19. ČASŤ- Áčko a Béčko

342 19 14
                                    

Dnes ma zase zobudil Lein budík, rozdiel bol ale v tom, že Tinus ma zastavil že dnes robí raňajky on a ja si mám ešte ľahnúť. Na to som pokročila plecami, takže Tinus išiel urobiť raňajky a ja som zo seba pomaly urobila človeka. Obliekla som si obľúbené tmavomodré tepláky a vzala som Tinusovi jeho biele tričko. Mne bolo síce dosť veľké, keďže by malo byť na Tinusa predĺžené ale bolo aspoň pohodlné.

Potom som isla dole pomôcť, ibaže Tinus ma posadil na stôl a položil pred mňa lievance. Keď som zjedla konečne sa mi podarilo pomôcť v kuchyni, lebo som poslala Tinusa prezliecť sa. Keď som prichystala desiatu pre Augustína, Leu a Sandy už museli odísť tak sme ich s Tinusom vyprevadili. Tinus mi ešte povedal že Krstný a Krstna už odišli do práce, takže sme sami. A keďže sme sami, Tinusovi to nedalo a musel sa ma niečo spýtať.

T - Čo budeme robiť dnes swietie?
A - Dnes sa ideme učiť do školy.
T - Nemyslíš vážne však?
A - Myslím to smrteľne vážne. Kedy chceš robiť úlohy keď budeme na turné?

Na toto si len vzdychol a išiel som mnou po učebnice. Keď si vyberal svoje, počula som ho ako pocedal: "Asi som jej zabudol povedať že to má byť dovolenka." Na toto som mu odpovedala smiechom a donútila som ho začať počítať matiku.

Učili sme sa asi do 12, ale potom začal byť Tinus hladný a keďže sme nechceli aby Krstna musela prestavovať kuchyňu, objednali sme si pizzu.

Ako sme dojedli pizzu sme sa išli ďalej učiť. Ostávala nám už iba Matika a tam aj boli áčko a béčko, takže so ma Tinusovi nemohla pomôcť. .myslela som že je vyriešené a že každý si svoju stovku príkladov ráta ale to by nebol Tinus lebo porovnával moje príklady a jeho príklady či tam nemáme rovnaké a nakoniec prišiel na to, že jeho prvých 50 ja mojich druhých 50 sú tie isté a naopak. Takže si to mohol odpísať, ale nakoniec som ho donútila vypočítať zvyšných 50.

Matiku sme doriešili okolo 2 a Tinus bol zase hladný. Rozhodla som sa, že keď je hladný a .y sme celý deň sedeli môžem ho zobrať na čokoládu (áno, zase). Tinus ten nápad tak nadchol, že sa išiel hneď prezliecť z teplákov a tielka. Čo k tomu dodať: zvláštny človek.

Do čokoládovne sme išli pešo, síce sú to 2 km ale aspoň sa po celom dni prejdeme. Cestou som zavolala Augustínovi, či nemá čas a dohodli sme sa, že sa stretneme v čokoládovni.

Po čokoláde sme sa rozlúčili s Augustínom a išli sme autobusom domov.

Trošku nezaujímavá časť ale aj také musia byť no. Túto časť som chcela vydať skôr ale stále mi písalo že to nejde vydať, takže ako by povedala moja kamarátka Tamara: Tento príbeh je smutný...😭
Dúfam že sa páčilo.
PS: Kto má musical.ly rada si ho pridám
- Vaša Katka

Sen každej MM'erky ✔ [DOKONČENÉ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora