11. ČASŤ- Piatok večer

361 16 1
                                    

Charakter ask bude až po 15. Časti, pretože nie je dosť otázok.

Celý týždeň ubehol naozaj rýchlo. V pondelok po Angličtine ma zavolala riaditeľka. Vtedy za mnou prišla trénerka na Teen Music. Odvtedy mám namiesto niektorých hodín tréning a každý deň hneď po škole trénujeme. Domov sa vraciam okolo 5. a trénujeme spolu s mojimi tanečníkmi.

Dnes je piatok. Presnejšie piatok poobede a je práve sedím v aute spolu s Marcusom, Martinusom, Lu a mamou a sme na ceste do Osla. Zajtra ráno je totiž generálka na Teen Music a keby sme odchádzali zajtra tak by sme to nestihli. Martinus spí a Marcus ma sluchatká a robí niečo na mobile. Ja chcem tiež zaspať tak sa opriem o Martinusa (sedím medzi Marcusom a Martinusom), dám si slúchadlá a nakoniec sa mi to predsa podarí.

Keď sa zobudím, ležím v nejakej izbe. Až po chvíli mi dôjde, že som na hoteli a že som v Osle. Vedľa mňa leží Martinus ( nemyslite na nič úchylné) a ťuká niečo do mobilu. Rozhodnem a ho vystrašiť, tak v duchu nerátam do troch a na 3 mu vytrhnem mobil z ruky. Zjajkne ako baba.
T - Strašne si ma vystrašila!
A - Veď to vidím. Načo si tu? Veď sa viem zobudiť aj sama.
T - Ja viem ale to preto som tu, aby som ťa vzal na večeru.
A - Tak poďme, som hladná.

Po večeri si každý ideme ľahnúť do svojej izby. (mama má izbu sama, Marcus a Martinus majú spolu a ja s Lu máme tiež spolu.) Ja ešte chvíľu odpisujem fanúšikom. Napísalo mi nejaké 12 - ročné dievča ktoré pochádza z toho istého mesta na Sk tak sme si chvíľu písali a potom som isla spať.

Trošku krátko ale dúfam že sa vám časť páčila.
Za každý nový názor na príbeh som vďačná, takže komentujte.
Ďakujem.
Vaša (snívajúca) MMerka Katka.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Love you❤
Love music❤
Love M&M❤

Sen každej MM'erky ✔ [DOKONČENÉ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora