Ráno sa pobalíme a idem na letisko, no mne to príde divné. Veď do Osla sme prišli autom.
A - Tinus?
T - Áno?
A - Prečo ideme na letisko?
T - Jaj. Ja som ti to zabudol povedať. My máme teraz také turné a ty ideš s nami ako nás hosť.
A - Čím som si to zaslúžila?
T - Žeby tvojim talentom?
A - Tinus!
Pridá sa k nám Mac.
M - Tak čo?
A - Čo čo?
M - Či ti to Tinus povedal.
T - Povedal som.
M - A tešíš sa?
A - Samozrejme že áno. Oddych od učenia nikdy nezaškodí.
Tinus a Mac sa na seba pozrú veľavýznamným pohľadom.
T - Vieš, okrem tréningov a koncertov nás čaká učenie s naším otcom.
Vyvalím oči.
A - Počkať. Moja záchrana je mama a...
T - Stop. Tvoja mama nám povolila vziať ta so sebou len ak sa budeš s nami učiť.
A - Ajaj.
M - Poďte, lebo nestihneme.○○○
A - Ten výhľad je nádherný Tinus.
T - Myslel som si, že sa ti bude páčiť.
A - Ako často takto cestujete?
T - Veľmi často. Niekedy aj každý deň. Ale o to viac si potom užívaš domov, rodinu a kamošov.
A - Aha...'Dramatická' chvíľka ticha.............
A - Tinus?
T - Áno?
A - Ako dlho je toto turné?
T - Tri týždne. Pomedzi to musíš napísať pieseň a vybrať si tie zvyšné dve.
A - Ajaj.Mac na slúchatká, takže sa nezapája a Tinus zopakuje po staršom bratovi čo znamená, že mám čas na premýšľanie.
Vyberiem si pieseň s interpretom. Je to make you believe in love. Ta pieseň pre mňa veľa znamená. Potom pieseň, ktorú zaspievam sama. Môj výber: Engler i sne od eMMy, lebo to je úžasná pieseň. Taktiež ma napadne text na tú moju. Skôr ako prestanem sú hotové všetky 3 slohy a refrén. Chyba mi už len záver, keď zistím, že sa mi Tinus pozerá do zápisníka. Otočil sa naňho a on hneď vystrúha nevinný výraz.
A - Tinus?
T - Áno?
A - Netvár sa ako neviniatko. Ja som ťa videla.
T - Fajn, fajn. Ale ta pieseň je nádherná. Ten text a melódia, ktorú si si pospevovala do seba zapadajú ako puzzle.
A - Toľko chvály si ani nezaslúžim.
T - Ale zaslúžiš.
Počkať. Vidím, že Mac už nemá sluchatká a pozerá do môjho zápisník.
A - Mac! Už aj ty!
M - Tinus mi ten zápisník podstrčil.
A - Ale ty si si ho čítal, takže si spolu vinník.
M - Keď myslíš...○○○
Sedím vo našej (mojej a Emminej) izbe a skladám hudbu k mojej piesni. Mixujem, kopírujem, strihám. Trvá mi to hodinu. Pustím si hudbu a idem si zaspievať. Vymýšľam aj kroky do choreografie. Keď ju už mam takmer celu, zazvoní mi mobil. Volá Tinus.
T - Ahoj Astrid poď k nám so izby a ukáž nám čo si vymyslela.
A - Ja vám to ukážem, ale len v mojej izbe.
T - Keď inak nedáš...
A - Tak fajn. Poďte ku mne a vezmite aj Emmu. Čau.
T - Čau.Rýchlo presuniem pár sedačiek a vznikne priestor na tanec. Len čo to dokončím, vojdú do izby Tinus, Mac a Emma. Všetci traja si posadájú tak,aby mali výhľad a môžem začať. Tinus mi pustí hudbu a ja začnem spievať moju pesničku. Keď skončím, súrodenci Gunnarsenovci mi tlieskajú.
A - Tá s interpretom budú make you believe in love.
M - Tak si poďme zaspievať.
Ukážem im nové kroky, čo som vymyslela. Po chvíli z toho vznikne choreografia. Keď dotancujeme a dospievame chalani si sadnú.
A - Ťa tretia bude Engler i sne.
E - Jej. Aj na mňa si niekto spomenul. Ďakujem.
A - Namáš za čo.
T - Tak ideš.
Keď dospieva mi súrodenci Gunnarsenovci znova zatlieskajú.
E - Bolo to nádherné. Sama by som to asi lepšie nezaspievala.
A - Ďakujem Emma.
S Emmou sa obimeme a pridajú sa aj Mac a Tinus. Takto nás nájde Ann (mama M&M a Emmy).
Anna- N
N - Čo sa tak tešíte?
Mac vezme mobil pustí nahrávku.
A - Mac, to nemyslíš vážne.
M - Ale myslím.
A - Mac ty...
M - Si najlepší chalan na svete.
A - To som nepovedala.
M - Ale chcela.
A - Tak fajn. Ty, Marcus Gunnarsen a tvoje dvojča ste najlepší chalani na svete.
T+M - Ďakujeme.
N - Prišla som vás zavolať, lebo chalani majú interview a vy dve máte ísť s nimi. Prezlečte sa a choďte dolu. Tam vás čaká limuzína.
A+T+M+E - Áno.Ahoj všetci.
Ak som náhodou napísala niečo zle, napíšte mi do komentu. Aj za kritiku budem rada. Časť vyšla o deň skôr tak dúfam že sa tešíte. Venujem ju mojej úchylky mysliacej kamarátke Dáške DadaD_D, s ktorou sme jediné MMerky v triede.
Prajem pekné Vianoce.
Vaša (snívajúca) MMerka Katka.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Love you❤
Love music❤
Love M&M❤
PS:Ak sa podarí, do vianoc bude ešte 9. Časť, tak mi držte palce.❤😊
DU LIEST GERADE
Sen každej MM'erky ✔ [DOKONČENÉ]
JugendliteraturAstrid je len obyčajné dievča. Život sa jej ale zmení po presťahovaní do Trofors. Tam zistí niečo veľmi dôležité a nájde svoju životnú lásku. Každá MM'erka by určite chcela zažiť to, čo v tomto príbehu zažíva Astrid. Možno je to nereálne, ale sníva...