21:17, kto vie čo je to za čas?
Dnes som Tinusa zobudila skôr. Na dnešok mám totiž dokonalý plán.. Pôjdeme lyžovať do lyžiarskeho strediska kde som sa prvý krát stretla s mojou IBFF, s Natálkou.(Možno ju niekto poznáte z instagramu)
Natálke som ešte včera volala nech príde aj so svojím frajerom a lyžami. My budeme mať lyže od Augustína a od Lei. Augustín je výškou ako Tinus aj číslo topánky majú rovnaké a Lea je taká vysoká ako ja a taktiež máme rovnaké číslo nohy.
(Magický posun v čase...)
A - "Natálka tu som!" zakričím na ňu ale zaberie to. Rozbehneme sa oproti sebe a objímeme sa. Potom sa obímem aj s Marcom lebo aj s ním sa poznám (v realite ešte nie osobne ale aj to príde) a zoznámim Marca a Natálku s Tinusom.
Po krátkom zoznamovaní sme išli na svah. V rade na pomy sme našťastie nestali veľmi dlho a vyviezli sme sa na vrch kopca. Tinus už od rána stresuje lebo ma lyžiach nebol už dva roky, no napriek tomuto faktu mu to išlo výborne.
Dali sme si ešte niekoľko jázd každý a potom sme išli na obed do bufetu. Dohodli sme sa že jedlo vyberie Tinus a on všetkým vybral palacinky.
Po sladkom obede som každému kúpila horalku. Tinusovi tak velmi chutila, že si kúpil ďalšie tri. Potom sme si dali ešte pár jázd ale všetko raz končí, takže sme sa museli rozlúčiť.
S Tinusom sme išli zase vlakom naspäť. Boli sme sa prezliecť a potom sme išli kúpiť Tinusovi zasoby horaliek. Kúpili sme tri krabice (dúfam že viete aké myslím) lebo dve idú s ním na Tour a jednu pošle domov aby mal zásoby. Rýchlo sme ich išli odniesť a potom sme sa rozhodli splniť sľub, ktorý sme dali pani učiteľke (zo ZUŠky) v pondelok.
Vybrali sme sa teda na návštevu môjho orchestra. Po ceste, ktorá nám trvala 20 minút sme došli do ZUŠky, konkrétne do Veľkej koncertnej sály alebo Veľkej koncertky. Už von bolo počuť tóny skladby Star Sky. Potichu sme vošli dnu a obaja sme si to natočili na Insta Story.
Keď skončili sme im zatlieskali. Všetci boli prekvapený že tu sme, veď ako by aj nie? Nasledovalo veľké objatie a potom sme sa rozprávali a zoznamovali. (Tinus so všetkými a ja s novými členmi) Medzi novými som spoznala to 12-ročné dievča s ktorým som si písala. Rozprávala som sa s ňou aj s ostatnými ale nakoniec sme s Tinusom museli odísť lebo nás zajtra čaká fotenie.
Táto kapitola je venovaná Marcusovi k narodeninám. Ja to málo ale chcem mu dať niečo od srdca, takže HOUPE BURSDAG MARCUS! marcusandmartinus
-Katka
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen každej MM'erky ✔ [DOKONČENÉ]
Genç KurguAstrid je len obyčajné dievča. Život sa jej ale zmení po presťahovaní do Trofors. Tam zistí niečo veľmi dôležité a nájde svoju životnú lásku. Každá MM'erka by určite chcela zažiť to, čo v tomto príbehu zažíva Astrid. Možno je to nereálne, ale sníva...