Este predtým ako začnem vám chcem povedať, že v tejto časti to nebude len pohľad Astrid.
V aute sme hrali takúto hru:
Mac alebo Tinus si (podľa toho, kto je na rade) vyberú slovo po Nórsky, ja im ho poviem po Slovensky a jeden znich (znova podľa poradia) ho zopakuje. Teda ak vyberie slovo Tinus, po Slovensky ho povie Mac a naopak. Napr.: T: Folk A: Ľudia M: Ľudia, M: Hei A: Čau T: Čau.
Musím skonštatovať, že chalani to majú ťažké. Slovensky jazyk nieje vôbec ľahký.Práve prichádzame k veľkej budove, v ktorej sa koná koncert. Vystúpime z auta a chalani sa rozbehnú mi všetko ukázať. Každý z nich mi ukáže svoju šatňu, potom moju šatňu, pódium, svetlá, maskérňu... V maskérni nás odchytia maskérky, že "Marcus a Martinus majú ísť skúšať". Ja idem s nimi, lebo sama sa tu stratím. Mac a Tinus spievajú a tancujú (so svojimi tanečníčkami). Potom si ideme prejsť našu choreografiu a nástup. Po skúške ideme do maskérne. Keď si sadneme ku každému z nás príde jedna maskérka.
(S-Sasha)
S- Ahoj, som Sasha!
A- Ahoj ja Astrid.
S- Čo by si chcela?
A- Myslím, že by sa hodilo niečo 'neviditeľné'.
Sasha začne pracovať. Ani sa nenazdám a môj make-up je hotový. Potom ideme so Sashou do mojej šatne vybrať oblečenie a urobiť vlasy. Oblečenie vyberieme takéto: biely crop-top, čiernu bundičku so znakom M&M a biele potrhané jeansy. Potom sa dohodneme, že moje hnedé vlasy budú zopnuté v cope.
Sasha odíde. Ja nemám čo robiť tak si pustím nahlas pesničku to dråper vann a tancujem. Keď som mala tak 9 rokov, tancovala som v tanečnej skupine s ktorou sme išli tancovať na MGPjr. Tancovala som Marusom a Martinusom, no oni si ma nepamätajú. Viem to, lebo mali zakázané sa s nami baviť. Hoci mám pustenú pesničku, počujem spievať dva hlasy ako naživo, no je mi to jedno. Tancujem si svoje a cítim sa uvoľnená. Všetok strach zo mňa odpadol. Ked skončí pesnička som so sebou spokojná, zatancovala som bez jedinej chybičky.
T- Ako je možné, že vieš celú choreografiu naspamäť? - keď to povie tak ma trhne
A - Tancovala som ju.
Tinus a Mac na mňa vrhajú prekvapený pohľad.
A - Toto som ja. - ukážem im video.
M - Podoba by tu bola...
T - Ale to by si teraz bola medzi tanečníčkami.
A - My sme sa sťahovali na Slovensko 10 dní po MGPjr. Moja sestra ostala v Osle s otcom. Asi 2 a pol roka po vašom víťazstve mi mama povedala že sa vám darí. A ja som vám to veľmi priala.
T - A to ti vydržalo až doteraz.
A- Áno. A ste naj na svete!!!😊 A ja vás mám strašne rada!!!
Obimeme sa.
M+T- Aj my teba!Martinus:
Na Astrid si trochu spomínam. . Bola vždy milá a vždy chcela pomôcť. A taká je aj teraz. Škoda, že sme sa s tanečníčkami nemohli rozprávať.Marcus:
Na Astrid si nespomínam.Astrid:
Na Macovi vidno, že ma nespoznal. Ale Tinus si ma pamätá. Práve som dostala nápad.
A - Čo keby sme na koniec zaspievali to dråper van?
M - Ak ju stihneš naučiť aj to...
Toto som ešte nevysvetlila. Takže Tinus po First Kiss vyberie dievča, ktoré naučím choreografiu na Make You Believe In Love a potom si ju ja, Tinus, Mac a to dievča zatancujeme.
Niekto zaklope a vojde. Je to Sasha.
S - O 2 minúty začínate.
T - Už ideme.
Tinusovi a Macovi poprajem veľa šťastia a oni potom odídu. Sadnem si na gauč a rozmýšľam,čo som za posledný týždeň prežila. Najprv to sťahovanie, ktoré zahŕňalo rozlúčku s babkou, dedkom, kamarátkami, naj učiteľkou na svete a so všetkým, k čomu som si v mojom malom mestečku urobila nejaký vzťah. Potom cesta, stretnutie s Macom a Tinusom, nová škola, spolužiaci... A teraz som tu.
Z môjho rozmýšľania ma vyrušila Sasha, ktorá má prišla upozorniť na to, že chalani už vyberajú to dievča, ktoré ide tancovať. Išli sme spolu k pódiu. Hneď ako sme prišli, prebehli Mac, Tinus a ....Martinus
Po first kiss som išiel vybrať tu šťastnú, ktorá si s nami zatancuje. Naraz uvidím dievča, presne také isté ako Astrid, len bez dvoch blond prameňov vo vlasoch. Vyberiem ju, opýtam sa na meno(volá sa Lu) a spolu s Macom sme ju odvedieme dozadu, ku Astrid. Keď tam prídeme a Astrid nás uvidí ma na tvári prekvapený, ale aj šťastný vyraz. Kto vie čím to je. Ale ja to nemôžem riešiť, lebo s Macom už ideme na pódium.Astrid
...Lu. Lu je moja sestra, moje dvojča. Aj vďaka nej viem po nórsky. Keď Mac a Tinus odídu obimeme sa. Mame si toho toľko čo vyrozprávať, ale nemáme čas. Musím je tu choreografiu rýchlo naučiť. Aj ona tancovala to dråper van, takže choreografiu ovláda. Lu je strašne šikovná, takže choreografiu vie za chvíľu fakt úžasne. Postavíme sa na miesto, kde si nás majú Mac a Tinus vyzdvihnúť a čakáme ani nie minútu.Marcus
Ideme si po tie dve dozadu. Ja odchádzam zprava, Tinus zľava. Vzadu sa chytíme všetci za ruky a vybehneme stredným vchodom (alebo východom, nazvite si to ako chcete) na javisko. Fans kričia a pištia. Každý sa postaví na svoje miesto a začne hrať hudba. Tancujeme. Ja, Tinus a Astrid spievame. Po make you believe in love ideme zatancovať a zaspievať (teraz už budeme spievať len ja a Tinus) to dråper van. Odozva fans je ako vždy úžasná. Po piesni sa pokloníme a ideme na autogramiádu.Tinus
Na autogramiáde všetci chcú autogram a fotku Astrid. Tak ju idem zavolať.Astrid
Rozprávali sme sa s Lu, keď prišiel Tinus že fans chcú aj mňa.
A - Šibe ti Tinus?
T - Ale nie. Nepočuješ ich?
Tinus má pravdu, počuť ako kričia moje meno. Rozhodnem sa, že pár podpisov a fotiek ma nezabije. Ideme sa teda podpisovať. Spolu s Tinusom a Macom sa podpisujeme a fotíme asi 45 minút. Potom sa ideme prezliecť a následne na hotel.
Teraz si všetci povinne pozrite video v médiách!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zase tu. Astrid zažíva pekne chvíľe. Ja by som tak rade bola nejaká Astrid čo je kamoška s M&M! Asi je zbytočné sa pýtať či aj vy, preto sa vás radšej opýtam či sa vám páči Meno Lu.
Ešte nakoniec moja malá poznámočka: Astrid má (tak ako ja😊) dva blond pramene vlasov. Vyzerá to asi nejak tak, že máte celé hnedé vlasy ale napravo a naľavo máte asi centimeter široký blond prameň. Skúste si to predstaviť. Mimochodom tie dva pramene sú mojim charakteristickým znamením.Prajem príjemné čítanie ďalšej časti, ktorá ale neviem kedy výjde, lebo zajtra (v pondelok) máme v ZUŠke triedny koncert a v utorok ma celá ZUŠka vianočný koncert. Tak uvidíme.
Majte sa,
KATKAPS: držte mi palce aby som to na koncertoch nepokazila😊
ESTÁS LEYENDO
Sen každej MM'erky ✔ [DOKONČENÉ]
Novela JuvenilAstrid je len obyčajné dievča. Život sa jej ale zmení po presťahovaní do Trofors. Tam zistí niečo veľmi dôležité a nájde svoju životnú lásku. Každá MM'erka by určite chcela zažiť to, čo v tomto príbehu zažíva Astrid. Možno je to nereálne, ale sníva...