella bola hlavne pekná tvárička. Mala na sebe tak 5 ton make-upu a výsrih mala až niekde do antarktídy. Tiež naspievala nejako úžasne a choreografia nič moc.
Eriku som nevidela, lebo ma volali spolu s Macom a Tinusom do zákulisia.Príchod som vedela už z minulotýždňových tréningov.
Po príchode ide moja pesnička. Choreografiu zvládnem bez chyby a zaspievam to tiež čisto. Potom Engler i sne, čo zvládnem tiež perfektne. Nasleduje MYBIL s M&M. Chalani vybehnú na pódium a spolu zatancujeme a zaspievame. Odchádzame rovno do hľadiska na naše miesta v prvom rade. Tam bude s nami sedieť aj Emma a rovno za nami bude mama, Lu, Kjell a Ann. Po generálke nám ešte Silvia povie, že kto vyhrá sa môže objať so všetkými a potom máme vybehnúť na pódium tak ako sme z neho zišli. Následne ideme všetci do šatní a odtiaľ nás budú volať na ten rozhovor.Ja v šatni nečakám dlho. Sadla som si do kresla, kde mi maskerka urobila make - up a začali sme.
ROZHOVOR:
- Ahoj Astrid
- Ahoj Thomas!
(Sadnem si)
- Takže Astrid, opíš nám každú tvoju pieseň. Prečo si si ju vybrala, aký má pre teba význam jej text a tak podobne.
- Začnem poslednou, Make You Believe In Love. Vybrala som si ju pre to, že Marcus a Martinus pre mňa veľa znamenajú a práve vďaka tejto pesničke som dnes tu. Potom Engler i sne. Emma mi za ten mesiac čo sa poznáme prirástla k srdcu ako malá sestra a mám ju veľmi rada. Mojim výberom som jej chcela zároveň preukázať úctu, pretože má slávnych bratov a často sa na ňu zabúda.
- A tvoja?
- Nuž moja sa volá Strach z Odmietnutia. Napísala som ju kvôli človeku ktorého milujem, no bojím sa mu to povedať.
- Ako už asi vieš Astrid, každému dávam challenge. Tá tvoja bude: Ak vyhráš, povieš tomu chlapcovi že ho miluješ platí?
- Platí.
- Teraz k tvojej rodine. Kto ťa prišiel podporiť? (preto prišiel, lebo sa to bude vysielať počas show)
- Bude tu so mnou Mama, moje dvojča Lu a všetci Gunnarsenovci.
- Prečo práve Gunnarsenovci?
- Keď som odišla zo Slovenska odišla som od všetkého, teda aj od rodiny. A oni sú akoby moja nová rodina.
- Tak ďakujem Astrid a držím palce!Po tejto rozlúčke sa vypli kamery a Thomas ku mne podišiel.
T - Len tak medzi nami. Pre mňa si najväčší favorit ty. Keby so súťažil, bál by som sa ťa.
Na to odišiel a ja som išla do svojej šatne. Idem si dať obed a potom dáme so Sarah videohovor.Volám Sarah. Po chvíli sa na obrazovke môjho Notebooku objaví jej tvár.
S - Ahoj
A - Ahoj mám pre teba novinku.
S - No daj, čo môže byť lepšie ako byť BFF s M&M ?
A - Tí dvaja šialenci ma prihlásili do Teen Music a dnes večer je finále.
S - A ty tam ideš. Neverím. Idem hneď pozerať livestream. Kde to nájdem?
A - M&M aj ja to máme na Insta.
( izbe sa zaklopanie a do šatne vojde moja maskérka.)
A - Prepáč Sarah, povinnosti volajú. Dúfam, že sa uvidíme čo najskôr paa
S - PaaMaskérka mi urobí make - up a potom sa idem obliecť. Moje oblečenie: krátky biely crop-top, aqua modrá sukna trošku nad kolená a biele tenisky s aqua modrými šnúrkami. Vlasy si nechám rozpustené a maskérka mi ich vyrovná žehličkou.
Teraz som dokonalá.
Čo myslíte že sa stane?
Pokračovanie nabudúce
Ďakujem.
Vaša (snívajúca) MMerka Katka.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Love you❤
Love music❤
Love M&M❤
YOU ARE READING
Sen každej MM'erky ✔ [DOKONČENÉ]
Teen FictionAstrid je len obyčajné dievča. Život sa jej ale zmení po presťahovaní do Trofors. Tam zistí niečo veľmi dôležité a nájde svoju životnú lásku. Každá MM'erka by určite chcela zažiť to, čo v tomto príbehu zažíva Astrid. Možno je to nereálne, ale sníva...