24. ČASŤ - Konečne spolu!

284 13 5
                                    

Astrid:
Už sú to 2 mesiace od toho 'incidentu' s ponožkami a našťastie sa už nezopakoval. Teraz sedím v lietadle do Osla, kde sa máme mimochodom konečne stretnúť s Macom a Tinusom. Lu a už teší tak isto ako aj ja.

*Prosíme vás, zapnite si pásy, pristávame*

(Magický skok v čase [asi ste už ani nič iné nečakali])

Len čo sme si zobrali kufre, uvideli sme dve blonďaté hlavy, ako sa snažia nájsť si svoj kufor pri inom páse. S Lu sme a rozhodli, že ich prekvapíme, tak sme sa rozbehli a skočili na nich zozadu. Obaja boli najprv vystrašený, ale keď zistili že sne to my hneď sa uvoľnili.

Potom sme si všetci vzali svoje kufre a vykročili vonku. Naraz sa Tinus zarazil.
T - Mac, veď my sme zabudli na to prekvapenie!
Obaja sa rozbehli smerom do budovy letiska a kufre nechali tu. S Lu sme sa na seba len nechápavo pozreli, no to už tu boli tí dvaja šialenci.
A za nimi dve šteniatka. Čierne a blonďaté.

 Čierne a blonďaté

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

L - Tie sú nádherné! A koho sú?M - Leo (ukázal na to blonďaté) je náš a Arty (ukázal na čierne) je Astridina a Tinusova

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

L - Tie sú nádherné! A koho sú?
M - Leo (ukázal na to blonďaté) je náš a Arty (ukázal na čierne) je Astridina a Tinusova.
A - Kto vyberal mená?
T - Leo už meno mal a Arty je podľa tvojej obľúbenej postavy z knihy. (Kto taktiež čítal Artemisa Fowla?)
L - Tinus ten chalan sa tam vo6la Artemis.
T - Ja viem, Astrid mi to celé vysvetlila, že Artemis je dievčenské meno aj to, že má od mamy prezývku Arty.
A - Páni ty si to pamätáš?
T - Prečo by som si to nemal pamätať?
L - To vieš, ona ti vie porozprávať kompletný obsah danej knihy, priamu aj nepriamy charakteristiku postáv, informácie o...
T - Ok, stačí. Myslím že keby si chcela všetko vymenovať, bol by aj večer tak sa poďme baviť na inú tému.

Celou cestou do Trofors sme sa rozprávali. Jednou z mnohých tém bola škola. O mesiac sa predsa začínajú prázdniny, čiže nás čaká veľa písomiek. Okrem toho sme ešte preberali u koho budú Leo a Arty bývať. Nakoniec sme sa dohodli, že Leo bude u Gunnarsenovcov a Arty bude u nás.

Nato sme už prišli pred Gunnarsenovcov. Máme sa tam všetci stretnúť, pretože je to ako by sme boli s Gunnarsenovcami rodina. Tam nás čakalo veľké zvítanie a večera. Napriek tomu že Kjell - Erik išiel s chalanmi ja som išla len s Bekkou a Lu. Až je mi zvláštne, že nas mamka pustila. Po večeri sme sa išli prejsť. Išli sme ja, Tinus, Mac, Lu, Emma. Naša cesta smerovala na skalu z ktorej pekne vidno celý Trofors.

Akurát sme stihli západ slnka. Všetci sme sa odfotili a v presnú minútu sme zavesili tu istú fotku na instagram. Naše mobili začali písať ako o život, no my sme z toho mali len veľkú zábavu. Keď sme sa vrátili ku Gunnarsenovcom sme si sadli do ich obývačky a rozprávali sa. Moja mama sa neustále pohoršovala nad našimi pípajúcimi mobilmi. Anne ju potom dotiahla do kuchyne, ale aj tak sme počuli či jej povedala. Bolo to toto: Na to cinkanie si musíš zvyknúť. Zakaždým keď zavesia nejakú fotku na sociálne siete to tak bude. Hlavne si z toho nerob ťažkú hlavu.

Samozrejme že sme sa na tom začali smiať a ešte dlho sme sa potom rozprávali. Keď už bolo neskoro, odobrali sme sa ja, Lu a mama domov.

Posledné čo som počula predtým než som zaspala bolo ako Lu zakričala: Konečne vlastná posteľ!

Ahoj!
Tak dnes vyšlo to video s M&M u Michalappz. Ja sa z toho tak teším! A ro ako sa snažili povedať 'Ďakujem' ti bolo úplne najlepšie! Aký je váš názor? (Tiež si myslíte že Tam úplne cute?)
- Katka

Sen každej MM'erky ✔ [DOKONČENÉ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora